2020 سال انقلاب بازی‌ها

گیمرها پس‌انداز کنند: به پیشواز 2020 سال انقلاب بازی‌ها خواهیم رفت

تصور کنید در یک بازه سه ماهه در سال 2020، 16 مورد از بازی‌هایی که با درصد بالایی پیش‌بینی شده‌اند، منتشر خواهند شد. گیمرها باید از امروز حساب‌های بانکی و برنامه‌های خود را متعادل کنند. اگر امیدوارید که خود را درگیر ساعت‌ها تجربه بازی‌های جدید خواهید کرد، با دینو به پیشواز 2020 سال انقلاب بازی‌ها بروید.

سال‌های اوج دنیای بازی

2020 سال انقلاب بازی‌ها لقب گرفت. این سال را به بهترین سال‌های انقلابی بازی‌های رایانه‌ای 1996، 1997، 1998، 2004 و 2007 اضافه کنید. ژانویه، فوریه و مارس به تنهایی قرار است برخی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی را که اخیرا به یاد می‌آیند، عرضه کنند. دانش رایج دنیای بازی‌های رایانه‌ای، این سال‌ها را به این دلیل که نسخه‌های انقلابی بازی‌ها را در اختیار گیمرها قرار داد، بهترین می‌دانند. همچنین ظهور کنسول خانگی و دنباله‌هایی که به عنوان بهترین ورودی‌ها در میان سایرین مطرح شدند نیز در این انتخاب‌ها بی‌تاثیر نبودند. پتانسیل اتفاقات عظیم 2020 بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد به لطف تلاش‌های سونی و مایکروسافت، قرار است متوسط سطح بازی‌های امروزی افزایش یابند.

ژانویه 2020 سال انقلاب بازی‌ها

ترکیب بازی‌های ژانویه هدیه لذت‌بخشی برای شیفتگان انیمه، مشتاقان die-hard JRPG، هواداران واقعیت مجازی و علاقه‌مندان به بازی و کاوش در فضای آزاد می‌باشد. همین طور ژاپن میزبان عرضه اولیه نسل بعدی Yakuza (Yakuza: Like a Dragon) خواهد بود. سایر نسخه‌های ماه ژانویه شامل Dragon Ball Z: Kakarot ،Tokyo Mirage Sessions #FE Encore ،Final Fantasy Chronicles: Remastered Edition ،The Walking Dead: Saints and Sinners و Travel to the Savage Planet است.

فوریه 2020 سال انقلاب بازی‌ها

فوریه مانند یک توپ خرابکار با انتشار سه نسخه موقتی که پتانسیل انتخاب به عنوان بازی سال را دارند، وارد عرصه خواهد شد. یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر در قالب Ori و Will of the Wisps به پایان می‌رسد. پلی استیشن 4 با ارائه آخرین فیلم The Last of Us Part II به همراه یکی از آخرین موارد خاص خود، عرضه می‌شود. یوبی سافت دنیای بازی را با Gods & Monsters که یادآور بازی‌های سه بعدی Zelda است، هیجان‌انگیزتر می‌کند. برای هر کسی که همیشه آرزوی قدم گذاشتن در چکمه‌های مکانیزه تونی استارک را داشته باشد، Iron Man VR همان خروجی تعاملی که همیشه به دنبالش بودید، خواهد بود.

مارس 2020 سال انقلاب بازی‌ها

ماه مارس برنامه انتشار نسخه‌های برتر بازی‌ها را با پنج عنوان ادامه خواهد داد. Square Enix بالاخره اولین بخش Fake Fantasy VII Remake را منتشر می‌کند. دومین مورد عرضه بزرگ بازی برتر سال یوبی سافت، دنباله فرنچایز هوکاتون در دنیای باز Watch Dogs: Legion است. دارندگان نینتندو سوئیچ می‌توانند زندگی دیجیتالی خود را در جزیره‌ای متروک و با عبور حیوانات انجام دهند: New Horizons. Doom Eternal که به تازگی به تاخیر افتاده است، در کنار انتشار مجدد نسخه Doom 64، سرانجام در این ماه به کنسول‌ها راه خواهد یافت. دست آخر آن دسته از گیمرهای PC که به اندازه کافی پیر هستند و Vampire: The Masquerade–Bloodlines را به خاطر می‌آورند، دنباله‌ را که هرگز تصور نمی‌کردند، دریافت خواهند نمود.

2020 سال انقلاب بازی‌ها و غافلگیری‌های آن

به غیر از آن سه ماه طوفانی، آوریل و ماه مه نیز، غافلگیری‌های مخصوص به خود را خواهند داشت. RPG, Cyberpunk 2077 به عنوان اقدام گسترده شخص اول CD Projekt، وارد اتاق‌های همه شما خواهد شد. Square Enix با انتشار نسخه سه بعدی Trials of Mana، در حالت بازسازی خواهد ماند. Square Enix همچنین بازی AAA Avengers را با بازی Crystal Dynamics و Eidos Montreal از Marvel Comics منتشر خواهد کرد.

https://aparat.com/v/KrQhB

با پایان سال 2019، گیمرها در انتظار جنون سال آینده هستند. لیست نسخه‌های باورنکردنی بازی‌های 2020 و معرفی نسل بعدی آن‌ها به این معنی است که ما دلایل زیادی برای هیجان‌زده شدن در مورد کنسول هایی که در خانه‌های خود نگه داشته‌ایم، داریم. پیش به سوی 2020 سال انقلاب بازی‌ها. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019 منتشر شده در Switch ،PS4 ،Xbox One و PC

بیشتر بخوانید: یوبی‌سافت در حال ساخت سریال‌های انیمیشن بر پایه سری بازی‌های خود

امتیاز: 4.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.