صورتی هلویی

چرا باید در دکوراسیون داخلی از رنگ صورتی هلویی استفاده کنیم؟

برخی رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی بسیار شیک و جذاب هستند. رنگ صورتی هلویی نیز یکی از این رنگ‌ها است اما بسیاری از مردم از به کار بردن این رنگ در طراحی داخلی اجتناب می‌کنند. اما چرا باید در دکوراسیون داخلی از رنگ صورتی هلویی استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

رنگ صورتی هلویی در دکوراسیون داخلی

صورتی هلویی می‌تواند با رنگ‌های خنثی دیگر مانند خاکستری ترکیب جذابی شود. این ترکیب برای اتاق نشیمن بسیار خاص بوده و فضای داخلی را بسیار گرم و صمیمی می‌کند. همچنین می‌توانید از رنگ صورتی هلویی در قالب کاغذ دیواری برای برخی دیوارهای خاص استفاده کنید. یا برای به کار بردن این رنگ در طراحی داخلی، به سراغ کوسن یا گلدان این رنگی بروید.

صورتی هلویی

از انتخاب رنگ‌های منحصربه فرد در فضای داخلی نترسید و جسورانه هر رنگی که حس و حال خوبی به فضای شما می‌دهد را به کار ببرید.

رنگ صورتی هلویی با دکوری‌های مسی نیز ترکیب جذابی ایجاد می‌کند. بنابراین می‌توانید از لوستر طرح مسی یا گلدان و شمعدان‌های مسی در دکوراسیون داخلی با صورتی هلویی استفاده کنید.

صورتی هلویی

از سوی دیگر رنگ صور‌تی هلویی یک رنگ زنده بوده و به فضای شما حس و حال خوبی خواهد داد. می‌توانید این تم رنگی را با تجهیزات سفید تکمیل کرده و ترکیب جذابی در دکوراسیون ایجاد کنید. همچنین رنگ مشکی نیز در کنار صو‌رتی هلو‌یی ترکیب شیک و خاصی را ایجاد می‌کند و می‌توانید از این ترکیب برای اتاق خواب استفاده کنید. صور‌تی هلو‌یی به عنوان یک رنگ پاستلی تسکین‌دهنده، در اتاق خواب انتخاب فانتزی و بی‌نظیری است.

صورتی هلویی

صورتی هلو‌یی برای اتاق کودک نیز یک انتخاب عالی و جذاب است و حس و حال رنگارنگی به اتاق کودک می‌دهد. شما می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار با این تم رنگی در اتاق کودکان استفاده کنید.

صورتی هلویی

رنگ آبی نباتی یک انتخاب عالی کنار صورتی‌ هلویی است که حس و حال یک فضای پاستلی را منتقل می‌کند و فضا را بسیار ملایم خواهد کرد. صو‌رتی‌ هلویی همچنین با رنگ‌های پاستلی دیگر مانند سبز نعنایی نیز هماهنگی دارد و فضای داخلی را آرامش‌بخش و ملایم می‌کند.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.