رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی

رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی : چرا مگان مارکل و کیت میدلتون رنگ نارنجی نمی‌پوشند؟

احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید که مگان مارکل و کیت میدلتون هرگز نارنجی نمی‌پوشند. وقتی صحبت از مد شود، نارنجی احتمالاً انتخاب اول کسی یا حداقل انتخاب خانواده سلطنتی نیست. رنگ نارنجی بسیار روشن است و همچنین می‌تواند بسیار واضح و نمایان باشد. شما هرگز خانم‌های خانواده سلطنتی را با رنگ نارنجی مشاهده نمی‌کنید اما رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی چه مشکلی دارد؟ آیا آن‌ها این رنگ را دوست ندارند یا به طور کلی با رنگ‌های شاد مشکل دارند؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی

به طور معمول، خانم‌ها تمایل دارند تا همه رنگ‌های رنگین کمان را بپوشند. در اوایل سال جاری، متوجه شدیم که مگان مارکل یک لباس زرد روشن دارد و کیت نیز یک کمد لباس پر از لباس‌های رنگی روشن دارد که حتی می‌توان به لباس‌های زرد و قرمز هم اشاره کرد. اگرچه ممکن است ملکه الیزابت این رنگ‌های بسیار پررنگ را دوست نداشته باشد، اما به نظر می‌رسد که عروس‌های سلطنتی بیشتر رنگ‌ها را پوشیده‌اند به جز رنگ نارنجی. در واقع شما هرگز نخواهید دید که آنها لباسی نارنجی رنگ پوشیده باشند.

رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی

ظاهرا هیچ پروتکل خاصی در رابطه با رنگ‌ها برای خانواده سلطنتی وجود ندارد که بگوید مگان مارکل و کیت میدلتون نمی‌توانند لباس‌هایی به رنگ نارنجی بپوشند. در واقع گفته می‌شود که این فقط یک انتخاب معقول است که آنها انجام می‌دهند.

رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی

ظاهراً رنگ نارنجی به خوبی در عکس‌ها به نظر نمی‌آید و همین امر باعث می‌شود خانم‌های سلطنتی با لباس‌های کم‌رنگ‌تری حاضر شوند. از سوی دیگر حتی اگر آنها دوست داشته باشند لباس‌های زرد، قرمز و آبی بپوشند، معمولاً وقتی با ملکه هستند، از رنگ‌های روشن‌تر و کم‌رنگ‌تر استفاده می‌کنند. دلیل این امر این است که ملکه از پوشیدن رنگ‌های بسیار روشن خوشش نمی‌آید. البته بخش خنده‌دار ماجرا اینجاست که خود ملکه همیشه لباس‌های رنگی به تن دارد.

رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی

ما مطمئن نیستیم که آیا این نظریه در رابطه با رنگ نارنجی در عکسها چقدر صحت دارد. اما ظاهرا این موضوع فقط برای خانم‌های انگلیس صادق است زیرا سایر زنان سلطنتی نارنجی می‌پوشند. مثلا ملکه هلند یا ملکه اسپانیا بارها با لباس‌های نارنجی دیده شده‌اند و خوب به نظر رسیده‌اند.

رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی

نظر شما در این زمینه چیست؟ ماجرای رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی چیست؟ آیا ملکه با این رنگ مشکل دارد یا عروس‌های سلطنتی نمی‌خواهند این رنگ را بپوشند؟

امتیاز: 4.4 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.