نشت گاز در مسابقه American Idol

نشت گاز در مسابقه American Idol باعث بیهوش شدن کیتی پری شد

به دلیل نشت گاز در مسابقه American Idol طی یکی از قسمت‌های در حال پخش، کیتی پری بر اثر مسمومیت بیهوش شد. در ادامه با جزییات خبر دینو را همراهی نمایید.

نشت گاز در مسابقه American Idol

طی یکی از قسمت‌های مسابقه American Idol که سال گذشته در Sunriver اورگان برگزار شد، به علت حادثه‌ای جدی، برنامه متوقف شده و تمامی حضار در سالن توسط ماموران آتش‌نشانی تخلیه شدند. قرار است تمامی بخش‌های ضبط شده از این مراسم و اتفاقات آن، روز یکشنبه در قسمتی کاملا جداگانه پخش شود. این قسمت به صحبت‌های حاضرین در برنامه پرداخته و نظرات آن‌ها درباره شرکت‌کنندگان آن روز مسابقه را نشان می‌دهد. کتی پری که به عنوان داور در این برنامه حضور داشت و طی نشت گاز در مسابقه American Idol از هوش رفت، در قسمتی از ویدئو ضبط شده با تعجب می‌گوید:

بچه‌ها شما بوی گاز حس نمی‌کنید؟ خیلی شدید است. من کمی سردرد دارم.

و لوک برایان در تایید حرف او اعلام می‌کند که این شوخی نیست و واقعا نشت گاز رخ داده است. در ادامه می‌بینیم که ناگهان نیروهای آتش‌نشانی و امداد به محل رسیده و شروع به تخلیه افراد حاضر در صحنه می‌نمایند. افراد بیرون از ساختمان نیز معتقدند که می‌توانند بوی گاز را کاملا حس کنند.

نشت گاز در مسابقه American Idol
بیهوش شدن کیتی پری

بیهوش شدن کیتی پری

پری بعد از متوجه شدن حادثه و گفتن این که حالش بد است بلند می‌شود تا استودیو را ترک نماید. در جریان خروج او از محل دچار مسمومیت شده و از هوش می‌رود. خوشبختانه نیروهای امدادی به سرعت افراد را تخلیه کرده و هیچ اتفاق ناگواری برای مردم رخ نمی‌دهد. هواداران این مسابقه جذاب استعدادیابی باید تا روز یکشنبه منتظر بمانند تا بتوانند اتفاقات این جریان را به طور کامل ببینند. در ماه نوامبر زمانی که این قسمت فیلمبرداری شد، گروه آتش‌نشانی Sunriver نیز پس از حضور در صحنه حادثه، فیلم‌ها و عکس‌های خود را با مسئولان برنامه به اشتراک گذاشتند تا این برنامه مستند کامل شود.

علت نشت گاز در مسابقه American Idol

در پایان مشخص شد که مشکل اصلی نشت گاز در آشپزخانه Sunriver Resort بوده است. پس از رفع خطر این حادثه، آتش‌نشانان دست در دست ترانه All Night Long از لیونل ریچی را خواندند و با داوران از جمله پری که به نظر می‌رسید حالش خوب است، عکس گرفتند. رسانه Daily News مرکزی اورگان نوشت:

اگر آن‌ها از این ویدئوها را به هالیوود برسانند بسیار عالی است!

رفتگر اهل آلاباما به نام «داگلاس کیکر»

این فصل از مسابقه در حال حاضر پر از لحظات جدی از رقابت تنگاتنگ شرکت کنندگان است. از جمله قسمت یکشنبه گذشته که در آن پری یک مرد رفتگر اهل آلاباما به نام «داگلاس کیکر» (Douglas Kiker) را در میان اجرای تاثیرگذارش راهنمایی کرد و در نهایت باعث شگفتی داوران شد. او درباره این اجرای بی‌نظیر گفت:

برای مردی که هیچ تصوری از استعداد نهفته در صدایش ندارد؛ برای مردی که هیچ ایده‌ای از آواز خواندنش ندارد و کسی که هیچ علمی از نت‌ها ندارد، این یک شگفتی است. او فقط برای یک چیز در این جا حضور دارد. کیکر توانست به دخترش نشان دهد که بی‌هویت نیست.

ریچی و سایر داوران نیز در انتهای اجرا به سمت کیکر رفته و به نشانه احترام با او دست دادند. منتظر قسمت بعدی این برنامه در روز یکشنبه باشید. اتفاقات نشت گاز در مسابقه American Idol به صورت مستند به طور کامل پخش خواهند شد.

در نظرات با ما همراه باشید.

منبع: ET Online

بیشتر بخوانید: ترند هشتگ عدالت برای جانی دپ در توییتر پس از انتشار کلیپ صوتی اعترافات امبر هرد

بیشتر بخوانید: لیست پردرآمدترین خوانندگان زن سال 2018 با درآمدهای میلیونی‌شان منتشر شد!

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.