خانواده سلطنتی

چه مدل موهایی برای خانواده سلطنتی ممنوع و چه مدل‌ موهایی در این خانواده محبوب است؟

شاید از قوانین سخت‌گیرانه خانواده سلطنتی کمی تعجب کنید اما این قوانین در تمامی زمینه‌ها وجود دارند و هر یک پیام یا دلیل خاصی را منتقل می‌کنند. برای مثال ملکه الیزابت دوم همیشه در ملا عام لباس‌های رنگ روشن می‌پوشد و دلیل این کار آن است که ملکه در جمع به راحتی دیده شود.

البته قوانین و پروتکل‌ها در مواردی پیچیده‌تر می‌شوند و فراتر از لباس اعضای سلطنتی هستند. همه چیز از بالای سر تا کف کفش مورد بررسی قرار می‌گیرد و نکات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشند. یکی از مهم‌ترین موضوع‌ها در استایل اعضای سلطنتی، مدل موها است. موها باید همیشه مرتب و آراسته و در عین حال بسیار طبیعی باشند. در این مطلب چند مدل مو که کاملاً محدود به خانواده سلطنتی انگلیس هستند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مدل موهای ساده و طبیعی در خانواده سلطنتی

خانواده سلطنتی

یک دلیل وجود دارد که مدل موهای کیت میدلتون بسیار کلاسیک است. بر خلاف سایر افراد مشهور، اعضای خانواده سلطنتی باید همیشه ساده باشند و رنگ موها و مدل موهایشان همیشه کاملا طبیعی باشد. در واقع دوشس کمبریج حق ندارد رنگ موهای خود را روشن و غیر طبیعی کند. البته این بدان معنا نیست که اجازه می‌دهند موهای سفیدشان نمایش داده شود. در واقع سفیدی‌ها را همیشه می‌پوشانند اما رنگ‌های روشنی مانند بلوند در اعضای سلطنتی جایی ندارند.

بافت‌های زیبا و متنوع نیز در میان این خانواده بسیار رایج و محبوب است اما اغلب موها به شکلی ساده مدل دم اسبی بسته شده یا صاف براق در حالت باز قرار گرفته است. اگر دقت کرده باشید هم کیت میدلتون و مگان مارکل  هر دو معمولا موهایی صاف و حالت‌دار و در عین حال براق و ساده دارند. از سوی دیگر موهایشان همیشه تمیز بوده و از دیزاین‌های شلوغ یا تجهیزات پرزرق و برق در موهایشان خبری نیست.

مدل‌های مو با کلاه‌های سلطنتی

خانواده سلطنتی

از گذشته رایج بوده که خانواده‌های سلطنتی کلاه‌های رسمی به سر بگذارند. البته این روزها نیز اعضای خانواده‌ی سلطنتی در مراسم‌های بسیار رسمی کلاه می‌پوشند، به همین دلیل در مراسم‌های عروسی سلطنتی، همه کلاه به سر دارند. در نتیجه در زیر کلاه اغلب شنیون‌هایی ساده یا موها به شکلی دم اسبی بسته خواهد شد. به طور کلی هرگونه مدل‌های عجیب و غریب مو یا رنگ موهای روشن یا شنیون‌های بسیار بزرگ در اعضای سلطنتی ممنوع است.

به طور کلی سعی می‌شود تا همه چیز در این خانواده ساده باشد اما به گفته‌ی برخی، این موضوع فقط یک نمایش است و خانواده سلطنتی همه‌ چیزشان سلطنتی است و از سادگی در این خانواده‌ها خبری نیست. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تصاویری از بامزه‌ترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی در سراسر جهان
بیشتر بخوانید: معرفی برخی از برترین استایل های کیت میدلتون ، عروس اعضای سلطنتی انگلستان
بیشتر بخوانید: رنگ نارنجی برای اعضای سلطنتی : چرا مگان مارکل و کیت میدلتون رنگ نارنجی نمی‌پوشند؟

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar شادی گفت:

    جالبه خیلی خوشم اومد

  2. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    چقدر جالب! برای حفظ ظاهر هم ک شده یک سری موارد ساده رو ب شکل قانون دراوردن و با جدیت هم اجرا میکنن👌🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.