باورهای عجیب رائلیان

باورهای عجیب رائلیان: مذهبی که می‌گوید بشریت نتیجه آزمایشات بیگانگان است

در دنیای ما از گذشته تا به امروز ادیان الهی طرفداران فراوانی داشته‌اند و همچنین جمعیت آن‌ها در طول تاریخ گسترش یافته است. با وجود این زمان‌هایی نیز بوده که شاهد ظهور مکاتب و باورهای متنوعی با ادعاهای متفاوت برای هدایت و رستگاری بشر در میان مردم باشیم. حتی با این که گاهی چنین اعتقاداتی بسیار عجیب و ساختارشکن بوده‌اند، توانسته‌اند پیروان زیادی را به خود علاقه‌مند کنند. یکی از این مذاهب نوظهور در جهان، مکتب «رائلیسم» (Raëlism) با ادعای دیدار فرازمینیان از زمین است. در ادامه با همراهی دینو باورهای عجیب رائلیان: مذهبی که می‌گوید بشریت نتیجه آزمایشات بیگانگان است را مطالعه کنید و با آموزه‌های آن بیشتر آشنا شوید.

مذهب رائلیسم

رائلیسم نام یک دین، فلسفه و جنبشی نوین است که در سال 1973 توسط «کلود وریلهون» (Claude Vorilhon) ناشر مجلات اتوموبیل رانی در فرانسه شکل گرفت. او سفرش را به عنوان یک نوازنده آغاز کرد و در سال 1971 موفق شد مجله شخصی خود، Autopop را منتشر کند. قبل از این که او یک رائل باشد، فقط یک جوان علاقه‌مند به موسیقی و مسابقات ماشین بود که به ادعای خودش پس از دیدار با فرازمینی‌ها، به پیامبری انتخاب شد و جهان‌بینی متفاوتی را برگزید. وریلهون معتقد است که نژاد بشریت نتیجه آزمایشات بیگانگان است. بر طبق این ادعا، در سال 1973 فرانسه یک موجود فرازمینی به نام «یهوه» (Yahweh) با او دیدار می‌کند و درباره خلقت انسان آگاهی می‌دهد.

باورهای عجیب رائلیان

به گفته یهوه، بشریت نتیجه یک تجربه ژنتیکی توسط نژادی پیشرفته از بیگانگان به نام «الوهیم» (Elohim) است. آن‌ها با ایجاد تغییراتی در ژنتیک و دستکاری DNA موجوداتی مانند شامپانزه، انسان را خلق کرده‌اند. پس از آن با زنان انسانی همبستر شده‌اند تا پیامبرانی مانند عیسی، بودا و محمد را در زمین خلق کنند. بله، درست متوجه شدید، از نظر رائلیان هر سه نفر این پیامبران، نیمه بیگانه بوده‌اند. در حقیقت، وریلهون ادعا نموده که شانس دیدار با آن‌ها را در سیاره دیگری پیدا کرده است. او همچنین مدعی شده از آن جایی که در گذشته انسان‌ها بسیار بدوی بوده و قادر به درک پیام‌های این پیامبران نبوده‌اند، آیین‌های اطراف خود را ایجاد کرده‌اند. در نتیجه او به دنبال اصلاح اشتباهات گذشته و انتشار پیام بیگانگان در سراسر زمین است.

باورهای عجیب رائلیان

هدف مذهب رائیلیسم

اصولا، رائیلیسم بر مبنای ایده بهبود کیفیت عرفانی بشریت بنا نهاده شده است تا جایی که این پیشرفت قابلیت پذیرش دیدار آفریدگار ما از زمین را داشته باشد و تا آن روز، پیروان این مذهب به ایجاد جامعه‌ای جدید بدون گرسنگی، جنگ یا درد و رنج کمک می‌کنند. رائیلیسم درباره الزام وجود یک روح ابدی یا خدا، استدلالی نمی‌کند. در عوض تلاش می‌کند تا شرایط را برای بازگشت بیگانگان به زمین فراهم کند. در آیین مذهبی رائلی‌ها نیایشی که پیروانشان را به انجام آن تشویق می‌کنند، چیزی به نام «مراقبه حسی» است که اساسا شامل استفاده از تمام حواس شما برای ارتباط با جهان می‌شود.

