کره بادام

چرا باید حتما در روز کره بادام بخوریم؟

مصرف کره‌های بادام زمینی، بادام هندی و بادام درختی بسیار مرسوم است. شایان ذکر است که کره‌‌های آجیلی مانند موارد ذکر شده بسیار پر خاصیت و سالم هستند و برای سلامتی بسیار مفیدند. افراد گیاه‌خوار از کره بادام زمینی به عنوان یک منبع کامل پروتئین، چربی‌ها و مواد معدنی استفاده می‌کنند. در ادامه به جزییات بیشتر در مورد سلامت کره بادام زمینی خواهیم پرداخت.

کره بادام مملو از کلسیم، پتاسیم و منیزیم است و با توجه به طعم خوبی که دارد به راحتی قابل مصرف خواهد بود. کره بادام زمینی از سطح بالایی از چربی اشباع نشده یا چربی کم اشباع بهره برده است. در نتیجه در صورت مصرف بیش از حد، چربی اشباع می‌تواند باعث افزایش سطح کلسترول شود. به طور کلی کره‌ بادام اساساً حاوی چربی خوب است و چربی بد کمتری دارد.

کره بادام

به گزارش بهداشت، ویتامین E، یک آنتی اکسیدان ارزشمند است که می‌تواند از سلول‌های شما در برابر آسیب و بیماری‌های تخریب کننده محافظت کند. کره بادام حاوی ویتامین E است و می‌تواند این نیاز بدن را تامین کند.

کره‌ بادام با نان تست یک ترکیب فوق‌العاده عالی بوده و برای صبحانه یک انتخاب بسیار خوب خواهد بود. با وجود فیبرهای فراوان، می‌توانید روی کره ‌بادام حساب کنید و یک ماده غذایی راضی کننده و سالم برای هر وعده غذایی را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، کره ‌بادام در شکل طبیعی خود حاوی بسیاری از قندها، نمک‌ها و روغن‌های فرآوری شده نیست.

همچنین می‌توانید از کره ‌بادام برای پخت کوکی‌ها و شیرینی‌های میان‌وعده‌ی مختلف استفاده کنید. همچنین می‌توانید با این کره، اسموتی درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. به طور کلی کره ‌بادام بسیار خوشمزه و مغذی بوده و باید آن را در وعده‌های غذایی خود مصرف نمایید.

بیشتر بخوانید: سلنا گومز در طول روز چه خوراکی‌هایی می‌خورد؟
بیشتر بخوانید: بهترین خوراکی‌ها برای سلامت دندان ها شما چیست؟
بیشتر بخوانید: ۱۶ ماده غذایی که باعث ابتلا به سرطان خواهند شد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.