احمد پورمخبر

احمد پورمخبر در سن ۸۰ سالگی در اثر سکته مغزی درگذشت!

احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون، ساعاتی پیش در سن ۸۰ سالگی درگذشت. احمد پورمخبر متولد ۱۳۱۹ بوده و در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت. ایشان در محله گلوبندک در یک خانواده ای تفرشی به دنیا آمدند و عضو بازنشسته ارتش بوده‌اند.

اولین فعالیت هنری احمد پورمخبر در سال ۱۳۷۵ در فیلم بچه‌های آسمان مجید مجیدی بوده است اما شهرت ایشان از سریال متهم گریخت در رمضان ۱۳۸۴ آغاز شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در حال حاضر سریال متهم گریخت سه تن از بازیگران خود را از دست داده و چندی پیش نیز سیروس گرجستانی درگذشته بودند.

احمد پورمخبر

احمد پورمخبر در فیلم‌های طنز دیگری چون ترش و شیرین، اخراجی‌های ۳، خروس جنگی، توفیق اجباری، کیش و مات، بزنگاه، همسایه‌ها و دیگر فیلم‌ها طنز حضور داشته‌اند و خنده را به لب مردم آورده‌اند. ایشان برای بازی در سریال ترش و شیرین نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر مرد در جشنواره حافظ شدند. شایان ذکر است که آقای پورمخبر به دلیل کهولت سن و آلزایمر، در سال‌های اخیر توانایی فعالیت‌ها هنری را نداشته‌اند. البته ایشان همیشه در مصاحبه‌های خود عنوان می‌کردند که علاقه به کارهای طنز و پر نشاط دارند و سعی دارند تا با شخصیت‌های مختلفی که بازی می‌کنند، خنده را بر لب‌های بیننده بیاورند.

احمد پورمخبر

براساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا علت فوت احمد پورمخبر سکته مغزی بود. خانواده ایشان تاکید کردند که فوت آقای پورمخبر ارتباطی با کرونا نداشته و به علت سکته مغزی بوده در نتیجه ایشان در بهشت زهرا در قطعه هنرمندان در روز چهارشنبه تشییع خواهند شد. احمد پور مخبر یکی از چهره‌های محبوب و شیرین طنز در سینما و تلویزیون بود و کاراکتری منحصربه‌فرد را از خود به جای گذشتند. چهره‌ی دلنشین و بازی‌های خوب آقای پورمخبر در زمینه طنز در ذهن همه‌ی ما ایرانیان خواهد بود و فوت ایشان را به خانواده سینما و تلویزیون تسلیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: سیروس گرجستانی یکی از هنرمندان پرکار تلویزیون در سن ۷۶ سالگی درگذشت

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar سام گفت:

    خدایش بیامرزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.