مبلمان ویژه هنرمندان

طراحی مبلمان ویژه هنرمندان با هدف ارضای عشق به هنر مخاطب

همه ما گاهی اوقات نیاز داریم که در کنار رفع نیازهایمان به شکل عملکردی، کمی هنر نیز در اطرافمان داشته باشیم. طراحی مبلمان ویژه هنرمندان با هدف ارضای عشق به هنر مخاطب نیز در همین راستا است. با دینو در ادامه همراه باشید.

مبلمان ویژه هنرمندان

داشتن مبلمان کاربردی با عملکردهای متفاوت در خانه، همواره بسیار مهم است. با این حال، بعضی اوقات ما به دلایل بیهوده احساس نیاز به طراحی‌های ویژه داریم؛ زیرا، آن‌ها فوق‌العاده زیبا و جذاب هستند! با هدف ارضای عشق به هنر در مخاطب، ما مجموعه‌ای از طراحی‌های هنری ویژه را انتخاب کرده‌ایم که خود را از محصولات معمول جدا می‌کنند. این‌ها شاهکارهای هنری‌ای هستند که می‌توانند نوعی حس جادویی خاص به فضای زندگی شما اضافه کنند. نمونه‌های طراحی مبلمان ویژه هنرمندان را با هم می‌بینیم.

1. بوم بتنی

مبلمان ویژه هنرمندان
1. بوم بتنی

«نیل آرونوویتز» (Neil Aronowitz) با کمک نوعی پارچه آغشته به بتن، یک مجموعه مبلمان طراحی کرده است. این مجموعه کاربردی که بیشتر شبیه به آثار هنری می‌باشد، از میزی به شکل یک کنسول چرخشی تشکیل می‌شود. به عنوان مجموعه‌ای برای مبلمان ویژه هنرمندان، این طرح قابلیت گسترش در فرم‌ها و حالت‌های مختلف را به خوبی دارا می‌باشد.

2. صندلی آجری زرد

2. صندلی آجری زرد

صندلی آجری زرد شبیه اجزای بازی تتریس می‌باشد که به صورت سه بعدی ساخته شده است. این طراحی به گونه‌ای است که گویا شما عناصر یک صندلی را تجزیه کرده و با استفاده از لنز انتزاع، مجددا آن‌ها را به هم متصل نموده‌اید. تضاد بصری ایجاد شده از فرم جسورانه تیز در کنار کوسن‌های نرم این اثر هنری، بسیار چشم‌نواز است.

3. میز درختی

3. میز درختی

میز درختی توسط «سباستین ارازوریز» (Sebastian Errazuriz) از تکه‌های چوبی برای تقلید از بخش افقی یک درخت و شاخه‌های آن استفاده می‌کند. این قطعه ارگانیک که از طبیعت الهام گرفته شده، برای هر نوعی از فضای زندگی ایده آل است.

4. آباژور Fungk

4. آباژور Fungk
مبلمان ویژه هنرمندان

آباژور ارگانیک Fungk که توسط استودیو Tabo طراحی شده، الهام گرفته از گل و شاخه‌های آن است. آباژورهای دست‌ساز واقعا یک اثر هنری هستند و به راحتی در گروه مبلمان ویژه هنرمندان جای می‌گیرند.

5. پله بلندگو

5. پله بلندگو

«سیل فلویر» (Ceal Floyer) توانسته هنر، طراحی محصول و معماری را به زیبایی در پله بلندگوی خود ادغام کند. این ایده مفهومی از بلندگوهای مستطیلی مشکی تشکیل شده که مراحل پیشرفت فردی را نشان می‌دهند. طرح فلویر درست همانند راه رفتن روی موسیقی زندگی است!

6. پنجره آسمان بیشتر

6. پنجره آسمان بیشتر

پنجره «آسمان بیشتر» (More Sky) به عنوان یک آزمایش خلاقانه طراحی شد. این ایده مفهومی از پنجره، با گسترش یافتن بیشتر تلاش می‌کند تا جایگزین نمونه‌های سنتی که به آن‌ها عادت کرده‌ایم، شود. طراحی این پنجره‌ها (نوعی مینی بالکن) به گونه‌ای است که امکان تماشای یک منظره سورئال از آسمان را فراهم می‌کند.

7. نیمکت اسپاگتی

مبلمان ویژه هنرمندان - 7. نیمکت اسپاگتی

طراح این نیمکت، با الهام از رشته‌های اسپاگتی، فرم خنثی نیمکت‌های عمومی را به یک اثر هنری تفریحی تبدیل کرده است. رشته‌های دراز و باریک و عاری از عملکرد این نیمکت، همراه با بلندپروازی طراح آن گسترش یافته و به سمت آسمان می‌روند.

8. چراغ‌های شناور سرامیکی

مبلمان ویژه هنرمندان - 8. چراغ‌های شناور سرامیکی

این چراغ‌های شناور سرامیکی که توسط «زوکو نیشگاوا» (Zuko Nishikawa) طراحی شده‌اند، در عین سبکی، بسیار عجیب و دلپذیر هستند! آن‌ها با اشکال و رنگ‌های بی‌شماری که دارند، مطمئنا روحیه عشق به هنر شما را به خوبی ارضا می‌نمایند.

ایده‌های خود را در مورد مبلمان ویژه هنرمندان و کاربردی بودنشان، با ما و خوانندگان دینو در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: 10 طراحی باشکوه میز تحریر مدرن برای هر نوع مطالعه یا دفتر کاری

بیشتر بخوانید: نگاهی به پشت درهای کوچک رو به فضاهای خیالی درون قفسه‌های کتاب بیندازید

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.