انتخاب هدیه روز پدر

برای انتخاب هدیه روز پدر امسال نگاهی به این گزینه‌ها بیاندازید

عموما روز پدر در تقویم هر سال، به عنوان روز خرید جوراب و لباس زیر برای آقایان در نظر گرفته می‌شود! اگر بخواهیم کمی خلاق‌تر باشیم، کیک یا شیرینی مورد علاقه آن‌ها نیز همراه جوراب‌های تکراری نشان دهنده علاقه ما خواهد بود! بیایید این روز عزیز را امسال کمی متفاوت جشن بگیریم و برای نشان دادن عشق و علاقه‌مان به پدران و همسران خود، از هدایای متفاوت و ویژه‌ای استفاده کنیم. در ادامه با همراهی دینو برای انتخاب هدیه روز پدر امسال نگاهی به این گزینه‌ها بیاندازید.

انتخاب هدیه روز پدر

در ادامه 10 مورد از گزینه‌هایی را که می‌توانید برای برای انتخاب هدیه روز پدر امسال در نظر بگیرید، برای شما آماده کرده‌ایم. نگاهی به این گزینه‌ها بیاندازید و نظرات و خلاقیت‌های بیشترتان را برای ما بنویسید.

1. پک‌های بهداشتی

انتخاب هدیه روز پدر 1. پک‌های بهداشتی
1. پک‌های بهداشتی - نشان دهنده علاقه شما به مخاطب‌تان

این روزها با وجود آلودگی هوا و مشغله کاری فراوان معمولا آقایان بیشتر از خانم‌ها در معرض آسیب‌های آلاینده‌ها و آفتاب سوختگی قرار می‌گیرند. همچنین عموما پوست چرب‌تری داشته و کمتر به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. با هدیه دادن محصولات بهداشتی و پک‌های مخصوص متناسب با سلیقه شخصی آن‌ها می‌توانید علاقه خود را به خوبی ابراز کنید و عادت خوب رسیدگی به پوست و زیبایی ظاهری را یادآور شوید. با این پک‌ها به مردان خود می‌گویید که به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهید.

2. ست‌های چرم

انتخاب هدیه روز پدر 2. ست‌های چرم
2. ست‌های چرم - امکان انتخاب ترکیب دلخواه متناسب با سلیقه خودتان

اگر دوست دارید هدیه‌ای لوکس و به یادماندنی برای پدر یا همسر خود تهیه کنید، بدون شک ست‌های چرمی مردانه گزینه‌هایی بسیار ارزشمند و ماندگار هستند. شما می‌توانید متناسب با نیاز مخاطب‌تان ست‌هایی شامل کیف پول، کیف کارت، جاکلیدی، کمربند، نگهدارنده هندزفری، تقویم، دفترچه یادداشت و موارد دیگری تهیه کنید. همچنین در صورت امکان با حک کردن نام یا جمله دلخواه‌تان می‌توانید جذابیت هدیه خود را چند برابر نمایید.

3. پک پدرخوانده

انتخاب هدیه روز پدر 3. پک پدرخوانده
3. پک پدرخوانده - پیپ، کراوات و دخانیات

پک پدرخوانده، به عنوان هدیه‌ای بسیار لوکس و متفاوت در نظر گرفته می‌شود. این پک شامل کراوات، پیپ، سیگار برگ، فندک، تنباکو، توتون و مواردی از این دست است که می‌توانید به دلخواه آن‌ها را تهیه نمایید. شما برای جذابیت بیشتر هدیه خود حتی می‌توانید به آن انواع قهوه، نسکافه، شکلات و بسته‌های متنوعی از کبریت‌های هنری با طرح دلخواه اضافه کنید.

4. قمقمه‌های جیبی

انتخاب هدیه روز پدر 4. قمقمه‌های جیبی
4. قمقمه‌های جیبی - هدیه‌ای ویژه و متفاوت

قمقمه‌های جیبی یکی از پرکاربردترین و خاص‌ترین هدایایی هستند که می‌توانید برای روز مرد در نظر بگیرید. با این گزینه، آقایان می‌توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را همیشه به همراه داشته باشند. با انتخاب این گزینه، هدیه شما ویژه و متفاوت خواهد بود.

