بدترین غذاهای دنیا

معرفی بدترین غذاهای دنیا که اصلا نباید امتحان کنید! (قسمت اول)

اکثر ما عاشق امتحان کردن غذاهای عجیب و جدید هستیم و درزمینه‌ی مزه کردن غذاها بسیار ماجراجوییم. اما غذاهایی در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف دنیا وجود دارد که بدترین غذاهای دنیا است و احتمالاً اشتهایمان را کور خواهد کرد و حالمان را به هم می‌زند. درواقع برخی غذاها به‌کلی قابل خوراک نیستند و به‌طور ناخداگاه از آنها دوری می‌کنیم. البته ما ایرانیان هم که درزمینه‌ی غذا حرف‌هایی برای گفتن داریم هر غذایی را نمی‌توانیم مزه کنیم درنتیجه باید در مسافرت‌های خارجی بسیار محتاط باشیم. در این مطلب به معرفی بدترین غذاهای دنیا خواهیم پرداخت که اصلاً دلتان نمی‌خواهند آن‌ها امتحان کنید. این مطلب در دو قسمت ارائه خواهد شد.

بدترین غذاهای دنیا را بشناسید

شفیره و لارو حشره

غذاهای عجیب

مردم اغلب از خوردن حشرات لذت نمی‌برند اما در برخی از نقاط جهان شفیره و لارو که درواقع نوزاد حشرات هستند و ساختار بدنی خاصی ندارند را به‌عنوان غذا می‌خورند. این غذا یکی از بدترین غذاهای دنیا است که در مکزیک سرو می‌شود. این ماده‌ی غذایی هنوز کاملاً تبدیل به حشره نشده و قبل از تبدیل‌شدن تخم‌ها به حشره قابل‌خوردن خواهد بود.

تخم جنین پرنده

غذاهای عجیب

در برخی از کشورها چند هفته پس از تشکیل جنین اردک این تخم‌ها جنین قابل خوراک هستند. مردم فیلیپین این تخم‌ها را به‌عنوان میان وعده مصرف می‌کنند. به‌طورکلی این ماده غذایی در بین تخم اردک بسیار رایج شده است و وقتی پوست آن را جدا می‌کنید کاملاً یک جنین اردک را مشاهده خواهید کرد. البته این ماده غذایی باید در آب یا نمک جوشانده شود. همچنین می‌توان جنین اردک را در سوپ هم ریخت و سپس خورد. حتی فکر خوردن جنین‌های اردک هم حال به هم زن است.

رتیل یا تارانتولا

غذاهای عجیب دنیا

مردم محلی کامبوج این منطقه علاقه‌ی زیادی به رتیل‌های سرخ‌شده دارند و این غذا را به‌عنوان یک غذای خیابانی می‌خورند. در مناطقی که رتیل‌ها به‌اندازه کافی یافت می‌شوند از آن‌ها به‌عنوان ماده‌ی غذایی برای رفع گرسنگی مردم استفاده می‌شود. زمانی که گردشگران در تابستان وارد این مناطق می‌شوند شاهد مقدار زیادی از رتیل‌های سرخ‌شده خواهند بود و به آنها توصیه می‌شود که حتماً این غذا را مزه کنند.

تخم‌مرغ‌های ادرار پز

غذاهای عجیب

بر اساس گزارش‌ها در استان ژجیانگ در چین از ادرار پسران زیر 10 سال برای پخت تخم‌مرغ به‌عنوان یک غذای دارویی در بهار استفاده می‌شود. درواقع تخم‌مرغ‌ها با پوست در ادرار خیس‌خورده و پخته می‌شوند که گفته می‌شود که این تخم‌مرغ از خاصیت‌های درمانی زیاد برخوردار خواهد بود. این غذا در فروشگاه‌های اغذیه‌ی چین به فروش می‌رسد اما خانواده هم پس از جمع‌آوری ادرار، این غذا را برای درمان بیماری‌ها، جلوگیری از درد و سلامت بدن در خانه درست می‌کنند. البته چینی‌ها معتقدند که پخت تخم‌مرغ با ادرار طعمی تازه و متفاوتی خواهد داشت.

ماهی سرخ‌شده‌ی زنده

عجایب دنیا

یکی دیگر از بدترین غذاهای دنیا ، یک ظرف ماهی سرخ‌شده است اما این ماهی به‌طور عادی سرخ نشده‌اند و فقط بدنشان سرخ‌شده و پخته است. درنتیجه سر ماهی کاملاً زنده خواهد بود و زمانی که این ماهی خورده می‌شود کاملاً هوشیار است. این غذا نیز در چین با سس سرو مخصوص می‌شود و ماهی کاملاً در اندازه‌ی کامل بدون قطعه شدن ارائه خواهد شد.