هدف نهایی رائالیسم ایجاد یک جامعه عالی و سفارتی در زمین برای بازدید بیگانگان از سیاره ما است. در حالت ایده‌آل، وریلهون مشتاق است تا این سفارتخانه در اسرائیل ایجاد شود؛ زیرا، قوم عبری اولین کسانی بودند که بیگانگان با آن‌ها تماس گرفته‌اند. با این حال از نظر او تا زمانی که یک جامعه به صورت کامل به سمت پیشرفت حرکت می‌کند، اجباری برای این موضوع وجود ندارد. او همچنین پیشنهاد کرده که یک «هوشمندسالاری» (Geniocracy) که اساسا نوعی دموکراسی در سطح جهان است، پیاده‌سازی و توسط افراد هوشمند به رای‌گیری گذاشته شود.

برای پیوستن به پیروان این مذهب، شما فقط باید باورهای آن‌ها را بپذیرید و سایر مذاهب را رد کنید. سپس یک مراسم رسمی غسل تعمید وجود دارد که کمک می‌کند تا DNA شما برای بیگانگان ارسال شود تا بتوانید در زمان داوری نهایی، به عنوان یک رائلی شناخته شوید.

باورهای عجیب رائلیان

اولین اصل این مذهب این است که آن‌ها هر یک از احکام ادیان فعلی در مورد جنسیت را رد می‌کنند و معتقدند که عشق باید آزاد باشد و به هیچ وجه شرم‌آور تلقی نشود. دوم این که آن‌ها طرفدار صلح و تفاهم بشریت در سراسر جهان هستند. یکی دیگر از مهم‌ترین عقاید رائالیان مربوط به گسترش فناوری «کلونینگ» یا «تاگ‌سازی» (Cloning) توسط انسان است که باید آن را کامل کنند. ظاهرا بیگانگان قبلا موفق شده‌اند تا این کار را انجام دهند و از آن استفاده می‌کنند تا هنگام مرگ، ذهن خود را به بدن‌های جدید منتقل کنند. رستاخیز عیسی نمونه خوبی از این مورد است.

وریلهون معتقد است با کامل کردن کلونینگ انسان‌ها همچنین می‌توانند به جاودانگی برسند. همچنین ابر رایانه‌های پیشرفته بیگانه در حال ضبط وضعیت DNA شما هستند و یک روز هنگامی که به زمین باز گردند، درباره زندگی شما داوری می‌کنند. آن‌ها با توجه به رفتارهای شما تصمیم می‌گیرند که آیا می‌توانید برای ادامه زندگی یک بدن جدید کلون شده دریافت کنید یا خیر. اگر زندگی خوبی داشته باشید، با تعویض بدن خود می‌توانید برای همیشه زندگی کنید. سخت است که بتوان به طور دقیق گفت چه تعداد رائلی در جهان وجود دارد؛ اما، تخمین رسمی چیزی در حدود 85,000 نفر است. همچنین به نظر می‌رسد که رائلیسم در ژاپن و کره جنوبی محبوب‌تر از هر جای دیگری است.

نظر شما درباره باورهای عجیب رائلیان چیست؟ این مذهب را چگونگی ارزیابی می‌کنید؟ آیا آموزه‌های آن را قابل قبول می‌دانید یا معتقدید با خرافه‌ای دیگر در جهان پر آشوب امروز روبرو هستیم؟ دیدگاه‌های خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PBH Network

بیشتر بخوانید: چرا جمعیت مسلمانان جهان سریع‌تر از مذهب‌های دیگر در حال رشد است؟

بیشتر بخوانید: ردپای موجودات فرازمینی‌ در زمین و شواهد فناوری آن‌ها

امتیاز: 3.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۴۹ دیدگاه

  1. Avatar حنیف گفت:

    واقعا هی با خودم میگم هرکس نیاز به تجربه داره و باید خودشون راهه درست رو پیدا کنن خودم اینطوری مسیرم رو پیدا کردم ولی این رو از من به عنوان یک طرز فکر داشته باشین شاید کمکتون کنه. هم خود حضرت محمد گفتند که اخرین پیامبر هستند و هم قرآن گفته و اشاره ای به پیامبر جدیدی نبوده ولی انجیل به پیامبر جدید اشاره کرده و من هیچ گونه تعصبی روی اسلام ندارم حتی گاهی مخالف شریعت اسلامم هستم.
    البته من فکر میکنم جناب رائل در جناح یهود فعالیت دارن حقیقت هم همیشه واضح بوده کافیه به درون خودتان نگاه کنید. افراد زیادی بوده اند که به درجه بالایی رسیدن ولی هرگز ادعای پیامبری نکردند چون کسی دیگه رسالت پیامبری از جانب خداوند رو نداره این دوران به شدت دوره ی مهمی در تاریخ بشریت خواهد بود.
    درپناه عشق باشید.

