سبک بوهو در سرویس رختخواب
Boho interior design; Shutterstock ID 1211922685; Purchase Order: boho decor

معرفی طرح‌هایی از سبک بوهو در سرویس رختخواب برای فصل بهار – بخش اول

آمدن بهار تنها به معنای بازگشت سرسبزی طبیعت، رشد گیاهان و جوانه زدن گل‌های رنگارنگ در اطراف ما نیست. تغییر فصل همچنین فرصتی مناسب برای ایجاد تغییراتی در فضای داخلی خانه هم خواهد بود. یکی از راه‌های جذاب برای استقبال از روزهای روشن‌تر و هوای گرم‌تر پیش‌روی، کمی خنکی و سبکی از سبک بوهو در اتاق خواب شما است. در ادامه با همراهی دینو می‌توانید بخش اول معرفی طرح‌هایی از سبک بوهو در سرویس رختخواب برای فصل بهار را بخوانید و از آن‌ها برای انرژی بخشیدن به فضای زندگی خود استفاده کنید.

سبک بوهو در سرویس رختخواب

الگوها و رنگ‌هایی که پایه و اساس ظاهری سبک بوهو را تشکیل می‌دهند، به شما کمک می‌کنند با تلاش بسیار اندک، یک فضای مجلل خلوت در اتاق خود ایجاد کنید. چاپ‌هایی با بافت‌ها و طرح‌هایی از گل‌های فراوان و رنگ‌های غلیظ، بیشتر مناسب فصل بهار هستند. در این جا با بخش اول معرفی طرح‌هایی از سبک بوهو در سرویس رختخواب برای فصل بهار آشنا خواهید شد. منتظر بخش دوم این طرح‌های زیبا باشید.

1. باغ فانتزی چاپی

سبک بوهو در سرویس رختخواب - 1. باغ فانتزی چاپی

ترکیب الگوهایی از گل به رنگ‌های روشن یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به ظاهری در سبک بوهو است. این نقوش باغی رنگی چاپ شده روی پارچه باعث می‌شوند در فصل بهار احساس آرامش طبیعت را در کنار خود داشته باشید.

2. نقوش گل‌های کلاسیک

سبک بوهو در سرویس رختخواب - 2. نقوش گل‌های کلاسیک

این سرویس روتختی با نقوش گل‌های کلاسیک خود، از الگوهای بته‌جقه و گلدار در ترکیباتی به رنگ‌های آبی کبالت، قرمز زغال اخته و مرجانی استفاده کرده است. با وجود ظاهر سنگینی که ایجاد می‌کند، هنوز هم بافت آن برای دکوراسیونی به سبک بوهو زیبا و جذاب خواهد بود. مزیت چنین طرحی این است که اگر به محض تمام شدن بهار احساس کردید به ظاهر جدیدی احتیاج دارید، می‌توانید از سمت دیگر آن که قرمز جذاب صلبی را به نمایش می‌گذارد استفاده کنید.

3. بافت‌های مفهومی

سبک بوهو در سرویس رختخواب - 3. بافت‌های مفهومی

الگوهای ترکیبی، بافت‌ها، رنگ‌ها و استفاده ظریف از وصله، همگی جزو عناصر اصلی سبک بوهو هستند. به همین دلیل این لحاف چند رنگ، برای هر کسی که به دنبال یک ظاهر غیرمتعارف است، انتخاب مناسبی خواهد بود. طرح‌های گلدار و رنگ‌های غلیظ و بی‌نقص آن، فریاد می‌زنند که فصل بهار است! بازیگوش بودن رنگ‌های چنین طرحی، آن را به گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک یا اتاق خواب مهمان تبدیل می‌کند.

4. طرح‌هایی از گل‌های سبک

4. طرح‌هایی از گل‌های سبک

سبک بوهو همیشه به این معنی نیست که باید از بافت‌ها یا رنگ‌های خیلی سنگین در طراحی نقوش آن استفاده کرد. این الگوهای گلدار و گیاهان نرم و با جزییات کم در پس زمینه سفید روشن، بدون سنگینی زیاد، جلوه ویژه‌ای به فضای داخلی اتاق شما می‌بخشند. این سبکی از نظر وزنی، بسیار مناسب فصل بهار است. شما فقط کافی است گرم شوید در حالی که به اندازه کافی فضا برای تنفس داشته باشید.

5. طرح سنتی ظریف کبود (تک‌رنگ)

5. طرح سنتی ظریف کبود (تک‌رنگ)

از آن جایی که تختخواب‌ها معمولا بزرگ‌ترین شیء یک اتاق هستند، اگر الگوی بسیار سنگینی مانند تمرکز بر روی بافت‌های شدید یا رنگ‌های جسورانه داشته باشند، احساس ناخوشایندی خواهند داشت. خوشبختانه، شما هنوز هم می‌توانید به یک ظاهر ظریف سبک بوهو در اتاق خود دست پیدا کنید. این طرح ظریف که نقاشی نقطه‌ای متکی است، از سنگین بودن طرح‌های سنتی بته‌جقه و گل‌ها کم می‌کند و احساس سبک و بهاری روشنی را منتقل می‌کند.

نظر شما درباره بخش اول معرفی طرح‌هایی از سبک بوهو در سرویس رختخواب برای فصل بهار چیست؟ اطلاعات خود از این سبک زیبا را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید. مشتاق نظرات ارزشمند شما هستیم.

منبع: Best Life

بیشتر بخوانید: طراحی مبلمان ویژه هنرمندان با هدف ارضای عشق به هنر مخاطب

بیشتر بخوانید: تنفس بهتر در فضای داخلی: تصفیه هوا با فوتون توسط طراحی ویژه این چراغ‌های زیبا

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

یک دیدگاه

  1. Avatar یاسر گفت:

    ای خدااااااااااااااااا
    تا کی بخوابم تنها؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.