زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی

زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی که از لحاظ زیبایی‌شناسی شکست خورده‌اند

مد زشت دیگر یک روند گذرا نیست. این روزها در میان شلوغی‌های همه‌گیری ویروس کرونا، برخی از افراد به دنبال ساختارشکنی در صنعت مد هستند. این حرکت در خلاف جهت جریان حاکم، همیشه با موفقیت به پایان نمی‌رسد. شما می‌توانید به عمد تکه‌های مختلف از استایل‌های بی‌ربط را با یکدیگر بپوشید و ادعای تغییر داشته باشید؛ اما، در بیشتر موارد تنها چیزی که منتظر شما خواهد بود، شکست است. حتی تلاش برای مطابقت نمونه‌های جدید با ایده‌های مرسوم از آن چه «زیبا» معرفی می‌شوند، زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی که از لحاظ زیبایی‌شناسی شکست خورده‌اند را به وجود آورده که در ادامه با همراهی دینو می‌بینید.

زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی

اکنون که با فلسفه مد زشت آشنا شدید، بیایید درباره زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی صحبت کنیم. این فصل قرار است موج جدیدی از موارد «زشت» را که از لحاظ زیبایی‌شناسی با الگوهای معمول صنعت مد در تضاد هستند، با خود به همراه داشته باشد. شلوار جین گشاد پدرتان که برای پوشیدن آن مسخره می‌شدید، چاپ‌های آزادی که هیچ اصول و قاعده‌ای نداشتند و کفش‌هایی که با رنگ‌های بسیار تند خود تنها مناسب مراسمات خاص و مجالس ویژه بودند. چه باور بکنید، چه نکنید، آن‌ها دوباره به عرصه مد بازگشته‌اند. نمونه‌ای از این ترندهای عجیب را در ادامه ببینید و معیارهای قبلی خود را به چالش بکشید.

استایل کلی

نکته مهمی که در داشتن یک استایل کلی زیبا اهمیت فراوانی دارد، انتخاب صحیح قطعات مناسب از لحاظ فرمی، رنگی، مفهومی و اندازه آن‌ها به صورت هماهنگ با یکدیگر است. یک شلوار دمپا گشاد ساده، یک کفش پاشنه‌دار با رنگ جیغ یا یک بلوز مجلسی شلوغ به تنهایی نمی‌توانند زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی را به وجود بیاورند. این ترکیب نادرست انواع تکه‌ها در کنار یکدیگر است که باعث می‌شود شما زشت و ناهماهنگ به نظر برسید.

زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - استایل کلی کژوال
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - استایل کلی مجلسی
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - استایل کلی ترکیب رنگ نامناسب
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - استایل کلی تکه‌های نامناسب در کنار هم

پایین تنه

انتخاب شلوار جین در استایل‌های شما همیشه می‌تواند اصالت ترکیبی زیبا را به همراه داشته باشد؛ البته، نه پوشیدن شلوار جین پدرتان! سال‌هاست که پوشیدن شلوار‌های جین جذب و اندامی در صنعت مد و پوشاک روند ثابتی را طی می‌کند. اکنون زمان آن فرا رسیده که شکل جدیدی جای این ترند مداوم را بگیرد. استایل‌های جدید به سراغ پوشیدن جین‌های گشادتر و راحت‌تر با طرح‌هایی ساده رفته‌اند. با این حال نباید فراموش کنید که این به معنی پوشیدن شلوارهای بزرگ‌تر از سایز واقعی شما نیست.

زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - پایین تنه
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - پایین تنه زاپ روی استایل اشتباه کفش‌های مجلسی و شلوار کژوال
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - پایین تنه شلوار نامناسب
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - پایین تنه کفش‌های بدقواره

بالا تنه

بر خلاف دوران اوج استایل هیپی در دهه 60 میلادی، این روزها داشتن الگوهای منظم و منطقی جذابیت بیشتری دارند. در مقایسه با جدیت پارچه‌های چرمی و براق امروز، الگوهای سایکادلیک با رویکردی متاثر از روانگردان‌ها، نیاز به تغییر فراوانی دارند. این نوع چاپ‌های بی‌معنی و غیررسمی باید به شکل مدرنی به روز رسانی شوند.

زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - بالا تنه طرح نامفهوم به همراه ترکیب رنگی نامناسب
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - بالا تنه سادگی بیش از اندازه و نامتقارن
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - بالا تنه شلوغی بیش از اندازه
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - بالا تنه بافت و طراحی زشت
زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - بالا تنه ناهماهنگی بافت، طرح و مدل پارچه

اکسسوری

استفاده از رنگ‌های پاستلی تند و جیغ در اوایل قرن بیست و یکم محبوبیت فراوانی داشت. در دهه جدید، این نوع رنگ‌ها بیشتر در اسلایم‌ها و اسباب بازی‌های بچه‌ها به کار می‌روند و استفاده از آن‌ها در استایل شما بسیار زشت و زننده خواهد بود. همچنین به کار بردن آن‌ها به صورت ترکیبی و با الگویی نامنظم، می‌تواند فاجعه‌ای جدی به بار آورد! این روزها در صنعت مد، رنگ‌های آرام با توناژ کمرنگ بیشتر از همیشه به چشم می‌خورند. نکته اصلی در کم اثر کردن رنگ‌های غلیظ جیغ، استفاده از خنثی‌های کلاسیک است.

زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی - اکسسوری ناهماهنگی در طرح و مدل
اکسسوری انتخاب اشتباه
اکسسوری فرم نامناسب
اکسسوری رنگ بسیار نامناسب
اکسسوری رنگ زننده و عجیب
اکسسوری ترکیب رنگی ناشیانه

شما درباره زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی چه نظری دارید؟ کدام یک از آن‌ها به نظر شما بسیار نامناسب بود؟ دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Who What Wear

بیشتر بخوانید: 9 ترند رنگی پاییزی به انتخاب پنتون که قرار است در استایل‌های فصل جدید ببینیم

بیشتر بخوانید: 4 رنگ پرانرژی و جوان برای استایل شما به گفته کارشناسان صنعت مد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.