    • Avatar INT32 گفت:

      والا جدیدا هم زیاد اومدن فقط شانس نیاوردن کارشون نگرفت، بعضی ها هم کارشون گرفت شدن جوزف اسمیت! ولی این استدلالی که از طرف پروردگار اوردین در مورد انقطاع پیامبری: پیامبران متوجه شدن که علم جایی برای پیامبر جدید باقی نگذاشته و دیگه امکان ادعای معجزه نیست! حالا پاسخ بده ببینم تعصب نداشتن چجوریه؟

      • Avatar نور گفت:

        فکر نمی کنم جوزف اسمیت پیامبر بوده باشه ولی هرکس میتونه به درجه ای برسه که الهامات رو بشنوه. تعصب نداشتن واضحه چطوری توضیحش بدم مثل اشو که میگه من به هیچ چیز باور ندارم مثل کودکان اون ها روی چیزی حساس نیستن آزادن ذهنشون چارچوب نداره برای همین اونها میتون شاد زندگی کنند و مسیح میگه مثل کودکان باشید.
        خودم هنوز به دنبال حقایق هستم و روی عقایدم پا فشاری نمی کنم ولی خب یک سری چیز ها هستن که با منطق اثبات نمیشن برای همین اختلاف نظر ها اینجور موقع ها من از قلبم کمک میگیرم چون واسه من همیشه درست بوده.

      • Avatar نور گفت:

        اهان راستی راجع به معجزات یسریاش که واقعیت نداره و وارد روایات شده بعضی هاشون هم نماد داره و بطن قضیه رو باید درک کرد و من فکر میکنم علم با معنویت در یک جهت هستند و زمانی که انسان به خداوند وصل شود از قدرتی برخوردار میشود که میتوان معجزه هم کرد ولی خب علم ما قفط در بعد 3 تحقیق کرده و پاشو فراتر نزاشته همونطوری که تسلا میگه اگر می خواهید رازهای جهان را پیدا کنید، به انرژی ، فرکانس و ارتعاش فکر کنید.

        • Avatar مرشد گفت:

          انسان ها تا خود نفهمند و نبینند؛نگویند و نپرسید و نپرسی. باید که اگر خدا بخواهد عارضم که حقیقت دارد.
          ما تداخل ژنتیکی در تکامل بشری را شاهد هستید و این امر حقیقی است. الوهیم ها در عمق کیهان هستند.

  2. Avatar حنیف گفت:

    قول هو الله احد الله صمد لم یلد و لم یولد و لم یکن لهو کفوا احد
    سلام خدمت تمامیه حق جویان تمامی پیامبران اصول دینشون یکتا پرستی بوده بعد میگین چند خدایی چند خدایی یعنی ضعف خدایان و کسی که این جهان رو خلق کرده بی نیاز بوده. خالق خالقین شما کیه پس؟

    • Avatar نور گفت:

      دوستان عصر تازه ای در پیش روی کره زمین هست لطفا دنبال آگاهی باشید و بیدار شین کافیه شما درخواست کنین تا بدستش بیارین.عصر عصره بیداری هست. درپناه نور باشید

    • Avatar INT32 گفت:

      خالق من که پدر مادرم بودن شما رو نمیدونم! یکی یا چند تا… شمارش ماهیت غیر مادی هم معنی نداره…

      • Avatar نور گفت:

        بستگی داره چطوری به زندگی نگاه کنین من هم مثل شما فکر میکردم اما الان نه اگر واقعا به دنبال پیدا کردن حقیقت و ذات خودتون باشید میفهمید که شاید جسمتون اثر گرفته از پدر و مادرتون باشه اما چیزی دیگر هست که فرا تر از شخصیت ساختگی و هویت کاذب اجتماعی و خودتون تمام شرایط زندگی تون رو انتخاب کردین برای تجربه کردن در این دنیا 3 بعدی و در رابطه شمارش غیر ماده دوست عزیز یعنی آن کسایی که رائل معرفی شون کرد یک نفر هست یا چندین نفر ؟ و اینطور که من کسایی که ایشون معرفی کردن وجود مادی دارند