بیسکوییت زنبور

غذاهای عجیب

در ژاپن کراکر یا بیسکوییت‌های زنبوری بسیار محبوب هستند و در این کراکرها تمامی زنبورها قابل دید خواهند بود. درواقع زنبورهایی به‌منظور تولید این کراکرها در مزارع پرورش داده می‌شوند. رنبورها پروتئین بالایی دارند و کراکرها کمی شیرین هستند. به‌طورکلی زنبورها در این کراکر بیشترین طعم را دارند. این کراکرها را می‌توان از طریق آمازون نیز تهیه و خریداری نمود.

نوشیدنی جنین موش

غذاهای عجیب جهان

انسان در تهیه‌ی غذا و نوشیدنی بسیار خلاق است و نمی‌توان منکر این موضوع شد اما در برخی موارد این موضوع زیاده‌روی محسوب می‌شود. برای مثال در چین نوشیدنی‌هایی تولید می‌شود که درون آن جنین موش‌ها قرارگرفته تا طعم و خواصی را ارائه دهد. این موش‌ها باید کاملاً سالم باشند و قرار گرفتن آن‌ها در نوشیدنی‌ها باعث سلامت و حس خوب در بدن خواهد شد. البته این نوشیدنی‌های زیاد رایج نیستند و بیشتر در جنوب چین به‌عنوان مصرف دارویی و بهداشتی استفاده می‌شود.

کرم ابریشم بخارپز

غذاهای عجیب

در کره جنوبی غذایی به نام Beondegi در بین مردم محبوب است که این غذا درواقع کرم‌های ابریشم بخارپز شده است که طعم شیری و خوبی دارد. برای تهیه‌ی این غذا نیز مزارعی به‌منظور پرورش کرم‌های ابریشم راه‌اندازی شده است. کرم ابریشم پروتئین زیادی دارد و به‌عنوان غذا بسیار گزینه‌ی خوبی برای مردم کره جنوبی محسوب می‌شود.

تخم اردک چندین ساله

غذا

تخم اردک جزو موادی است که با مدفون شدن در زیرخاک در تبدیل به خوراکی ارزنده‌ای می‌شود و خواص زیادی خواهد داشت. درواقع هرچه تخم اردک زمان بیشتری مدفون باشد ارزشمندتر خواهد شد. درنهایت سفیده‌ی تخم اردک کاملاً تیره ولی شفاف خواهد شد و زرده سبز خواهد شد. درنهایت این تخم اردک‌ها با ماهی سرو می‌شوند و از خواص زیادی برخوردار هستند.

قلب پافین یا طوطی دریایی

بدترین غذاهای دنیا

پافین که به طوطی دریایی معروف است که در بوته‌های کنار ساحل زندگی می‌کند. این پرنده توسط مردم ایسلند و جزایر فارو شکار می‌شود و به‌عنوان غذا مورداستفاده قرار می‌گیرد. یکی از رایج‌ترین غذاهایی که از این پرنده تهیه می‌شود سرو قلب آن به‌صورت خام است که هزاران سال قبل به همین شکل خورده می‌شد. شکار این پرنده در ایسلند کاملاً قانونی است و برای تهیه‌ی غذا از آن استفاده می‌شود.

 

امتیاز: 3.9 از 5 (14 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

  1. Avatar محسن آباده گفت:

    انشاالله هرچی چینی هست نابود بشه

    • Avatar بلکین گفت:

      کمونیست نه مردم، بقول گاندی ارزوی من نابودی حکومت بریتانیا ولی نمیخواهم خون از دماغ یک انگلیسی بیاد

      • Avatar محمد گفت:

        بیسواد چین یک کشور سرمایه داریه که ففط از کمونیست یه اسم یدک میکشه.برو کمی قبلش درباره یه موضوع فهم پیدا کن بعد نظر بده.سوئیس یک کشور سوسبالیستیه تقریبا شبه کمونیستیه خیلیم پیشرفتست بیسواد

        • Avatar کاپتان صداقت نیا گفت:

          فقط یه سایبری بافرهنگ دیپلمه کمونیست دوست میتونه به بقیه بگه بیسواد :))

          • Avatar محمد گفت:

            ضریب هوشیت چنده؟خب که چی من کمونیستم،دشمن نظام سرمایه داری،اگه فهم داری بیا توییتر تو یه سایت محدود خودتو قایم نکن کاپیتان،فقط یه نفر چقدر میتونه کمبود داشته باشه که به خودش بگه کاپتان

          • Avatar خلبان زبل گفت:

            میگم نکنه این دکتر باسواد باهوش که با IQ12 همه جا به همه میگه ضریب هوشیت چنده از خودتونه که پاسخ بهش تایید نمیشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.