الهام حمیدی

الهام حمیدی ازدواج کرد: خبر ازدواج این بازیگر در صفحه اینستاگرامش منتشر شد!

الهام حمیدی متولد سال 1356 بوده و از سال 1380 وارد دنیای بازیگری شدند. او در سریال های تلویزیونی بسیاری حضور داشته و در این دوران از سینما هم غافل نشده است. از موفقیت های او می توان به بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک اشاره کرد که منجر به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای خانم حمیدی شد. البته خانم حمیدی با نقش آفرینی در فیلم های دیگری هم نامزد دریافت جوایز مختلفی شده بودند.به طور کلی از دیگر بازی های موفق او می توان بازی در سریال یوسف پیامبر، مسافری از هند، بچه های ابدی، مختارنامه، ملک سلیمان و دیگر فیلم ها اشاره کرد. اما خبری که قصد داریم به ان بپردازیم خبر ازدواج الهام حمیدی است که در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی ازدواج کرد!

الهام حمیدی بازیگر خوب کشورمان به تازگی با انتشار پستی در صفحه ی شخصی اینستاگرامشان خبر ازدواج خود را منتشر کردند. البته شایان ذکر است که این هنرمند عزیز قبلا هم در سنین پایین ازدواج کرده بودند که منجر به طلاق شد و این ازدواج دومشان محسوب می شود که برایشان آرزوی خوشبختی داریم.

ازدواج الهام حمیدی

این بازیگر سینما و تلویزیون یکی از کم حاشیه ترین بازیگران محسوب می شود اما با انتشار این خبر ازدواج به شدت نظر همه را به خود جلب کرده است. البته باید اشاره کنیم که الهام حمیدی در سال گذشته در برنامه ی دورهمی اشاره کردند که ازدواج نکرده و مجرد هستند و این موضوع موجب ماجراهایی شد و این درحالی است که او قبلا ازدواج کرده بوده است. البته در راستای این ماجرا او اشاره کرد که در برنامه ی دورهمی منظورشان این بوده که مدت هاست که مجرد هستند و در حال حاضر ازدواج نکرده اند. به طور کلی حواشی برای تمامی افراد شناخته شده وجود دارد و چنین داستان هایی برای الهام حمیدی هم پیش آمده است. الهام حمیدی در ادامه ی صحبت هایش در رابطه با ازدواج گفته بود که:

قسمت نشده ازدواج کنم و در کار ما که کاری سخت و پرحاشیه است، انتخاب بسیار سخت خواهد بود و شاید هر شخصی نتواند با شغل بازیگری کنار بیاید. در نتیجه اگر بخواهم ازدواج کنم قطعا انتخابم به دور از عرصه بازیگری و هرگونه شغل در زمینه ی سینما و تلویزیون است.

امتیاز: 3.3 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.