اوگوپوگو، هیولای دریا در انتظار انسان‌ها است تا او را پیدا کنند!

اوگوپوگو نام یک هیولا دریایی است که برخی معتقدند در دریاچه اوکاناگان در بریتیش کلمبیا، کانادا کمین کرده است. افسانه اوگوپوگو بیش از یک قرن است که دست به دست بین مردم می‌‌چرخد و از سال 1873 تاکنون ده‌ها مورد مستندات از مشاهده این موجود وجود داشته است. اما مانند هیولای Lochness و Sasquatch، وجود اوگوپوگو هنوز توسط دانشمندان تأیید و اثبات نشده است. اکنون اوگوپوگو به یک نماد محبوب در شهر Kelowna بریتیش کلمبیا تبدیل شده است. در پارک کری، مجسمه‌ای از این موجود وجود دارد و همچنین یک مجسمه دیگر در انتهای دریاچه اکاناگان قرار گرفته که هر دو نماد هیولای دریا هستند و باعث جاذبه توریستی این منطقه شده‌اند.

هیولای دریا

اوگوپوگو، هیولای دریا

صفحه اینستاگرامی هم برای شناخت بیشتر این هیولای دریایی ساخته شده که با نام the_ogopogo فعالیت می‌کند و جزییاتی را در رابطه با این هیولا ارائه کرده است. در این حساب، یک ویدئو منتشر شده و از کاربران خواسته تا به دنبال پیدا کردن این هیولا باشند و این راز را کشف کنند.

هیولای دریا

براساس گمان‌ها و شایعات، این هیولا شبیه به یک مار غول پیکر است و مردم این منطقه هنوز بر سر این موضوع بحث می‌کنند که این ماجرا واقعی است یا خیر. براساس گفته‌ی برخی از مردم، شاید تصویرهای کشف شده و مستندات مربوط به این هیولای دریا، فقط شکلی از امواج بوده است.

هیولای دریا

البته توضیحات مختلفی در مورد طول این هیولای غول پیکر وجود دارد که برخی از شاهدان آن را به طول 40 فوت توصیف می‌کنند. از نظر علمی هم این تصاویر منتشر شده می‌تواند حالتی از یک موج بزرگ باشد اما ظاهرا مردم منطقه همچنان درگیر این افسانه هستند و معتقدند که این موجود در این دریاچه زندگی می‌کند و در انتظار انسان‌ها است.

هیولای دریا

اوگوپوگو به یکی از شناخته‌شده‌ترین افسانه‌های هیولا دریایی در جهان تبدیل شده است. برنامه تلویزیونی آمریکایی “Unsolution Mysteries” به دریاچه اکاناگان وارد شد تا افسانه اوگوپوگو را مستند کند. این افسانه هرگز به پایان نخواهد رسید زیرا مردم منطقه به آن باور دارند.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.