  3. Avatar دیدار گفت:

    دو نفر پیشتر در اینجا به خوبی واقعیت را درباره ی این مکتب و مکتب های دیگرِ اینچنینی بیان کرده اند:
    “در دهه های 1960 و 1970 مردم خسته از جنگ ها و مصیبت هایی که ایدئولوژی های موجود تا آن زمان به وجود آورده بودند، سعی در خلاص شدن از دست آنها داشته اند. در این میان افرادی مکاتبی را به وجود آوردند که همگی طرفدار رابطه جنسی آزاد و صلح جهانی بوده اند و عده ای هم به دنبال آنها رفته و موجب گسترش آن شده اند. مانند همین رائلیان، هیپی ها، اشو و . . . .”
    و “این دیدگاه رائلیان ملغمه ای از گزینشهایی از کتب آسمانی + کمی قصه پردازی + سوء نظر سیاسی + کمک گرفتن از داروینیسم (که خود هنوز اثبات نشده) + گرایش محسوس به یهودیت و انحراف فکری و به مانند بسیاری از مکاتب (شیطان پرستی و کابالیسم و داویدیسم و نیهلیسم …….) می باشد که فقط در خواننده کم اطلاع سردرگمی و حیرت ایجاد میکند و در نهایت اینکه موسس آن با فرازمینی ها ارتباط داشته و پیام آور آنان می باشد، دروغی بیش نیست در دنیای غرب از این قبیل آدمها که دنبال اشتهار می گردند کم نیستند.”

  4. Avatar سعید محمدزاده گفت:

    با سلام…خیلی از دوستانش که دیدگاهشونو اینجا بیان کردن شک ندارم که اصلا کتاب رو نخوندم…راجع به صحت و سقم این کتاب نمیتوان نظر قطعی داد ولی به بسیاری از سوالای من پاسخ خوبی داد..حسم بهم میگه میشه که واقعا وجود داشته باشه همچین چیزی..به هرحال هرکس نظری داره و تمام عقاید هم محترم هستن..به جای توهین به همدیگر به نظر من کمی تامل کنیم.با سپاس

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      بسیار عالی ممنون از حس مثبت شما

    • Avatar حنیف گفت:

      سلام دوست عزیز
      آیا شما فکر میکنین یک مخلوق میتواند خود خالق این جهان بزرگ باشد؟ من با چند خدایی شون مشکل دارم ولی بعضی هاش رو قبول دارم چون با فکر باز نگاه شده و شریعت اسلام زیاد پاسخ های خوبی برای سوالات ما ندارد بخاطر همین انحراف ها زیاد شده

  5. Avatar Anti AMD گفت:

    ترکیب نادانی و خودشیفتگی! استدلال های سخیف و ذهن های بهم ریخته! آسیب های مشخص عقلی استدلالی! و اکثر مردم جهان غرق در خرافات! خوندن این نظرات واقعا غم انگیزه…

  6. Avatar علی رضا گفت:

    سلام ، اینکه ادم فضایی ها وجود دارند و با زمینی ها ارتباط داشته و دارند شکی در آن نیست حتی نشانهایی هم از این مورد در کتب آسمانی به چشم می خورد ولی این نافی خالق هستی که همان خدا می نامیم نیست حتی میتوان تصور کرد خلقت ما با واسطه آنها شکل گرفته باشد ولی این میتواند یک جزء از کل حقیقتی به نام هستی باشد که خالق آن همان خدا می باشد این دیدگاه رائلیان ملغمه ای از گزینشهایی از کتب آسمانی + کمی قصه پردازی + سوء نظر سیاسی + کمک گرفتن از داروینیسم (که خود هنوز اثبات نشده) + گرایش محسوس به یهودیت و انحراف فکری و به مانند بسیاری از مکاتیب (شیطان پرستی و کابالیسم و داویدیسم و نیهلیسم …….) می باشد که فقط در خواننده کم اطلاع سردرگمی و حیرت ایجاد میکند و در نهایت اینکه موسس آن با فرازمینی ها ارتباط داشته و پیام آور آنان می باشد دروغی بیش نیست در دنیای غرب از این قبیل آدمها که دنبال اشتهار می گردند کم نیستند .

  7. Avatar ذکریا گفت:

    خب اینجا ی سوالی پیش میاد که امیدوارم طرفداران این فرقه بتونن جوابشو بدن،اگه عیسی و موسی و محمد نیمه بیگانه اند و از طرف اونها اومدن چرا هیچکدوم تو حرفاشون چیزی از اونها نگفتن یا چرا تو کتاباشونم چیزی ازین موجودات فضایی نیست؟؟؟!!!!!!

