ون الکتریکی مدولار eBussy

ون الکتریکی مدولار eBussy می‌تواند به 10 وسیله نقلیه مختلف تبدیل شود

وقتی نوبت به خرید یک وسیله نقلیه جدید می‌رسد، اولین سوالی که از خودمان می‌پرسیم این است که چه کاربری خاصی را از اتومبیل‌مان انتظار داریم؟ عموما پاسخ صحیح این سوال مبنای انتخاب‌های ما قرار می‌گیرد. شما به دنبال چه چیزی هستید؟ یک سدان، SUV، مینی‌بوس یا انواع دیگر؟ همگی می‌دانید که اگر به وانت علاقه‌مند باشید، در صورت خرید یکی از آن‌ها، دیگر نمی‌توانید آن را به اتومبیل اسپرت تبدیل کنید. این موضوع در مورد سایر مدل‌ها نیز صادق است؛ چرا که بیشتر ما از وسایل نقلیه خود برای اهداف مختلفی استفاده می‌کنیم. با این حال، تصور این که بتوان متناسب با سلیقه و شرایط فقط چند قطعه را تعویض و مدل خودرو را تغییر داد، بسیار جذاب و رویایی است. خبر خوب این است که طراحان خلاق به تازگی موفق به ساخت چنین نمونه‌ای با نام ون الکتریکی مدولار eBussy شده‌اند.

در ادامه همراه دینو ون الکتریکی مدولار eBussy می‌تواند به 10 وسیله نقلیه مختلف تبدیل شود را ببینید. آیا چنین چیزی می‌تواند پاسخگوی نیازهای متنوع شما از اتومبیل شخصیتان باشد؟

ون الکتریکی مدولار eBussy

ون الکتریکی مدولار eBussy یکی از ایده‌های اصلی این شرکت خودروسازی آلمانی Electric Brands برای تغییر ساختار اتومبیل با توجه به شرایط متغیر محیط است. یک مفهوم میکروباس الکتریکی که با ظاهر زیبا و یکپارچه الهام گرفته شده از مدل‌های دهه 60 میلادی خود، با یک بار شارژ باتری 124 مایل مسافت را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل، امکان تعویض باتری آن با باتری بزرگ‌تر با ظرفیت حدود 373 مایل برد رانندگی است. همچنین پانل‌های خورشیدی نصب شده در سقف، هنگام رانندگی به شارژ مجدد باتری اتومبیل کمک می‌کنند و ترمز احیا کننده آن می‌تواند دامنه حرکت را افزایش دهد.

ون الکتریکی مدولار eBussy

فراتر از اصول اولیه خودروهای الکتریکی، جالب‌ترین چیز در مورد eBussy طراحی مدولار قابل تنظیم آن است. شاسی این اتومبیل جذاب به دو شکل تنظیم می‌شود که یکی برای داخل شهر مناسب است و دیگری برای جاده‌های خارج از شهر و حالت آفرود. از این گذشته، شما می‌توانید 10 حالت مختلف بدنه را برای آن انتخاب کنید. این بدان معنا است که شما می‌توانید اتومبیل خود را از یک وانت مسافرتی ساده به یک وانت پیکاپ، یک کاروان یا حتی یک ون توریستی تبدیل کنید.

 eBussy از Electric Brands

بازار فروش

در حال حاضر eBussy بیشتر یک مدل مفهومی است تا واقعیت؛ با این حال Electric Brands اعلام کرده که این مدل سال آینده وارد بازار فروش اروپا خواهد شد. قیمت اولیه تخمین زده شده برای مدل پایه آن مبلغی در حدود 18,000 دلار خواهد بود که برای نوع کمپر آفرود به عنوان گران‌ترین مدل، این مبلغ تا 33,000 دلار نیز افزایش می‌یابد. هنوز هیچ صحبتی مبنی بر این که آیا این طراحی مفهومی مدولار به زودی وارد جاده‌های آمریکا خواهد شد یا خیر، صورت نگرفته است؛ اما، اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی آن هستید، ویدئو مقدماتی زیر را مشاهده کنید:

آیا شما نیز طراحی ون الکتریکی مدولار eBussy را می‌پسندید؟ به نظر شما چه مواردی در این ایده جدید نادیده گرفته شده‌اند؟ آیا چنین ایده‌هایی می‌توانند آینده صنعت خودروسازی را تغییر دهند؟ دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Auto Week

بیشتر بخوانید: بشقاب پرنده یا هلیکوپتر: نمونه اولیه فناوری چینی در صنعت نظامی

بیشتر بخوانید: آیا انرژی الکتریکی می‌تواند به ارز رایج پارکینگ‌ها در آینده تبدیل شود؟

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.