پادری حمام چوبی

پادری حمام چوبی را جایگزین انواع پارچه‌ای آن کنید چرا که ناخوشایند و منبع باکتری هستند

در چالش جدید ایده‌آل‌های معمول درباره محصولات شناخته شده، پادری‌های پارچه‌ای باید دور ریخته شوند. توصیه می‌شود پادری حمام چوبی را جایگزین انواع پارچه‌ای آن کنید چرا که ناخوشایند و منبع باکتری هستند. در ادامه با توضیحات بیشتر همراه دینو باشید.

پادری حمام

بر اساس مطالعات انجمن میکروبیولوژی ایالات متحده آمریکا، پادری‌های حمام پارچه‌ای بستری مطلوب برای رشد انواع قارچ‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها هستند. محل قرارگیری آن‌ها در مرطوب‌ترین بخش خانه بوده و باعث ایجاد محیطی بسیار مناسب برای رشد میکروارگانیسم‌های مختلف می‌شود. مسئله این است که انواع پارچه‌ای این پادری‌ها معمولا آب را به خود جذب کرده و به هیچ وجه خشک نمی‌شوند. آن‌ها همچنین احتمال ابتلا به بیماری‌های پوستی در افراد را افزایش می‌دهند. این انجمن به افراد توصیه می‌کند که پادری حمام چوبی را جایگزین انواع پارچه‌ای آن کنید.

پادری حمام چوبی را جایگزین انواع پارچه‌ای آن کنید

پادری حمام چوبی

بر خلاف انواع پارچه‌ای، پادری‌های چوبی در برابر آب، کپک و انواع باکتری‌ها مقاوم هستند. به علاوه دیگر لازم نیست که پس از هر بار دوش گرفتن، نگران شستن و خشک کردن پارچه زیر پایتان باشید. چوب به راحتی با قرار گرفتن در معرض هوا خشک می‌شود و تمیز کردن آن آسان‌تر است. مزیت دیگر این متریال طبیعی، ارزان بودن آن است و با توجه به ترندهای روز دنیا در میان طراحان، روشی مدرن و مینیمالیستی برای چیدمان فضای داخلی به شمار می‌رود و محیط را مطلوب‌تر و آرامش‌بخش‌تر می‌کند. در این بخش شما با 5 مدل از محبوب‌ترین پادری‌های حمام چوبی آشنا می‌شوید و می‌توانید از طرح‌های آن‌ها برای بهبود کیفیت فضای داخلی خود الهام بگیرید.

1. پادری بامبوی ساده

پادری حمام چوبی - 1. پادری بامبوی ساده

این پادری حمام بامبوی ساده و مقرون به صرفه دارای تخته‌هایی با فاصله زیاد از هم است که باعث ایجاد تهویه و تمیز ماندن آن می‌شود. همچنین ارتفاعی که از زمین دارد به تبخیر آب جمع شده در زیر پادری نیز کمک می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل وجود فضای خالی بین تخته‌ها احتمال گیر کردن انگشتان پای شما در آن‌ها وجود دارد. این مدل برای کسانی که عادت به پوشیدن دمپایی حمام دارند مناسب‌تر است.

2. حصیر چوبی بامبوی طبیعی ZPirates

پادری حمام چوبی - 2. حصیر چوبی بامبوی طبیعی ZPirates

طراحی مشبک حصیر چوبی ZPirate که از چوب طبیعی بامبو ساخته شده، مانع جمع شدن آب روی سطح پادری می‌شود. این مدل با فضای باز بین تخته‌ها، تهویه کافی برای تبخیر آب را به وجود می‌آورد تا از رشد باکتری‌ها جلوگیری کند. این پادری زیبا دو رویه بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را برگردانید. همچنین برای جلوگیری از لغزش روی زمین، در زیر آن لنت‌های لاستیکی سیلیکونی تعبیه شده است. این مدل برای قرار گرفتن روی فرش یا موکت در فضای خشک، مناسب‌تر از سایر انواعی است که درون فضای تر حمام قرار می‌گیرند.

3. پادری حمام چوبی AllModern Almonte

پادری حمام چوبی - 3. پادری حمام چوبی AllModern Almonte

یکی دیگر از گزینه‌های ساخته شده با چوب بامبو، این مدل خاص و پرداخت شده است که از لغزش پای شما جلوگیری می‌کند. در این مدل، شکاف‌های بین تکه‌های چوب کمی به هم نزدیک شده‌اند تا کسانی که انگشتان کوچکی دارند، احساس راحتی کنند و دیگر نیازی نیست نگران گیر کردن بین تخته‌ها باشند.

4. پادری حمام چوبی Tosaryu از جنس سرو ژاپنی

4. پادری چوبی Tosaryu از جنس سرو ژاپنی

پادری حمام Tosaryu از چوب سرو ژاپنی ساخته شده که در برابر قارچ و کپک بسیار مقاوم است. کارگاه سازنده این نوع پادری‌ها، معتقد است باید به محیط زیست احترام گذاشت و به همین منظور از درخت‌های پایدار برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. آن‌ها همچنین تمامی قسمت‌های درخت را به محصولی کاربردی تبدیل می‌کنند و از براده‌های نهایی برای تهیه تخته‌های برش آشپزخانه و از روغن آن برای تهیه صابون طبیعی بهره می‌برند. ویژگی خاص چنین طرحی این است که چوب به کار رفته در آن به داشتن بوی مطبوع شهرت دارد و در هنگام خیس شدن، رایحه‌ای آرامش‌بخش در فضا پخش می‌کند.

5. پادری تولیدی کارگاه Okawa Hinoki با چوب سرو ژاپنی

5. پادری تولیدی کارگاه Okawa Hinoki با چوب سرو ژاپنی

کارگاه Okawa Hinoki با داشتن تخصص در زمینه کار با چوب سرو ژاپنی، برای چهار نسل متوالی در حال ساخت مبلمان است. نتیجه چند روز تلاش آن‌ها برای تولید یک محصول، همواره منجر به نوعی طراحی ویژه و مطابق با نیاز روز می‌شود. این طرح مدرن ساده و در عین حال پاسخگو به ترندهای طراحی داخلی روز دنیا، در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. همین طور جنس چوب به کار رفته در آن را نباید نادیده گرفت. سرو ژاپنی با رایحه دلپذیری که در فضا پخش می‌کند، طبیعت را به درون خانه شما می‌آورد. توجه داشته باشید که تصاویر ارائه شده از یک منبع خارجی گرفته شده‌اند؛ اما، شما می‌توانید در صورت علاقه‌مندی از طرح‌های جدید آن‌ها الهام بگیرید و به سراغ کارگاه نجاری خانگی خود بروید.

شما از کدام نوع استفاده می‌کنید؟ آیا پادری حمام چوبی را به انواع پارچه‌ای آن ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه‌های ارزشمندتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gear Patrol

بیشتر بخوانید: 6 اشتباه رایج در دکوراسیون داخلی منزل و نحوه اجتناب از آنها

بیشتر بخوانید: 10 وسیله کاربردی قابل بازیافت که هرگز نباید آن‌ها را دور بریزید

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.