بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده خوب کشورمان امروز در سن 36 سالگی درگذشت!

بر اساس گزارش‌های منتشر ظاهراً بهنام صفوی خواننده خوب کشورمان امروز در تاریخ 23 اردیبهشت 98 درگذشت. این خواننده پاپ که از بیماری تومور مغزی رنج می‌برد در سال 36 سالگی دار فانی را وداع گفت. او سال 92 دچار این بیماری شد و بیماری‌اش روز به روز پیشرفته شد تا حدی که در سال 94 مجبور به انجام یک عمل جراحی سنگین شد. اوضاع او خوب بود تا سال 96 دوباره بیماری‌اش به اوج خود رسید. او به آلمان رفت برای درمان نزد دکتر سمیعی مجدداً جراحی شد و در نهایت امروز در اصفهان از دنیا رفت.

بهنام صفوی

بهنام صفوی درگذشت!

بهنام صفوی در سال 1362 در شیراز متولد شد و به موسیقی از کودکی علاقه بسیاری داشت تا حدی که پیانو را به صورت خودآموز فرا گرفت. نخستین آلبوم او به نام عشق من باش در سال 88  به بازار ارائه شد که از محبوبیت خوبی هم در دوران برخوردار بود. او در دوران فعالیتش کنسرت‌های زیادی برگزار کرد و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه موسیقی داشته است. از دیگر آلبوم‌های او می‌توان به بگو دوستم داری در سال 1383(غیر رسمی)، آرامش در سال 1391، فوق العاده در سال 1393، معجزه در سال 1395 اشاره کرد. البته تک آهنگ‌هایی هم از او منتشر شده بود. باید بگوییم که آلبوم عشق من باش در لیست پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی پاپ قرار گرفت.

بهنام صفوی درگذشت

باید اشاره کنیم که بهنام صفوی علاوه بر خوانندگی به آهنگ سازی و تنظیم نیز پرداخته بود و به طور حرفه‌ای این کار را برای دیگر خوانندگان انجام می‌داد. از جمله این همکاری‌ها می‌توان به همکاری با حمید عسکری اشاره کرد. این خبر ناگوار در صفحه رضا فؤادیان مدیر برنامه‌های او منتشر شده و در پی این ماجرا بسیاری از هنرمندان مرگ این خواننده جوان پاپ را تسلیت گفتند.

امتیاز: 3.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar سعید25 گفت:

    روحش شاد :(…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.