ترند ناخن مودار فرانکنشتاین

ترند ناخن مودار فرانکنشتاین جدیدترین ایده برای دیزاین و طراحی

شاید تا امروز هر چیز عجیبی از ناخن‌های پشمالو گرفته تا ناخن‌های بسیار بلند غیر کاربردی را در طراحی‌های صنعت مد دیده‌ایم؛ اما، یک هنرمند جدید، عجایب این دنیای گسترده را به صورت بسیار برجسته‌تری به تصویر کشیده است. در ادامه با جزییات بیشتر ترند ناخن مودار فرانکنشتاین جدیدترین ایده برای دیزاین و طراحی همراه ما باشید.

ترند ناخن مودار فرانکنشتاین

ترند ناخن مودار فرانکنشتاین

در جایی که مردم برای دیده شدن بیشتر به سراغ کاشت‌های نامتعارف می‌روند و از اکستنشن‌های غیرعادی استفاده می‌کنند، یک هنرمند خوش ذوق، ناخن‌های عجیب را به همراه موهای اغراق شده و تصویر چهره خود ترکیب کرده است تا به نتیجه وحشتناکی با نام «ناخن مو» برسد. به احتمال زیاد خودشیفتگان و متعصبین عکاسی سلفی، بسیار مشتاق به امتحان کردن این ترند جدید برای ناخن‌های خود باشند؛ چون که می‌توانند ده حالت مختلف از چهره شان را در هر زمانی با خودشان به همراه داشته باشند و در معرض نمایش قرار دهند.

در حالی که شاید از نظر بسیاری از افراد این طراحی چیزی بی‌هویت و مضحک به نظر برسد؛ باید گفت که ایده ترند ناخن مودار فرانکنشتاین در نوبه خود بسیار خلاقانه است. موهای بلند اضافه شده به ناخن با اتصال دو تار مو در انتها و ایجاد توهم بصری، طول صدف را نوک تیز و به صورت اغراق شده‌ای بلند نشان می‌دهد تا شما تصوری از یک ناخن مصنوعی کاشته شده و بی عیب و نقص داشته باشید.

خلق تصاویری از حالت‌های متفاوت چهره
ترند ناخن مودار فرانکنشتاین با توهم بصری

ایده ناخن فرانکنشتاین

یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی این ترند جدید، این است که شما می‌توانید این کار را با چهره افراد مشهور و به صورت متنوعی انجام دهید. البته صرف نظر از این جذابیت بصری، موهای بلندی که به بستر ناخن شما متصل شده‌اند، از نظر بهداشتی بسیار آلوده هستند و می‌تواند از لحاظ بهداشتی فاجعه آمیز باشند. خالق اصلی این اثر – وحشتناک یا فوق العاده – هنرمند توهم بصری «دین یون» (Dain Yoon) است که کارهای شگفت انگیز دیگر او را در ادامه می‌بینید. باید اعتراف کنیم که این هنرمند یک نابغه غیرقابل انکار است که با خلاقیت فوق العاده خود تصمیم گرفت به ترندهای موجود با طرحی اغراق شده انتقاد کند. شاید هم او تسلیم جامعه سلفی محوری شده است که ما در آن زندگی می‌کنیم.

توهم بصری آسمانی
دین یون هنرمند توهم بصری

البته هنوز نمی‌دانیم که اگر این موها در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند و فر بخورند، ناخن‌های شما چه شکلی خواهند داشت؛ پس بهتر است هر روز صبح آن‌ها را صاف نگه دارید! نظر شما درباره این ترند ناخن مودار فرانکنشتاین چیست؟ آیا آن‌ها ترسناک هستن یا جذاب و هنری؟ دیدگاه‌هایتان را در این باره با ما و همراهان همیشگی به اشتراک بگذارید.

منبع: Her Beauty

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.