پرستار بچه سلطنتی

آیا تا به حال اندیشیده‌اید پرستار بچه های سلطنتی چه ضوابط و شرایطی را باید رعایت کنند؟

تفاوت‌های بین زندگی افراد عادی و خانواده سلطنتی بریتانیا، تنها معطوف به زندگی در کاخ‌ها و رفتن به مدارس سلطنتی نمی‌باشد. مثلا دانستن مهارت دفاع شخصی در حد اعلا، برخوردار بودن از اطلاعات بالا در زمینه روان‌شناسی، راننده بسیار خوب بودن، احاطه کامل داشتن به کمک‌های اولیه و… تنها برخی از ملزومات افرادی است که قصد دارند به عنوان پرستار بچه کودکان سلطنتی فعالیت داشته باشند.

شرایط و قوانین پرستار بچه کودکان سلطنتی:

با کنار رفتن دوربین‌ها و به سر آمدن خبرهای مربوط به ازدواج‌های سلطنتی، فورا تیتر سر خط خبرها به انتظار برای اولین فرزند مگان مارکل، همسر پرنس هری تغییر کرد. از این رو ما هم این فرصت را غنیمت شمرده و تحقیقاتی در رابطه با پرستار بچه خانواده سلطنتی و وظایفی که به عهده دارند انجام دادیم. در ادامه به 10 مورد از قوانین و ضوابطی که یک پرستار بچه خانواده سلطنتی بریتانیا با آن‌ها روبه‌رو است، خواهیم پرداخت.

پرستار به سلطنتی

10. تحصیلات عالی

خانواده سلطنتی بریتانیا بر سر داشتن تحصیلات بالای دانشگاهی بسیار مصمم هستند. اگر خواهان رسیدن به این شغل رویایی هستید، باید بدانید که شما فقط باید در دانشگاه نورلند تحصیل کنید تا در لیست انتظار این شغل قرار بگیرید. این دانشگاه در سال 1892 توسط امیلی وارد تاسیس شده است و تمرینات بسیار به خصوصی برای نگهداری از کودکان ارائه می‌دهد. داشتن شرایط فیزیکی مناسب، تسلط کامل به زبان انگلیسی و داشتن یک پس‌زمینه عالی و بدون هیچ نقطه ضعفی از شروط اولیه پذیرش در این دانشگاه می‌باشد. آموزش ارتباط با کودکان تنها چیزی نیست که در این دانشگاه به پرستاران آموزش داده می‌شود، روان‌شناسی، تاریخ، فلسفه، جامعه‌شناسی و ادبیات از دیگر دروس الزامی این گرایش است.

9. تمرین بر روی روبات کودک

در دانشگاه نورلند، پرستاران کودک باید از روبات‌هایی به شکل بچه استفاده کنند و تا قبل از آن‌که در این مرحله صلاحیت خود را ثابت نکنند، اجازه کار با کودکان واقعی را ندارند. تصور کنید بعد از سپری کردن یک روز بسیار پرمشغله در دانشگاه، با داشتن هزاران تکلیف و ارائه‌های درسی پیش رویتان، به قصد استراحت خوابیده‌اید و ناگهان صدای گریه کودک می‌شنوید! درست حدس زدید، این صدا مربوط به روبات‌های کودک است که مانند یک نوزاد در وسط شب از خواب بیدار می‌شوند و شما باید متوجه نیازهای آن‌ها بشوید تا برطرف سازید. این بخش به منظور ایجاد احساس مسئولیت بالا در پرستاران است و همچنین نوعی تمرین برای آنان است تا متوجه شودند در واقعیت با چه چیزی سروکار خواهند داشت.

پرستار به سلطنتی

8. یک محافظ واقعی

لیست وظایفی که به دوش این پرستاران می‌باشد نسبتا طولانی است اما از اولیه‌ترین آن‌ها این است که این افراد قادر به دفاع از خود و این کودکان باشند. ممکن است ظاهر آن‌ها زنانه، زیبا و آرام باشد اما باید بدانید که این افراد در موقعیت خطر بسیار سریع واکنش نشان خواهند داد. پرستاران دانشگاه نورلند توسط مامورین پلیس و افسرهای ارتش، درس دفاع شخصی را می‌آموزند. همچنین در طول ترم‌های آخر سه سال آموزشی این دانشگاه، آن‌ها تسلط کامل بر کمک‌های اولیه و کمک‌رسانی در شرایط اورژانسی پیدا می‌کنند.

7. داشتن مهارت بالا در رانندگی

در این دانشگاه آموزش‌های مربوط به رانندگی به بهترین شکل و در سطح بسیار عالی تعلیم داده می‌شود تا اگر روزی اعضای کوچک خانواده سلطنتی در شرایط نامناسبی قرار گرفتند، پرستارانشان قادر به نجات دادن آن‌ها باشند. پرستاران دانش‌آموخته این دانشگاه قادرند در سخت‌ترین شرایط رانندگی به بهترین شکل از پس این عمل برآیند. فرار کردن از دست تعقیب کنندگان، با رعایت تمام قوانین راهنمایی رانندگی، برای این افراد بسیار راحت است.

