ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا برای ویروس کرونا

ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا برای ویروس کرونا و استایل متفاوت او در VMA 2020

«لیدی گاگا» (Lady Gaga) روز گذشته موفق شد جایزه هنرمند سال را در طول مسابقات MTV VTA 2020 از آن خود کند. در ادامه با همراهی دینو ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا برای ویروس کرونا و استایل متفاوت او در VMA 2020 را دنبال کنید.

MTV VTA 2020

مراسم اهدای جوایز موسیقی MTV VTA 2020 روز گذشته با شرایط ویژه‌ای به دلیل گسترش ویروس کرونا در نیویورک به پایان رسید. در انتها هنرمند کانادایی The Weeknd با ویدیوی سال «چراغ‌های کورکننده» (Blinding Lights) خود توانست جایزه برتر این مراسم را به دست آورد. او همچنین موفق شد برای همین آهنگ جایزه بهترین فیلم R&B را دریافت کند. علاوه بر این، اخبار مهم مربوط به این برنامه ویژه، استایل متفاوت، لباس‌های عجیب و غریب و ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا بود. گاگا، موفق شد در 9 بخش به عنوان نامزد برتر انتخاب و با دریافت جایزه در 5 بخش، پیشتاز این مراسم شود. در کنار او «آریانا گرانده» (Ariana Grande) با 9 نامزدی و 4 جایزه قرار داشت. VMA‌ها اولین مسابقات جوایز مهم ایالات متحده آمریکا هستند که در طول همه‌گیری ویروس کرونا برگزار خواهند شد. این برنامه‌ها، بدون مخاطب زنده و با اجراهای از قبل ضبط شده به دلیل پروتکل‌های بهداشتی ویژه فیلمبرداری می‌شوند.

میزبان «کیکه پالمر» (Keke Palmer) نیز افتتاحیه این مراسم را به «چادویک باسمن» (Chadwick Boseman) بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) که روز جمعه در سن 43 سالگی درگذشت، اختصاص داد. همچنین تمرکز اصلی این برنامه در مورد نژادپرستی سیستمی دولت آمریکا بود که بتواند ماه‌ها اعتراضات خیابانی به کشته شدن سیاهپوستان به دست پلیس را به وضوح مطرح کند.

ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا

در نمایش ویژه‌ای، گاگا و گرانده اجرای مشترکی با عنوان «باران روی من» (Rain On Me) برگزار کردند و موفق شدند دو جایزه کسب کنند. این در حالی بود که به گاگا یک جایزه جدید دیگر برای موفقیت در طول زندگی خود با نام جایزه Tricon اهدا شد. او در این مراسم مانند همیشه لباس‌های بحث‌برانگیز خود را به نمایش گذاشت و ماسک‌های سفارشی و متفاوت او به خبری جنجالی تبدیل شدند. او درباره موفقیت خود گفت:

امسال برای بسیاری از افراد در جهان سال آسانی نبوده است. سالم بمانید و افکار خود را مطرح کنید. ممکن است خسته به نظر برسید؛ اما، ماسک بزنید.

ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا برای ویروس کرونا و استایل متفاوت او در VMA 2020
ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا - استایل خاص
ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا - ماسک فیلتردار با طراحی مخصوص
ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا - ماسک پارچه‌ای ویژه
ماسک حبابی شیشه‌ای لیدی گاگا

نظر شما درباره ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا برای ویروس کرونا و اجرای او چیست؟ آیا چنین حرکتی می‌تواند الگوی خوبی برای تشویق مردم به استفاده از ماسک شود؟ هدف او از این استایل متفاوت را چگونه می‌بینید؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NBC News

بیشتر بخوانید: لیست برندگان جوایز گلدن گلاب 2019 منتشر شد؛ لیدی‌گاگا برنده‌ی بهترین ترانه‌ی فیلم

بیشتر بخوانید: مراسم مت گالا 2019 با لباس هایی عجیب و هیجان انگیز برگزار شد!

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.