بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ

بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ متعلق به کدام زوج خوشبخت بوده است؟

عروسی چیزی بیش از جشن عشق است. برای برخی از افراد، عروسی رویدادی است که  در واقع یک میهمانی بزرگ و بعضاً پرهزینه به حساب می‌آید. برترین عروسی‌ها در محلی پر از گل برگزار شده‌اند و لباس‌هایی بی‌نظیر و غذاهایی فوق‌العاده را در این عروسی‌ها شاهد بوده‌ایم. این عروسی‌ها بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ هستند در واقع متعلق به ثروتمندترین افراد بوده‌اند و رؤیایی افسانه‌ای را به تصویر کشیده‌اند. در این مطلب به معرفی بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ خواهیم پرداخت.

بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ

پرنس ویلیام و کیت میدلتون

بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ

یکی از پرمخاطب‌ترین اتفاقات تاریخ، عروسی پرنس ویلیام با کیت میدلتون در تاریخ 29 آوریل 2011 به شکلی فراتر از حد همه عروسی‌های سلطنتی بوده است. عروس در لباس الکساندر مک کوئین که بیش از 400 هزار دلار هزینه داشت بود. کیک عروسی حدود 80 هزار دلار هزینه داشت و توسط Fiona Cairns و شرکت کیک McVitie تهیه شد. در این عروسی که یکی از بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ بوده، تقریباً 800 هزار دلار برای گل‌های تزئینی هزینه شده است. در حالی که خانواده‌های این زوج جزئیاتی مانند لباس، کیک و گل را پرداخت می‌کردند، دولت انگلیس هزینه‌های امنیتی را تأمین می‌کرد و که گفته می‌شد که میلیون‌ها نیروی امنیتی در این مراسم حضور داشته‌اند. تعداد مهمانان این مراسم به 1900 نفر رسید و به طور کلی هزینه‌ی این مراسم چیزی حدود 26 میلیون دلار بوده است.

پرنس چارلز و دایانا اسپنسر

بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ

در 29 ژوئیه 1981 شاهد ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز بودیم که پخش این عروسی 750 میلیون بیننده را از مخاطبان تلویزیون در سراسر جهان به خود جلب کرد. 2500 نفر در این عروسی که یکی از بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ بوده حضور داشتند که می‌توان به بانوی اول وقت نانسی ریگان، نخست‌وزیر مارگارت تاچر، همه پادشاهان حاکم بر اروپا و سایر مهمانان برجسته اشاره کرد. لباس دایانا توسط امانوئل طراحی شده بود و از توری عتیقه با دنباله‌ای 25 فوتی ساخته شده بود. کل این عروسی 110 میلیون دلار هزینه داشت و شاید بتوان گفت که این مراسم یکی از گران‌ترین عروسی‌های تاکنون باشد. البته تقریباً 15 سال بعد، دایانا و پرنس چارلز در سال 1996 طلاق گرفتند و سال بعد دیانا در یک سانحه‌ی مشکوک رانندگی درگذشت.

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ

کاترین زتا جونز جذاب و مایکل داگلاس محبوب و ستاره‌های سینما در نوامبر سال 2000 در هتل پلازا در نیویورک سیتی عروسی مجللی برگزار کردند. جک نیکلسون، مگ رایان و گلدی هون از جمله 350 مهمان ستاره در این مراسم بودند. در این عروسی مجلل اجراهای زنده‌ای برگزار شد و شام مفصل و بی‌نظیری برای مهمانان فراهم شد. هزینه‌ی این عروسی 1.5 میلیون دلار بود و این مراسم به یکی از بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ جهان تبدیل شد.

