انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره

اشتباه وحشتناک انگلیس: انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره مشهور توسط دولت انگلستان

«دنیس رومرو» (Dennis Romero) نویسنده NBC News که در لس آنجلس مستقر است، از اشتباه وحشتناک دولت انگلیس می‌گوید. انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره مشهور توسط دولت این کشور، هجوم رسانه‌ها را به دنبال داشت. در ادامه با جزییات خبر همراه دینو باشید.

انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره مشهور توسط دولت انگلستان

دنیس رومرو در 29 دسامبر 2019، 3:22 صبح UTC نوشت: دولت انگلستان روز شنبه پس از انتشار فهرستی از 1000 چهره مشهور و افراد برجسته کشور، به طور تصادفی، باعث انتشار اطلاعات شخصی این افراد مانند آدرس‌هایشان نیز شد. دفتر کابینه با عذرخواهی از همه گفت:

اطلاعات منتشر شده در اسرع وقت حذف شدند.

«التون جان» (Elton John) در ماه مه در نمایش فیلم «راکتمن» در جشنواره کن فرانسه حضور خواهد داشت. نام او نیز در فهرست این افراد برجسته بود که به طور تصادفی توسط دولت انگلستان منتشر شد. (منبع: Vittorio Zunino Celotto / Getty Images file)

فهرست افتخارات سال نو

فهرست منتظر شده، فهرست افتخارات سال نو می‌باشد که دستاوردهای اجتماعی و مبالغ اهدایی را به رسمیت می‌شناسد. هدف آن اعطای بیش از 1000 مورد از افتخارات برای رسیدن به جایگاهی ویژه از جمله «شوالیه» برای برخی از افراد است. فهرست دریافت کنندگان این افتخارات در سال 2020، روز پنجشنبه رونمایی شد. اسامی «سر التون جان» (Sir Elton John) برای همراهی افتخاری، «الیویا نیوتن جان» (Olivia Newton-John) شوالیه خانم و کارگردان «سام مندز» (Sam Mendes) برای جایگاه شوالیه انتخاب شده بودند.

بیانیه دولت در خصوص انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره مشهور

دفتر کابینه دولت انگلستان پس از اشتباه وحشتناکشان، در بیانیه‌ای این گونه عذرخواهی کردند:

این اطلاعات در اسرع وقت حذف شدند. ما از همه کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، عذرخواهی می‌کنیم و در حال بررسی این مسئله هستیم. با تمام کسانی که آدرس آن‌ها فاش شده است، تماس گرفته می‌شود.

گروه حفظ حریم خصوصی انگلستان با نام Big Brother در توئیتر، اظهارات مدیر خود «سیلکی کارلو» (Silkie Carlo) را منتشر نمود. وی گفت که این افشای اطلاعات، «نابخشودنی» است و دولت «در حفاظت از داده‌ها کنترل مورد نیاز را نداشته است.» علت اصلی این موضوع هنوز در دست بررسی است. نظر شما درباره انتشار تصادفی آدرس 1000 چهره مشهور توسط دولت انگلستان چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: NBCnews

بیش‌تر بخوانید: لیست کوتاه نامزدهای اسکار 2020 توسط آکادمی معرفی شدند

بیش‌تر بخوانید: شوکه‌کننده‌ترین اخبار جدایی سلبریتی‌ها در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.