ون کمپر Nugget فورد

ون کمپر Nugget فورد: تبدیل Transit Custom به یک کابین مسافرتی مخصوص

فورد از نسخه شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد. این ون جدید شامل حمام، سینک ظرفشویی، تخت خواب دو نفره، فضای نشیمن برای اوقات فراغت و فضای آشپزخانه است. در ادامه همراه دینو با ون کمپر Nugget فورد: تبدیل Transit Custom به یک کابین مسافرتی مخصوص بیشتر آشنا شوید.

ون کمپر Nugget فورد: تبدیل Transit Custom به یک کابین مسافرتی مخصوص
ون کمپر Nugget فورد: تبدیل Transit Custom به یک کابین مسافرتی مخصوص

ون کمپر Nugget فورد

خودروسازی فورد به تازگی از نسخه شاسی بلند ون کمپر Nugget بر مبنای Transit Custom خود رونمایی کرده که مدل بزرگ‌تر آن دارای یک حمام در عقب و یک سینک ظرفشویی اضافی است. این مدل در یک خانواده سه نفری و با تفاوت در فاصله بین دو چرخ (LWB) راهی بازار خواهد شد. فورد این بار با همکاری Westfalia شاسی بلند جدید خود را با فضای داخلی کاملا ایمن و مجهز به موتور دیزل 2.0 لیتری EcoBlue به مرحله ساخت رسانده است. برخلاف مدل‌های قبلی، LWB Nugget با افزودن فضایی L شکل، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و فضای زندگی را به طراحی خود اضافه می‌کند.

فورد Transit که از سری Nugget جدا شده، به مبنای اصلی طراحی ون مخصوص کمپ برای سازندگان کمپرهای شخصی و شرکت‌هایی مانند Vanlife Customs تبدیل شده است. علاوه بر محبوبیت Transit، شاهد هستیم که مدل Nugget جدید با ابعاد طولانی‌تر درست زمانی ارائه می‌شود که فروش ون‌های کمپر در میان همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بسیار گسترده‌تر از قبل شده است. چگونه خودروساز مشهور جهان، یکی از وانت‌های خود را به خانه‌ای کوچک و فضایی برای زندگی روی چرخ‌های اتومبیل تبدیل کرده است. مدیر کل وسایل نقلیه تجاری شرکت در اروپا «هانس شپ» (Hans Schep) معتقد است ون کمپر Nugget فورد احساس «خانه» دارد.

ون کمپر Nugget فورد
ون کمپر Nugget فورد
ون کمپر Nugget فورد
ون کمپر Nugget فورد
ون کمپر Nugget فورد

سقف متحرک این ون دارای قفسه بوده به Nugget اجازه می‌دهد به راحتی در مکان‌هایی با محدودیت ارتفاعی نیز تردد کند. برای ایمنی و طول عمر بیشتر، این سقف عایق‌بندی شده و در برابر آتش‌سوزی مقاوم شده است. این امکان وجود دارد که هنگام توقف اتومبیل، سقف را گسترش دهید تا فضای لازم برای تختخواب دو نفره شما فراهم شود. هنگامی که سقف بلند می‌شود، ارتفاع داخل کابین به 7.87 فوت گسترش می‌یابد. این فضای اضافی ایجاد شده، همچنین امکان استفاده راحت‌تر از حمام را برای مسافران فراهم می‌کند.

امکانات مخصوص ون کمپر Nugget فورد

  • ناهارخوری و محل زندگی درون ون با تغییر کوچکی در چیدمان، می‌توانند هنگام مسافرت به صندلی مسافر تبدیل شوند.
  • سرویس بهداشتی تعبیه شده که در قسمت عقب وانت قرار دارد، دارای توالت و سینک است. همین طور در قسمت آشپزخانه نیز یک سینک ظرفشویی وجود دارد. علاوه بر این سینک ظرفشویی اضافی، فضای پخت و پز، قفسه‌هایی برای نگهداری مواد غذایی، پیشخوان تهیه غذا، یخچال و یک آشپزخانه کامل برای تهیه وعده‌های غذایی در حال حرکت نیز جزو امکانات ویژه این طراحی جدید هستند.
  • توالت و هر دو سینک ظرفشویی ون با مخازن تازه و فاضلاب 11.1 گالنی همراه شده‌اند.
  • شیشه‌های عقب و کناری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در طول روز، نور طبیعی را وارد فضای کوچک خانه متحرک شما کنند. با این حال برای حفظ حریم خصوصی بیشتر‌، پنجره‌ها دودی هستند.
  • این ون مجهز به اینترنت WiFi و مودم FordPass Connect است که به سرنشینان اجازه می‌دهد تا در خارج از جاده نیز با دستگاه‌های هوشمند خود کار کنند.

این ون شاسی بلند از ماه نوامبر در دسترس مشتریان مستقر در انگلیس قرار خواهد گرفت و تحویل آن از اوایل سال آینده آغاز می‌شود. با این وجود هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است. به نظر شما طراحی ون کمپر Nugget فورد تا چه اندازه کاربردی و زیبا است؟ آیا این مدل جدید می‌تواند انتخاب شما برای آغاز سفرهایتان باشد؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Insider

بیشتر بخوانید: ون الکتریکی مدولار eBussy می‌تواند به 10 وسیله نقلیه مختلف تبدیل شود

بیشتر بخوانید: Cybertruck سایبرتراک تسلا در صنعت کمپرها و تریلرها اختلال ایجاد خواهد کرد

امتیاز: 3.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.