مگان مارکل و ایوانکا ترامپ

چند حقیقت در مورد رابطه مگان مارکل و ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ

موضوع پنهانی نیست که مگان مارکل از همان ابتدا با رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ مخالف بوده است. اما نکته‌ی جالب این است که این مخالفت در شرایطی بوده که مگان مارکل و ایوانکا ترامپ ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ روابط دورادوری دارند و مگان، ایوانکا را تحسین می‌کند. در ادامه جزییات بیشتر را در این باره خواهیم گفت.

رابطه مگان مارکل و ایوانکا ترامپ

مگان مارکل در دوران انتخابات و خیلی زمان‌های دیگر نشان داد که طرفدار ر‌ئیس جمهور ترامپ نبوده است. این در حالی است که او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دختر ر‌ئیس جمهور آمریکا یعنی ایوانکا ترامپ را به شدت دوست دارد و فعالیت‌های او و شرکتش را تایید می‌کند.

مگان مارکل همچنین در سال ۲۰۱۵ نیز ایوانکا ‌ترامپ را تحسین کرده بود و معتقد بود که ایوانکا و تصمیماتش فوق‌العاده هستند. به عقیده مارکل، ایوانکا ترامپ یک زن فوق‌العاده باهوش است و معمولا تصمیمات دقیقی می‌گیرد. مارکل همچنین اشاره کرده است که ایوانکا شخصی بود که از مدرسه وارتون فارغ التحصیل شد، مجموعه هتل‌های ترامپ را راه‌اندازی کرد و برند اختصاصی خود را ساخت.

از سوی دیگر ایوانکا ترامپ نیز پس از نامزدی مگان مارکل و پرنس هری به این زوج تبریک گفت و پیام تبریکی هم در توییتر با آٰزوی خوشبختی و یک عمر عشق برای این زوج توییت کرد.

مگان مارکل و ایوانکا ترامپ

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که ایوانکا و مگان با هم ارتباط خاصی داشته باشند. البته این دو، دوستان مشترکی دارند و بارها در مکان‌های مشترکی در کنار هم حضور داشته‌اند اما روابط جدی میان این دو وجود ندارد ولی اینطور که به نظر می‌رسد، مگان مارکل یکی از طرفداران ایوانکا است. البته این احتمال وجود دارد که ایوانکا و مگان در آینده با یکدیگر فعالیت‌های مشترکی انجام دهند. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: چرا زنان در خانواده سلطنتی کلاه می‌پوشند؟
بیشتر بخوانید: بدترین هدیه پرنس ویلیام به همسرش کیت میدلتون
بیشتر بخوانید: چه مدل موهایی برای خانواده سلطنتی ممنوع و چه مدل‌ موهایی در این خانواده محبوب است؟

امتیاز: 3.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar nVa گفت:

    بشه بیشتر کتلت کنه بیشتر مخالف شین :))

  2. Avatar nVa گفت:

    یه سوال در زمان ریاست جمهوری های قبلی هم میگشتین تو ۷ تا سوراخ ببینین پسر دخترعمه زن دایی فلانش باهاش مخالف بوده؟ آخه اینقدر باسمه ای؟ مخالف تو چی؟ خداییش خودتون خندتون نمیگیره مقاله زدین فلانی مخالفه؟ :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.