صندلی راحتی ذن

صندلی راحتی ذن بهترین انتخاب مبلمان برای تجربه آرامش بعد از یک روز خسته کننده

این طراحی مفهومی از یک صندلی راحتی، تمام آن چیزی است که شما برای بازگرداندن انرژی از دست رفته خود به آن نیاز دارید. بعد از یک روز پرهیاهو و با سختی‌های فراوان دورکاری و قرنطینه خانگی، نیاز دارید تا بتوانید ذهن خود را از انرژی‌های منفی تخلیه کنید و به آرامش برسید. همچنین برای تجربه روزهایی لذت بخش در انتهای یک هفته پرکار، به همراه کتاب و نوشیدنی مورد علاقه‌تان می‌توانید به سراغ بهترین بخش خانه خود بروید. مکانی پر از آرامش که در آن بتوانید صدای چکه کردن آب را بشنوید و یا اکسیژن خالص را در میان برگ‌های سبز یک گیاه پرطراوت احساس کنید. برای رهایی روح خود از افکار این دنیا، در ادامه با دینو همراه باشید و با صندلی راحتی ذن بهترین انتخاب مبلمان برای تجربه آرامش بعد از یک روز خسته کننده آشنا شوید.

صندلی راحتی ذن بهترین انتخاب مبلمان برای تجربه آرامش

صندلی راحتی ذن

Dhyan یک کلمه سانسکریت به معنای تمرکز، توجه و یا مراقبه است و به درستی با این صندلی راحتی ذن که برای تجربه احساسات ویژه در افراد طراحی شده، همخوانی دارد. این فضای استراحت زیبا، با الهام از سادگی درخت بودا و باغ‌های پیچیده ذن ژاپن، فلسفه‌های سنتی شرقی را با حداقل طراحی مدرن در هم می‌آمیزد. این مظهر صلح و سکون که شخص هنگام پیوند با طبیعت احساس می‌کند، سه حالت مختلف برای پاسخگویی به نیازهای شما دارد. یک حالت استاندارد، یک حالت حوضچه آب و یک حالت باغ. این نمونه خلاقانه طراحی داخلی، توسط «ساسانک گوپیناتان» (Sasank Gopinathan) ساخته شده است. در ادامه تصاویر این ایده خلاقانه را می‌بینید.

حالت استاندارد دارای سکویی است که به عنوان یک قفسه همراه، دو برابر می‌شود تا به شما در گذراندن یک روز پرماجرا کمک کند. حالت حوضچه آب با یک پمپ داخلی فعال می‌شود و یک جریان آب طبیعی را در پشت تکیه‌گاه صندلی به وجود می‌آورد تا آرامش‌بخش‌ترین صدای طبیعت را در محیط خود داشته باشید. این حالت مخصوص افرادی طراحی شده که به شنیدن آواهای طبیعی علاقه‌مند هستند. همچنین اگر در خانه خود تراس، حیاط یا فضای بازی برای بهره‌مندی از هوای تازه ندارید، حالت باغ صندلی راحتی ذن کمی از فضای بیرونی را به درون خانه شما می‌آورد تا اکسیژن خالص را در میان برگ‌های زیبای آن تنفس کنید. این حالت همچنین به دلیل بهره‌مندی از رنگ سبز به منظور کاهش استرس ساخته شده و به فضای داخلی شما طراوت می‌بخشد.

صندلی راحتی ذن - حالت استاندارد
حالت حوضچه آب
صندلی راحتی ذن - حالت باغ
صندلی راحتی ذن - حالت باغ و تنفس اکسیژن در میان برگ‌های طبیعی

نظر شما درباره صندلی راحتی ذن به عنوان بهترین انتخاب مبلمان در فضای داخلی شما چیست؟ آیا چنین طراحی‌هایی را می‌پسندید؟ نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: طراحی پایدار میز عسلی با الهام از حرکت بال‌های سوسک در طبیعت

بیشتر بخوانید: 10 طراحی باشکوه میز تحریر مدرن برای هر نوع مطالعه یا دفتر کاری

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.