5. تخته نرد

انتخاب هدیه روز پدر 5. تخته نرد
5. تخته نرد - یک هدیه سرگرم‌کننده

تخته نرد از گذشته تا به امروز یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های تخته‌ای در جهان بوده است. این بازی جذاب برای تمام سنین مناسب می‌باشد و همچنین باعث افزایش عملکرد حافظه می‌شود. یک تخته زیبای هنری خاتم‌کاری شده را برای هدیه روز پدر امسال خود در نظر بگیرید تا شادی را هدیه کنید.

6. چای و دمنوش

انتخاب هدیه روز پدر 6. چای و دمنوش
6. چای و دمنوش - انواع گیاهان خشک و طبیعی

یک پک زیبا از انواع چای و دمنوش، انتخابی متفاوت اما بسیار دلچسب و در عین حال ارزشمند است. جعبه خود را با گل‌های خشک شده متنوع و رنگ‌های دلنواز طبیعت تزیین کنید و همراه لحظات آرام‌بخش پدر و همسر خود باشید. پک چای و دمنوش می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب هدیه روز پدر باشد.

7. خودکار، خودنویس یا روان‌نویس

انتخاب هدیه روز پدر 7. خودکار، خودنویس یا روان‌نویس
7. خودکار، خودنویس یا روان‌نویس - هدیه‌ای ماندگار با حکاکی اسم

یکی از ماندگارترین و ساده‌ترین هدیه‌های ارزشمندی که می‌توانید برای هر کسی تدارک ببینید، خودکار، خودنویس یا روان‌نویس است. چنین هدیه‌ای عموما لوکس و رسمی بوده اما در عین حال می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. برای بهتر شدن آن از حکاکی اسم یا کلمه دلخواه‌تان استفاده کنید تا نتیجه کاملا شخصی باشد.

8. گل و گیاه آپارتمانی

انتخاب هدیه روز پدر 8. گل و گیاه آپارتمانی
8. گل و گیاه آپارتمانی - استفاده از گلدان‌های خاص برای جذابیت بیشتر

گل و گیاه آپارتمانی علاوه بر داشتن زیبایی و طراوت فراوان، هدیه‌ای حیات‌بهش و سرشار از انرژی مثبت است. اگر فردی علاقه‌مند به گل و باغبانی می‌شناسید، این گزینه می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. بسیاری از آقایان دوست دارند اوقات فراغت خود را به مراقبت و رسیدگی از گیاهان خود سپری کنند؛ بنابراین با در نظر گرفتن یک گلدان چشم‌نواز برای هدیه روز پدر آن‌ها را خوشحال کنید.

9. فندک

انتخاب هدیه روز پدر 9. فندک
9. فندک - شخصی‌سازی شده با متن دلخواه

فندک زیپو یکی از محبوب‌ترین هدایا برای آقایان سیگاری است. با این حال فندک‌های خاص و زیبا حتی برای افراد غیرسیگاری نیز مناسب هستند. با حک عبارتی ارزشمند روی آن‌ها، هدیه‌ای کم هزینه و باارزش خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید هدیه خود را با چند شکلات جذاب همراه کنید تا از یکنواختی آن کاسته شود.

10. زیورآلات

انتخاب هدیه روز پدر 10. زیورآلات
10. زیورآلات - دستبند با طرح دلخواه

زیورآلات و اکسسوری‌ها همیشه در بین مردم طرفداران زیادی داشته‌اند و این روزها حتی در میان آقایان نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. این اکسسوری‌ها می‌توانند یک ساعت، دستبند، گردنبند، انگشتر، گیره کراوات، دکمه سر آستین و مواردی این چنینی باشند. انتخاب زیورآلات شخصی‌سازی شده، بهترین هدیه برای روز پدر و کسانی است که به زیبایی و شیک‌پوشی خود اهمیت می‌دهند.

شما برای هدیه روز پدر امسال چه مواردی را تدارک دیده‌اید؟ ایده‌ها و نظرات خوب خود را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Wistore

بیشتر بخوانید: ایده‌های خلاقانه و متفاوت هدایای روز پدر با کمترین هزینه برای خالی نشدن حساب بانکی شما!

بیشتر بخوانید: آشپزی با دینو: دستور تهیه پای پرتقال و لیمو پیشنهاد ما به مناسبت روز پدر

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.