مگان مارکل

مگان مارکل و شاهزاده هری، در انتظار به دنیا آمدن اولین فرزندشان

همان‌طور که می‌دانید مگان مارکل، بازیگر هالیوودی در اردیبهشت امسال با نوه‌ی ملکه الیزابت یعنی شاهزاده هری ازدواج کرد و مراسم عروسی این زوج بسیار ساده و درعین‌حال باشکوه برگزار شد که نظر بسیاری از مردم را در سراسر دنیا به خود جلب کرد. همان‌طور که می‌دانید مگان درگذشته ازدواج ناموفقی داشته ولی عین حال درزمینه‌های مختلفی چون حمایت از خیریه‌های مختلف فعال بوده است. به همین دلیل شایعات و حواشی زیادی برای این ازدواج به وجود آمد. از دیگر حواشی این ازدواج سلطنتی این بود که مگان مارکل از پرنس هری بزرگ‌تر بوده و بسیاری از مردم به این موضوع واکنش نشان داده بودند. اما هیچ یک از این حواشی مانع ازدواج این زوج نشد.

خانواده سلطنتی

ماجرای باردار شدن مگان مارکل ، عروس سلطنتی

اما به هر جهت با تمام حواشی، این دو باهم ازدواج کردند و ازدواجشان ماجرای‌های زیادی را به دنبال داشت. اکنون خبر جدیدی مبنی بر باردار بودن مگان مارکل منتشرشده است و گفته‌شده که فرزند این زوج سلطنتی در بهار به دنیا خواهد آمد. این در حالی است که کیت میدلتون عروس دیگر خانواده سلطنتی، تاکنون 3 فرزند به دنیا آورده و اکنون نیز شاهد بارداری مگان مارکل هستیم.

شاهزاده هری

مگان مارکل 37 ساله و پرنس هری 34 ساله پس از تمامی حاشیه‌ها و 5 ماه پس از ازدواج خود تصمیم گرفتند که فرزندی داشته باشند. این زوج این روزها مشغول بازدید از استرالیا و نیوزلند هستند و روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کنند. این روزها در خانواده‌ی سلطنتی سروصدای زیادی به پا شده که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. به طور کلی این خبر برای خانواده سلطنتی خبر خوشی خواهد بود. هری 34 ساله به‌زودی پدر خواهد شد و قطعاً از این موضوع بسیار هیجان‌زده و خوشحال است. این زوج، خبر بارداری دوشس ساسکس را در توییتر اعلام نمودند و بر مبنای این خبر، در بهار سال 2019 شاهزاده هری پدر خواهد شد.

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar بیکار گفت:

    فقط کلیلک کردم که بگم به ما چه ؟
    البته ربط داره یه دزد دیگه داره اضافه میشه

  2. Avatar مهراد گفت:

    ایول به سرعت عمل :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.