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      اصول اصلی ارتباط با بیگانه ها در واقع پنهان بودن این قضیه س! وگر ن ادعا در این زمینه زیاده

  8. Avatar ..... گفت:

    وای خدایا شما دیگه کی هستین حاضرید بگین آدم فضایی ها که هیچ دلیلی برای وجودشون نیست شما رو آفریدن ولی حاضر نیستین بگین خدا که اینهمه معجزه از پیامبراش اثبات شده ک یکشون قران هست شما رو آفریده ؟ چرا خودتون رو به ندانستن میزنید؟ اخه آدم فضایی؟ بعد خود اون آدم فضایی ها رو کی درست کردن حتما برای اونا هم ۴ تا نظریه داروین سر هم میکنید …جمع کنید این مسخره بازیا رو لطفا

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      ممنون بابت دیدگاه تون. تمام افکار و عقاید تا زمانی ک برای ما مشکل ساز نباشن محترم هستن و ما در سال 2021 زندگی میکنیم

      • Avatar :) گفت:

        بانو میرزاخان گرامی، اتفاقا این افکار و نشر اونها میتونه جرقه استارت گمراهی یک عده رو به همراه داشته باشه و جامعه فقط مال شما یا من یا تک تک افراد نیست، جامعه است، جمعیه و همه با هم ازش آسیب میبینن
        بله ما در ۲۰۲۱ زندگی می کنیم ولی این دلیل نمی شه که هر چیزی رو کاملا عادی ببینیم و اینطوری ژست روشنفکر ها رو به خود بگیریم
        اگر یک کتاب نوپا اینقدر مطالعه شده و مجاب کننده بوده، چرا قرآن کریم با این قدمت و عظمت مطالعه نشه و سایت خوبتون سعی در اشاعه تفاسیر این کتاب آسمانی نداشته باشه؟ همانطور که رائیلیسم رو معرفی می کنه؟

    • Avatar مصطفی گفت:

      ما نظریه داروینو رد میکنیم خلقت نتیجه طراحی زیبای دانشمندان الوهیم بوده و این زیبایی ها تصادفی به وجود نمیان.مفهوم خدا برای ما همون عشقه که در همه جا یافت میشه….

      • Avatar Anti AMD گفت:

        بله واقعا از شما بعید نیست نظریه ای که صدها هزار بار اثبات شده و هرگز رد نشده رو براحتی رد کنید! برای اینکه شما اصلا با جهان واقع کاری و ارتباطی ندارین و در طول تاریخ هم نشون دادین چه ضدیت سیستماتیکی با علم دارید! اصل همون جهان خود ساخته ایدئولوژیک هست!

        • Avatar محمد گفت:

          دوست گرامی شما که مدعی هستید نظریه داروین صدها هزار بار اثبات شده یه تحقیق کنید و ببینید داروین کجا تونسته روند تشکیل دی ان ای را توضیح بده..اصلا چطور بوجود اومده!یا مثلا هشت پا با چه چرخه ای از داروینیسم اثبات شده!!داروینیسم نقص های زیادی داره..مثلا وجود انسان در جزایر دورافتاده ای که هیچ ارتباطی با باقی جهان نداشته و تماما به یک شکل و اندازه هستند و شبیه به باقی انسان های جهان

      • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

        متشکر از شما

  9. Avatar آدینه محمدروشنفکر گفت:

    به کسانی که متعصبانه گامنت گزاشتن توصیه میکنم کتابهارو همرو بخونن مخصوصا کتاب پیامث از کرات دیگر…و یا پیام دوم ش رو …اول بخونید بعد بیاید نظر بدید ..من خودم شخصا مطالب ونظرات این گروه وشاید مذهب رو کاملا قبول دارم چون کاملا منطبق بر عقل هست و به راحتی قابل باور هست ..شما هم بخونید اعتقاد پیدا خواهید کرد..اگر واقعا بدنبال حقیقت هستید حتما مطالعه کنید این کتابهارو…

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      آدینه عزیز خیلی متشکرم بابت پیشنهادات و اطلاعات خوب شما👍🏼🙏🏼 این حرف شما هم درست هستش که هر مذهبی به حدی که قابل باور و پذیرش عموم باشه، برای توجیه ادعاهای خودش از منطق استفاده میکنه در غیر این صورت هیچ وقت کسی دنباله رو نمیشد

