کیت میدلتون

بدترین هدیه پرنس ویلیام به همسرش کیت میدلتون

هدیه دادن بسیار مرسوم است و این رسم از گذشته تاکنون وجود داشته است. قطعا برایتان جالب است بدانید که خانواده سلطنتی چه هدایایی به یکدیگر می‌دهند. رسم هدیه دادن در خانواده سلطنتی نیز وجود دارد و معمولا در این خانواده هدایایی لوکس و ارزنده ردوبدل می‌شود. برای مثال می‌توان گفت که در خانواده سلطنتی دادن جواهر به عنوان هدیه بسیار مرسوم است. اما در این مطلب قصد نداریم تا در رابطه با هدایای لوکس خانواده سلطنتی بگوییم. در واقع در این مطلب به بدترین هدیه پرنس ویلیام به همسرش کیت میدلتون خواهیم پرداخت که شاید برایتان جالب و جذاب باشد.

کیت میدلتون

بدون شک پرنس ویلیام یکی از ثروتمندترین اعضای سلطنتی در جهان است. اما او با تمام این ثروت یک هدیه عجیب به کیت میدلتون همسرش تقدیم کرده و ماجرای این هدیه را در رادیو BBC با مردم به اشتراک گذاشته است. ماجرا از این قرار است که پرنس ویلیام زمانی هدیه‌ای به کیت داده و این هدیه به قدری افتضاح بوده که کیت هنوز خاطره‌ی آن هدیه را مرور می‌کند. این هدیه یک دوربین شکاری دو چشمی بوده که اصلا هدیه مناسبی برای کیت نبوده است. در واقع ویلیام در دفاع از خودش می‌گوید: دوربین شکاری می‌تواند هدیه خوبی برای هر زنی باشد اما برای کیت اصلا انتخاب خوبی نبوده و حتی نمی‌دانم چرا چنین هدیه‌ای برای او خریدم و این دوربین بدترین هدیه‌ای بود که به کیت تقدیم کردم.

البته این هدیه مربوط به اوایل رابطه‌ی کیت و ویلیام بوده اما خاطره آن هدیه‌ی عجیب، هنوز مرور می‌شود. ویلیام همچنین در دفاع از خود عنوان کرد که این دوربین واقعا قوی بود و تا فاصله بسیار زیادی را با وضوح بالا نمایش می‌دهد؛ اما هرگز هدیه مناسبی برای کیت نیست. پرنس ویلیام در ادامه اشاره کرد که در سال‌های بعد هدایای بهتری به کیت داده که رضایت‌بخش بوده‌اند. این هدایا به مناسبت‌های مختلف و در تولد فرزندانشان به کیت تقدیم شد که می‌توان به  گوشواره‌های آمتیست سبز و تورمالین سبز او اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با بدترین هدیه پرنس ویلیام به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: چه مدل موهایی برای خانواده سلطنتی ممنوع و چه مدل‌ موهایی در این خانواده محبوب است؟
بیشتر بخوانید: معرفی برخی از برترین استایل های کیت میدلتون ، عروس خانواده سلطنتی انگلستان
بیشتر بخوانید: رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی : چرا مگان مارکل و کیت میدلتون رنگ نارنجی نمی‌پوشند؟

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar بیتا گفت:

    پرنسس باید عقل داشته باشه نه تیپ

    • Avatar ... گفت:

      بیتا خانم ، دقت کنید هدیه از طرف پرنس ویلیام بوده .
      در ضمن کیت هم درک و فهم داره هم استایل جذاب .
      ولی شما انگار اصلا …. که نتونستید مقاله رو درک کنید .

  2. Avatar 5th گفت:

    خودمون خوشتیپ ترین پرنسس دنیارو داشتیم 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.