پرستار بچه سلطنتی

6. مراقبت از تمام فرزندان سلطنتی

با آن‌که خانواده سلطنتی قادر به استخدام هزاران پرستار بچه برای کودکان خود هستند، اما پرنس ویلیام و کیت میدلتون ترجیح دادند برای هر سه فرزند خود تنها از یک نفر استفاده کنند: ماریا بُرللو. ماریا که تحصیل کرده در دانشگاه نورلند است، از هشت ماهگی پرنس جورج آغاز به کار کرد و همچنان به این کار مشغول است. گزارش‌‌های متعددی در خصوص علاقه پرنس جورج و پرنسس شارلوت به ماریا وجود دارد. او حتی به این کودکان اسپانیایی آموزش داده است.

5. عضوی از خانواده سلطنتی

در خانواده سلطنتی بریتانیا، پرستار بچه کودکان، تنها یکی از کارکنان آن‌ها نیست، بلکه عضوی از این خانواده به حساب می‌آید. باید ساکن در کاخ باشد، تا در نزدیکی کودکان باشد و بتواند آن‌ها را در هر جشن و گردهم‌آیی همراهی کند.

پرستار بچه سلطنتی

4. ساعات کاری بالا

به لطف نامه‌های منتشر شده از جون والر، پرستار بچه فرزندان ملکه الیزابت، اطلاعاتی از این زمینه بدست آمده است. او هر روز تا ساعت 8 و نیم غروب مشغول به کار بوده و در این حین حق استفاده از تلفن را هم نداشته است. البته همه می‌دانیم که قوانین سلطنتی در گذشته چقدر سفت و سخت بوده و حال چقدر مشمول تغییر شده است.

3. نگه‌داری از رازها

همه دوست دارند در مورد خانواده سلطنتی و زندگی روزانه آن‌ها پشت درهای بسته کاخ باکینگهام بدانند. قوانین مربوط به شایعات همچنان بسیار سفت و سخت است. به همین دلیل است که هیچ خبری از پرستار بچه کودکان سلطنتی پخش نمی‌شود. آن‌ها حق هیچ مصاحبه خبری و حتی حق شرکت در هیچ یک از رسانه‌های اجتماعی را ندارند.  قبل از شروع به کار، این پرستاران از تمام این ضوابط اطلاع پیدا می‌کنند و قراردادی در رابطه با تعهد به حفظ شدید اسرار محرمانه امضا می‌کنند. هر اتفاقی که داخل کاخ بیفتد، در داخل کاخ باقی می‌ماند.

پرستار بچه سلطنتی

2. دعوا کردن فیزیکی ممنوع

خشونت در روابط با کودکان ممنوع است، چه پرستار آن‌ها باشید، چه پدر یا مادرشان. بنابراین حضور این مورد در لیست اصلا جای تعجبی ندارد. در دانشگاه نورلند به دانشجویان آموزش داده می‌شود که هیچ گونه پرخاش به کودکان، شایسته نیست و حتی کشیدن دست آن‌ها به شدت ممنوع است. کودکان در ضمیر ناخوآگاه خود متوجه تمام موضوعات دور و برشان هستند. به صورت فیزیکی دعوا کردن کوکان به آن‌ها می‌آموزد که در آینده آن‌ها می‌توانند با اعمال زور از مشکلاتشان نجات پیدا کرده و به خواسته‌هایشان برسند. صحبت کردن با آن‌ها و دلیل آوردن برای کار اشتباهی که مرتکب شده‌اند، روش متمدنانه‌تری در برخورد با کودکان است.

1. یک پرستار، هرگز جای والدین را نمی‌گیرد

هر کودکی در قلبش جای به خصوصی برای پرستارش دارد اما هرگز نباید جای آن با پدر و مادر اشتباه شود. دانش‌آموختگان دانشگاه نورلند به خوبی می‌دانند که بهتر است در زمینه‌های مربوط به حمام کردن یا به رختخواب سپردن کودکان، والدین کودکان را دخیل کنند. این‌کار باعث می‌شود تا کودکان رابطه مخصوص با والدین خود را بهتر حس کنند. هر کودکی نیازمند دریافت عشق است و بهترین راه برای ابراز آن، وقت گذاشتن برای آن‌هاست. یک پرستار بچه خوب می‌داند که چه زمان بهتر است محیط را ترک کرده و اجازه دهد تا فرزندان تنها با والدین خود وقت بگذارنند.

پرستار بچه سلطنتی

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تمام این قوانین لازمند یا در آن‌ها اغراق شده است؟ آیا بعد از خواندن این مطالب، دوست دارید یک پرستار بچه سلطنتی باشید؟ برای ما دیدگاهتان را بنویسید و اگر از خواندن این مطالب لذت بردید به ما امتیاز دهید و این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.2 از 5 (13 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar دیانا گفت:

    نه من افتخار نمیدم پرستار بچه اونا بشم. آخه بچه هاشون کمی زشتن پرستارم که هیولاست نمیدونم بچه ها چطوری تحملش میکنن، ازش نمیترسن؟؟؟؟

  2. Avatar المیرا گفت:

    چقدر سفت و سخت.من بیشتر تمایل دارم که پرستار بچه خودم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.