      • Avatar آدینه محمد روشنفکر گفت:

        موافقم با شما..چون وقتی این کتابهارو بخونی میبینی که جواب همه سوالات که در ذهنت بوده رو میده..شما معراج پیامبر رو درنظر بگیر که اتفاقا در همین کتاب هم بهش اشاره شده.حضرت محمد به اتفاق افرینندگان ما وباسفینه به سیاره جاودانگان رفته واونجا با عیسی و موسی دیدار کرده..کتاب پیامی از کرات دیگر تمام خلا های ذهنی رو به راحتی پر میکنه و واسه همشون جواب معقول داره..بعضیا نخونده وندونسته میان فقط نظر میدن.اثلا با هیچ عقلی ومنطقی جور درنمیاد که مثلا انسان و اینهمه موجود زنده روی زمین بصورت اتفاقی افریده شده باشن..من بعداز خوندن این کتاب و دریافت پیامها دیدگاهم به زندگی خیلی عوض شده..قبلا همه چی رو مینداختم تقصیر خدا و همش خدا خدا میکردم..ولی فهمیدم ما بدست کسانی افریده شدیم که مثل خوده ما هستن و اونها هم خودشون ساخته موجودات پیشرفته دیگری بودن…مطمین باش مثلا اگر انسان بتونه صد سال دیگه انسان بوجود بیاره مثلا روی سیاره دیگه..ماهم افریننده خواهیم شد..درست مثل کسایی که ماذو آفریدن.

        • Avatar Anti AMD گفت:

          بنده هم کاملا مطالعه کردم و چیزی نیافتم! ولی کتاب چرا مسیحی نیستم برتراند راسل بیشترین شناخت رو بمن داد! حالا با مغالطه من رو نفی کنید!

  10. Avatar مهرانه گفت:

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    به نظرم این مطلب و مطالبی از این دست باید از سایت پاک بشه چون علاوه بر اینکه هیچ فایده ای برای مخاطب نداره میتونه باعث گمراهی اون بشه و شما هم در این گناه شریک میشید.
    ممنون

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      مهرانه عزیز ممنونم بابت دیدگاهتون. باید بگم ک ما هدفمون افزایش آگاهی هستش و اینک یک نفر چ مسیری رو برای خودش انتخاب کنه، ی تصمیم کامل شخصیه و ما مبلغ هیچ تفکر خاصی نیستیم و صرفا کار ما معرفی موضوعات مختلف و آگاهی دادن ب دنبال کننده های عزیزمونه. مرسی ک همراهمون هستین👍🏼☘

    • Avatar امیر رحیمی گفت:

      دقیقا

  11. Avatar بروسلی گفت:

    مثل عرفان حلقست لاف و دروغه

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      متشکرم از نظرتون👍🏼

    • Avatar ابوریحان داخلی گفت:

      اول برو کتابهاشو بخون مطالعه کن تحقیق کن بعد بیا بگو لاف و دروغه…لاف و دروغ ندونستن تو هست..متاسفم واسه هموطنان خودم که ندیده ونخونده میان اینجا ومغرضانه ومتعصبانه کامنت میزارن…

  12. Avatar nematzadeh گفت:

    در دهه های 1960 و 1970 مردم خسته از جنگ ها و مصیبت هایی که ایدولوژی های موجود تا آن زمان به وجود آورده بودند ، سعی در خلاص شدن از دست آنها داشته اند . در این میان افرادی مکاتبی را به وحود آوردند که همگی طرفدار رابطه جنسی آزاد و صلح جهانی بوده اند و عده ای هم به دنبال آنها رفته و موجب گسترش آن شده اند . مانند همین رائلیان ، هیپی ها ، اشو و . . . .

  13. Avatar آی بلاله گفت:

    همونطور که شما به سایر مذاهب میخندید اونا هم به مال شما میخندن! نتیجه اینکه همشون 😅

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      نظرات هر شخصی ب عنوان یک موجودیت واحد تا زمانی ک ب دیگران آسیب نزنه، ارزشمنده

    • Avatar Anti AMD گفت:

      چون مردم معمولا به مذهب و عقاید دیگران منطقی نگاه میکنن، ولی در مورد خودشون احساسی عقیدتی و معلومه که متوجه نمیشن فقط نوعش فرق داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.