خانه‌ی زمستانی

چگونه خانه‌ی خود را با تجهیزاتی ساده به یک خانه‌ی زمستانی تبدیل کنیم؟

در این روزها سرد زمستانی بد نیست که فضای خانه را متناسب با فصل تغییر دهیم. درواقع با چند تغییر و ایده‌ی ساده می‌توانیم یک خانه‌ی زمستانی داشته باشیم و فضایی گرم و زیبا را به خانه‌مان ببخشیم. در این مطلب به معرفی چند ایده‌ی ساده خواهیم پرداخت تا فضای اتاق و خانه را به محیطی مناسب برای فصل زمستان تبدیل کنیم. درواقع این تغییرات در هر خانه‌ای قابل‌اجرا خواهد بود و به تجهیزات گران‌قیمت و عجیبی نیاز نخواهد داشت.

خانه‌ی زمستانی

چند ایده‌ی ساده برای طراحی یک خانه‌ی زمستانی

استفاده از زیر پایی یا فرش‌های و ملحفه‌های پشمی در خانه‌ها در فصل زمستان بسیار جذاب و متنوع خواهد بود و یادآور فصل زمستان می‌شود. درواقع با داشتن یک چیز پشمی در خانه می‌توانید دکوراسیون خود را به یک خانه‌ی زمستانی تغییر دهید. یک چیز پشمی، خز و بافتنی می‌تواند به‌عنوان زیر پایی یا به‌عنوان رومبلی انتخاب شود تا فضای گرم و صمیمی در خانه ایجاد نمایید. فرش‌های پشمی و پرز بلند می‌تواند به‌راحتی حس گرما را به پاها منتقل کند و پاها را از سرما نجات دهد.

خانه‌ی زمستانی

قرار دادن یک پتوی مسافرتی پشمی بر روی مبل هم روشی جالب برای تغییر خانه به یک خانه‌ی زمستانی خواهد بود و هر وقت که بر روی مبل نشسته باشید و احساس سرما کنید می‌توانید پتو را روی خودتان بکشید و حسابی گرم شوید. می‌توانید از پتوهای پشمی و بافتی سفید و قهوه‌ای، طوسی، قرمز و کرم استفاده کنید و محیط خانه را با رنگ‌های خنثی و گرم به خانه‌ای زمستانی تبدیل کنید.

خانه‌ی زمستانی

خانه‌هایی که از شومینه بهره می‌برند یک قدم از بقیه‌ی خانه‌ها جلوتر هستند. درواقع وجود یک شومینه و روشن بودن یک آتش در خانه فضای فوق‌العاده زیبا و منحصربه‌فرد را به ارمغان می‌آورد و یک خانه‌ی زمستانی زیبا و خاص خواهد بود. در چنین شرایطی بهتر است تا مبل‌ها را در کنار شومینه قرار دهید و در روزهای سرد زمستان از گرمای شومینه بهره‌مند شوید.

خانه‌ی زمستانی

همچنین می‌توانید برای فصل زمستان کوسن‌های مبل را با پارچه‌های پشمی، خز و بافتنی بپوشانید. کوسن‌ها تحول عظیمی در تغییر رنگ و روی مبل‌ها خواهند داشت. درنتیجه می‌توانید با انتخاب چند پارچه‌ی زمستانی برای کوسن‌ها فضای خانه را به خانه‌ی زمستانی محبوبتان تغییر دهید. قرار دادن شمع در اطراف خانه تمام فصول زیبا خواهد بود اما با روشن کردن شمع‌ها در فصل زمستان خانه‌ای رؤیایی برای خود خواهید داشت و خانه‌ی زمستانی‌تان با نور شمع‌ها منحصربه‌فرد و متفاوت خواهند شد. در فصل زمستان همچنین می‌توان از توپ‌های کاموا برای تزیین بخش‌های مختلف خانه استفاده کنیم. همان‌طور که می‌بینید با چند چیز ساده می‌توانید محیط و دکوراسیون خانه‌ی خود را به خانه‌ی زمستانی تغییر دهید و سبک خاصی را طراحی کنید.

خانه‌ی زمستانی
امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.