بهداشت اقامت در هتل هنگام مسافرت با وجود ویروس کرونا

بهداشت اقامت در هتل هنگام مسافرت با وجود ویروس کرونا: 4 موردی که نباید لمس کنید

اگر قصد مسافرت در دوران همه‌گیری جهانی بیماری جدید کرونا را دارید، بهتر است که سلامتی خود و دیگران را جدی بگیرید و موارد بهداشتی لازم را رعایت کنید. در این مطلب به شما درباره 4 موردی که نباید لمس کنید می‌گوییم. در ادامه با همراهی دینو، بهداشت اقامت در هتل هنگام مسافرت با وجود ویروس کرونا را مطالعه کنید و از دستورات آن پیروی نمایید.

مسافرت با وجود ویروس کرونا: 4 موردی که نباید لمس کنید

بهداشت اقامت در هتل

بعد از ماه‌ها قرنطینه خانگی و مشکلات مربوط به آن، تعداد بی‌شماری از مردم جهان مشتاق هستند که دوباره به یک زندگی عادی برگردند. از جمله این که برای رفتن به مسافرت برنامه‌ریزی کنند و از خانه خود فاصله بگیرند. با این حال، با وجود ویروس کرونا و گسترش هر روزه آن در تمام کشورها، اقامت در هتل می‌تواند خطر بالقوه ابتلای تعداد بی‌شماری از افراد به این ویروس را به همراه داشته باشد. این بدان معنا نیست که باید تمام برنامه‌های خود را به طور کامل کنسل کنید؛ اما، بهتر است کارهای غیرضروری خود را کنار بگذارید. در مصاحبه جدیدی که با پزشکان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) درباره بهداشت اقامت در هتل هنگام مسافرت صورت گرفت، مشخص شد که برای ایمن ماندن از آلودگی، چه مواردی را باید رعایت کرد. به یاد داشته باشید که در سفر بعدی خود 4 موردی که نباید لمس کنید، کدامند.

1. دستگاه خودپرداز و کارتخوان

بهداشت اقامت در هتل - 1. دستگاه خودپرداز و کارتخوان

به عنوان یک مسافر در مکانی ناآشنا، به احتمال زیاد نیاز دارید تا پول نقد همراه خود داشته باشید و در نتیجه مجبور هستید تا به سراغ خودپردازها بروید. یا حتی بعد از خرید از فروشگاه، شما مجبور می‌شوید برای پرداخت مبلغ خریدتان، از کارتخوان استفاده کنید. با این وجود باید بدانید که استفاده مکرر افراد از این دستگاه‌ها، آن‌ها را به یک منبع بالقوه انتقال ویروس کرونا تبدیل می‌کند. برای به حداقل رساندن خطر انتقال این ویروس به خود و دیگران توصیه می‌شود تا حد امکان از روش‎های پرداخت آنلاین برای جلوگیری از تماس استفاده کنید.

2. رایانه‌های مرکز تجاری

بهداشت اقامت در هتل - 2. رایانه‌های مرکز تجاری

شما در سفرهای کاری خود به احتمال زیاد به یک سیستم کامپیوتری برای انجام کارهای روزانه، نیاز خواهید داشت. چه بهتر که از لپ تاپ شخصی خودتان استفاده کنید. باید بدانید که تجهیزات رایانه‌ای مرکز تجاری یک هتل، از جمله آلوده‌ترین سطوح با بیشترین میزان لمس هستند. به همین دلیل نیز احتمال آلوده شدن آن‌ها به ویروس کرونا و سایر پاتوژن‌های بالقوه، بسیار زیاد است. بنابراین، در سفرهای بعدی خود حتما از رایانه شخصی‌تان استفاده کنید.

3. دستگاه فروش خودکار

بهداشت اقامت در هتل - 3. دستگاه فروش خودکار

اگر به یک میان وعده سبک در اواخر شب فکر می‌کنید، باید بدانید که دستگاه‌های فروش خودکار می‌توانند سلامتی شما را به خطر بیاندازند. دلیل تعداد بالای افرادی که در یک روز معین از آن‌ها استفاده می‌کنند، این دستگاه‌ها منبع بالقوه دیگری برای انتقال ویروس کرونا هستند. اگر می‌خواهید به سراغ یکی از آن‌ها بروید، حتما ماده ضدعفونی کننده مناسب به همراه داشته باشید و تا حد امکان از دستکش برای لمس دستگاه استفاده کنید. البته بد نیست بدانید که اگر گرسنه شدید می‌توانید با خیال راحت از خدمات اتاق، خوراکی مورد نظرتان را سفارش داده و تا حد امکان میزان تماس را کاهش دهید.

4. کنترل از راه دور برای انواع دستگاه‌ها

بهداشت اقامت در هتل - 4. کنترل از راه دور برای انواع دستگاه‌ها

اگر قصد دارید در دوران سفر خود، تلویزیون ببینید یا کولر را روشن کنید، حتما قبل از لمس ریموت اطمینان حاصل نمایید که ماده ضدعفونی کننده در دسترس باشد. به طور کلی و طبق مطالعه منتشر شده در سال 2012 از انجمن میکروبیولوژی ایالات متحده آمریکا، کنترل از راه دور جزء آلوده‌ترین موارد موجود در اتاق‌های هتل است. اگر عاقل باشید حتما از مواد تمیزکننده مناسب برای پاک کردن آلودگی‌ها استفاده می‌کنید. البته شما می‌توانید کنترل را درون یک کیسه پلاستیکی محکم قرار دهید تا از تماس مستقیم با دکمه‌های آلوده آن جلوگیری کنید.

برای شما بهداشت اقامت در هتل چگونه است؟ آیا ایده دیگری برای تاکید بر سلامتی هنگام مسافرت با وجود ویروس کرونا دارید؟ دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمند خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Best Life

بیشتر بخوانید: حذف 7 مورد از خدمات شرکت‌های هواپیمایی در سفرهای هوایی با ویروس کرونا

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا: تفاوت اپیدمی و پاندمی یک بیماری را بیشتر بشناسیم

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.