کیم کارداشیان و کریس هامفریس

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان قبل از ازدواج با کریس همفریس، ستاره NBA، یک بار ازدواج کرده بود، اما آن ازدواج در تلویزیون پخش نشد. عروسی کریس و کیم در 20 اوت 2011 فیلم‌برداری شد و در اکتبر پخش شد. این عروسی بیش از 8 میلیون بیننده داشت. لباس ساقدوش‌ها سیاه و سفید بود و این عروسی در کالیفرنیا برگزار شد. کیم در این عروسی چندین بار لباس خود را عوض کرد و تمامی لباس‌های طراحی شده در این مراسم توسط ورا وانگ صورت گرفته بود. البته این عروسی مجلل فقط 72 روز دوام داشت و پس از آن این زوج خوشبخت طلاق گرفتند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان

ازدواج سوم کیم کارداشیان که با کانیه وست بود در 24 ماه مه 2014 برگزار شد. این مراسم در فلورانس ایتالیا در قلعه‌ای از قرن شانزدهم برگزار شد و این زوج ماه عسل خود را به پاریس رفتند. این عروسی 2.8 میلیون دلار هزینه داشت و مهمانانی مشهور را در خود جای داده بود. برادر کیم، راب کارداشیان، همانند آنا وینتور و جی ز و بیانسه در این عروسی حضور نداشت. باید بگوییم که خوشبختانه این ازدواج پس از 6 سال هنوز پابرجاست و ثمره‌ی آن فرزندانی قد و نیم قد بوده‌اند.

تام کروز و کیتی هولمز

بی‌نظیرترین عروسی‌های تاریخ

تام کروز و کیتی هولمز در 18 نوامبر 2006 در قلعه Odescalchi یا به قولی در قلعه‌ی اسلحه سابق قرن 15 ازدواج کردند. کیتی دو لباس سفارشی در این مراسم به تن کرد که توسط یک طراح معروف دوخته شده بود. یکی از لباس‌ها تماماً پوشیده شده از کریستال بود. در این عروسی یک کیک 5 طبقه به همراه آتش‌بازی فراهم شده بود. به طور کلی این مراسم عروسی 3 میلیون دلار هزینه داشت و نتیجه‌ی این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما در نهایت این ازدواج دوامی نداشت و کیتی و تام 6 سال بعد از عروسی‌شان از هم جدا شدند.

امتیاز: 4.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar Omid گفت:

    انسانها عقاید متفاوتی دارند و نمیشه از همه توقع داشت یکجور فکر کنند. ولی وقتی تفکرات سایبری ترسناکی مثل شمارو میبینم که متاسفانه تفکرات حاکم بر ایرانستانمون هم هست واقعا میپرسم تو مغز اینها چیه که بخاطر دنیای اثبات نشده دیگر زندگی میلیونها انسان رو به جهنم تبدیل میکنن. و حتی تحمل دیدن…

    • Avatar علی گفت:

      سلام.
      چرا اینطور فکر میکنید که دنیای دیگری وجود نداره.
      همهء این موارد ، به راحتی قابل اثبات است.
      اصلا دنبالش رفتید و نیافتید؟
      ———————
      و اما مطلب بعدی :
      اتفاقا خصلت دنیا اینه :
      تو رو به حسرت وا میداره.
      چرا باید با دیدن زندگی آدمهای ثروتمند و حسرت خوردن دربارهء اونها ، زندگی خودم رو به جهنم تبدیل کنم؟
      _________
      و اما مطلب سوم :
      کسی نگفت که پول و ثروت بدست نیار.
      اتفاقا خیلی هم خوبه ، ولی اگر مردی ، بهش دل نبند و اون رو صرف راحتی دیگران بکن.
      میتونی؟

  2. Avatar علی گفت:

    بر فرض که نحوهء اجرای عروسی شون ، اشرافی و مجلل بوده.
    خب ، ما چه کنیم؟
    خدا رو شکر که زندگی شون پابرجا نموند.
    و اِلا همه جا اعلام میشد که علت پابرجایی زندگی شون ، بخاطر زندگی اشرافیشون بوده.
    خواهشا مطالبی رو بنویسید که قابل دفاع باشه.
    چه در دنیا و چه در آخرت.
    همهء ما مسئول هستیم.
    متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.