ملکه الیزابت

چرا ملکه الیزابت در عروسی شاهزاده چارلز و کامیلا شرکت نکرد؟

به سختی می‌توان یک واقعه مهم خانوادگی سلطنتی مخصوصا عروسی سلطنتی را بدون حضور ملکه الیزابت دوم، برگزار کرد. ازدواج موضوع مهمی در زندگی سلطنتی است. ازدواج پرنس چارلز با کامیلا پارکر-بولز نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بدون اجازه ملکه قابل اجرا نبوده است. با این حال‌، هنگامی که شاهزاده چارلز در سال 2005 با کامیلا ازدواج کرد، ملکه در مراسم ازدواجشان حضور نداشت. در ادامه دلایل این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

ملکه الیزابت

به گزارش دیلی اکسپرس، عدم حضور ملکه در مراسم عروسی باعث گمانه زنی‌های گسترده‌ای شد. طبق گمانه‌زنی‌ها، ملکه اجازه‌ی ازدواج را برای شاهزاده چارلز صادر کرد اما در واقع از روابط این زوج حمایت نکرد. این در حالی بود که روابط چارلز و کامیلا جنجال و حواشی زیادی به دنبال داشت. در واقع ملکه دومین عروسش را نادیده گرفت و او را نپذیرفت و به همین دلیل در مراسم ازدواج شاهزاده نیز حضور پیدا نکرد. در واقع روابط پرنس چارلز رسوایی بزرگی برای خانواده سلطنتی به بار آورد و از سوی دیگر این روابط از ۱۰ سال قبل وجود داشت.

احتمالا ملکه برای این رسوایی سعی کرد خود را کنار بکشد اما اجازه‌ی ازدواج را به پسرش داد و قطعا از اینکه پسرش با زنی که دوست دارد ازدواج کرده خوشحال بود. از سوی دیگر پس از مراسم ازدواج، ملکه از پسر و عروسش پذیرایی مجللی کرد و سخنرانی صمیمانه‌ای انجام داد. در نتیجه می‌توان گفت که عدم حضور ملکه الیزابت در مراسم ازدواج پسرش یک مسئله‌ی شخصی نبوده است. پس می‌توان گفت که عدم حضور ملکه در عروسی شاهزاده چارلز و کامیلا شاید به دلیل رسوایی پرنس چارلز بوده است.

بیشتر بخوانید: چرا زنان در خانواده سلطنتی کلاه می‌پوشند؟
بیشتر بخوانید: بدترین هدیه پرنس ویلیام به همسرش کیت میدلتون
بیشتر بخوانید: چند حقیقت در مورد رابطه مگان مارکل و ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar Rezvan گفت:

    شاهزاده جارلز نگفته نوار بهداشتی اگر هم گفته چیز خورش کردند البته همشون که چیزخور هستند کلا قانونش افراد مهم را چیز خور نی کنند

  2. Avatar علی گفت:

    ببخشید ولی اینا چه ربطی به مردم داره که منتشر می کنید؟

    • Avatar mamad گفت:

      به شما ربطی نداره دوست نداری نخون

    • Avatar یه بنده خدا گفت:

      گوگل به طور کلی زندگی سیاست مداران و سوژه های انها را میگوید شما میتوانید یه چیز دیگه توی گوگل سرچ کنید هر چیزی که دوست دارید هر اتفاق سیاسی که توی جهان باشه چه به زبان ایرانی چه ترکی چه فرانسوی و … را گوگل به ما کلی سایت نشون میده تا بیایم درموردشون بخونیم مانند همین سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.