باشگاه مشت زنی مخفی

دستگیری معلمی که یک باشگاه مشت زنی مخفی در مدرسه راه انداخته بود

اگر به فیلم‌های سینمایی علاقمند باشید حتما فیلم باشگاه مشت زنی (Fight Club) را دیده اید.
فیلمی درخشان به کارگردانی دیوید فینچر با بازی بی نظیر ادوارد نورتون و برد پیت که تحسین منتقدین را برانگیخت.
اگر نخواهیم داستان فیلم را لو دهیم فقط کافیست بدانید دو شخصیت اصلی فیلم برای فرار از روزمرگی زندگی یک باشگاه مشت زنی مخفی ایجاد می کنند و آن را به اندازه‌ای گسترش می‌دهند که به تدریج آن را به یک فرهنگ تبدیل می‌کنند.

شاید در دنیای واقعی هم چنین اتفاقاتی رخ دهد اما یک باشگاه مشت زنی مخفی در مدرسه اتفاق چندان خوشایندی نیست.اسوشیتدپرس هفته گذشته خبر داد که یک معلم در دبیرستان مونت ویل در آمریکا به جرم ایجاد یک باشگاه مشت زنی مخفی برای دانش آموزان دستگیر شده است.
این معلم 23 ساله که رایان فیش نام دارد به شش اتهام شامل ایجاد شرایط آسیب جسمی به افراد کم سن و سال، ایجاد بی‌نظمی و به خطر انداختن انسان‌ها متهم شده است.
به گزارش رسانه ها، رایان فیش یک روز پس از آنکه مدیر مدرسه از بروز چنین اتفاقی با خبر شد از مدرسه اخراج شده است اما مقامات آن مورد ایجاد شده را تا دو ماه بعد به پلیس محلی اطلاع ندادند.

در نهایت یکی از کارکنان مدرسه که صحبت‌های دانش آموزان مبنی بر “کتک خوردن” در “باشگاه مشت زنی مخفی مدرسه” را شنیده بود این ماجرا را به پلیس اطلاع داده و پس از آن در تلفن همراه یکی دیگر از دانش آموزان نیز فیلمی از درگیر شدن دانش آموزان در این باشگاه مخفی به دست پلیس رسید.

این معلم خطاکار باید به زودی در دادگاه حاضر شود و احتمالا جریمه‌ای سنگین به همراه زندان در انتظار وی خواهد بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.