علامت سوال مرموز

معما: آیا می‌توانید بفهمید که چه چیزی به جای علامت سوال مرموز قرار می‌گیرد؟

این بار با یک معمای متفاوت و چالش برانگیز با شما خواهیم بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با علامت سوال مرموز ما همراه دینو باشید.

معما: علامت سوال مرموز

علامت سوال مرموز

بیشتر افراد به پازل‌ها و معماها علاقه‌مندند و دوست دارند آن‌ها را حل کرده و از این طریق ذهن خود را به چالش بکشند. با این حال تمام مسئله‌ها به راحتی قابل حل نیستند و می‌توانند ذهن شما را ساعت‌ها درگیر خود کنند. چنین شرایطی برای این معمای متفاوت نیز وجود دارد. شاید در نگاه اول، حل کردن آن آسان باشد و اگر شما شمردن بلد باشید، به سرعت عدد 6 را به جای علامت سوال مرموز قرار می‌دهید؛ اما، با وجود راهنمایی خود مسئله، چالش بزرگتری مطرح می‌شود. ما از شما می‌خواهیم که بیشتر به پاسخ این سوال فکر کنید چرا که عدد 6 جواب صحیح نیست!

یک راهنمایی کوچک

جواب این معمای جالب عدد 6 نیست!

ما قبول داریم که این معما تا حدی گمراه کننده است و با وجود داشتن مهارت‌ها و تجربیات فراوان در زمینه حل پازل‌ها و جدول‌ها شما نمی‌توانید به سادگی جواب صحیح را پیدا کنید. باید بدانید که برای حل این معما به هیچ یک از توانایی‌های ویژه خود نیاز ندارید. تنها چیزی که می‌تواند به شما در یافتن پاسخ کمک کند، بهره بردن از عقل سلیم‌تان است!

اگر هنوز موفق به یافتن جواب درست نشده‌اید، در ادامه ما را همراهی نمایید تا این عدد مرموز را ببینید.

جواب

برای حل این معما، لازم نیست یک نابغه ریاضی باشید. هر چند که مقدار کمی اطلاعات درباره خودرو می‌تواند به شما کمک کند. این مسئله به کمک اطلاعات عمومی شما به راحتی حل می‌شود. راز این معما در «دنده ماشین» بوده و جواب صحیح «دنده عقب» (R) است. آیا شما هم قبول دارید که جواب بسیار پیش پا افتاده بود؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره معمای علامت سوال مرموز با ما و همراهان دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Tips-and-Tricks

بیشتر بخوانید: معما: آیا می‌توانید حیوانات تصویر سحابی کارینا را شناسایی کنید؟ چه می‌بینید؟

بیشتر بخوانید: 5 بازی فکری جذاب برای دوران قرنطینه خانگی که به شما کمک می‌کند باهوش‌تر باشید

امتیاز: 3.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.