راهنمای محلی سویل

راهنمای محلی سویل: 8 فعالیت گردشگری در بازدید از پایتخت دیدنی اندلس اسپانیا

سویل شهری فریبنده و دلپذیر است و با داشتن زیبایی‌های فراوان شما می‌توانید در آن به خوبی سرگرم شوید. در خیابان‌های پرپیچ و خم آن گم شوید، در رودخانه استراحت کنید و یا تاریخ هزار ساله روم باستان را از نزدیک ببینید. در ادامه همراه دینو، راهنمای محلی سویل: 8 فعالیت گردشگری در بازدید از پایتخت دیدنی اندلس اسپانیا را خواهید دید که به شما در داشتن تجربه‌ای دلنشین و به یاد ماندنی کمک می‌کند. با ما باشید.

راهنمای محلی سویل

شما در سویل شاهد ترکیبی شاد از سبک‌های متنوع معماری، جاذبه‌های باستانی و میراث اندلس هستید. می‌توانید در سفر خود به این شهر زیبا، از پرسه زدن در میان کوچه‌های قدیمی شهر لذت ببرید و یا یک سفر دریایی هیجان‌انگیز روی رودخانه را تجربه کنید. یک روز به موزه‌ها بروید و روز دیگر با خیال آسوده حمام آفتاب بگیرید. در میان درختان کهن باغ‌ها دنیا را تماشا کنید و خاطرات تکرار نشدنی خود را بسازید. راهنمای محلی سویل به شما کمک می‌کند تا لذت سفر خود را دو چندان کنید.

راهنمای محلی سویل: 8 فعالیت گردشگری در بازدید از پایتخت دیدنی اندلس اسپانیا

1. در محله قدیمی یهودیان بچرخید

راهنمای محلی سویل - 1. در محله قدیمی یهودیان بچرخید

یکی از لذت بخش‌ترین روش‌ها برای درک حال و هوای هر شهر قدیمی این است که نقشه را کنار بگذارید و در میان کوچه و خیابان‌های آن قدم بزنید. شهر زیبای سویل نیز از این قاعده مستثنی نیست. به طور خاص منطقه Barrio واقع در مرکز شهر سویل (Santa Cruz) به چند ساعت گشت و گذار بی‌هدف در آن نیاز دارد. خیابان‌های کوتاه و باریک و معابر تاریک آن گنجینه‌ای از مناظر دلنشین شهری است. در این جا، رنگ‌های زرد خردلی و سفید روشن ساختمان‌ها در مقابل آسمان آبی سویل که از بین خانه‌های کم‌ارتفاع اما کاملا فشرده آن نمایان می‌شود، به زیبایی در تضاد هستند. شما با گشتن در محله یهودیان اسپانیا شاهد میدان‌های زیبا، باغ‌های مینیاتوری، حیاط‌های آراسته و درب‌های ورودی باشکوهی خواهید بود.

2. از سه گانه افسونگر یونسکو دیدن کنید

راهنمای محلی سویل - 2. از سه گانه افسونگر یونسکو دیدن کنید

اولین بنای باشکوه از این سه گانه، کلیسای جامع بی‌نظیر سویل با معماری گوتیک و یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های باشکوه در جهان است که ساخت آن از سال 1401 آغاز شد. برخی از قدیمی‌ترین قسمت‌هایی که امروزه هنوز هم قابل دیدن هستند به اواخر قرن 12 میلادی مربوط می‌شوند. از جمله درختان نارنج و برج Giralda با ارتفاع 97 متر. روند تکامل این کلیسای جامع، کنده‌کاری‌های دقیق روی سنگ، پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی و مناظر بالای برج آن، ارزش تماشا دارند. مورد بعدی کاخ باشکوه Alcázar است که تاریخ سویل را در خود جای داده و طی قرن‌ها تکامل یافته و سبک‌های متضادی را تجربه نموده که بازدید از این بنا نیز خالی از لطف نیست. شما بین پرچین‌ها، زیر نخل‌های سر به فلک کشیده‌ و چشمه‌های روان حتی در شلوغ‌ترین روزها نیز می‌توانید یک مکان آرام برای لذت بردن از طبیعت اطراف پیدا کنید.

راهنمای محلی سویل -

سرانجام به بایگانی هند می‌رسیم که به خاطر داشتن مجموعه‌های معتبری از نقشه‌ها، اسناد و مدارک و همچنین تصاویر مربوط به اداره مستعمرات دورافتاده اسپانیا بسیار مورد احترام است. این رویکرد متمرکزسازی اسناد که در زمان پادشاهی کارلوس سوم در سال 1795 آغاز شد، هزاران اسناد دقیق را در زیر یک سقف عالی و شکوهمند جمع‌آوری کرده است.

3. زیر سایبان شهری قدم بزنید

راهنمای محلی سویل - 3. زیر سایبان شهری قدم بزنید

کلانشهر پاراسول به خاطر معماری تاریخی زیبای خود بسیار مشهور بوده و سایبان شهری آن بزرگ‌ترین سازه چوبی جهان است. این المان شهری مدرن بین ساختمان‌های سنتی محله قدیمی سویل قرار گرفته و در بین محلی‌ها با نام «قارچ‌ها» (Las Setas) شناخته می‌شود.

4. Guadalquivir را ببینید

راهنمای محلی سویل - 4. Guadalquivir را ببینید

رودخانه Río Guadalquivir یکی از طولانی‌ترین رودهای اسپانیا و تنها رودخانه قابل کشتیرانی است. این رود از زمان روم باستان به عنوان شاهراه حیاتی به شکوفایی سویل کمک کرده است. امروزه، این مسیر که سویل را به بندر قدرتمند کادیز متصل می‌کند، مکانی عالی برای گردش در کنار آب است. حتما از محله Triana عبور کنید و با تورهای کانو، کایاک یا قایق سفری روی آب داشته باشید.

5. از برج طلا بازدید کنید

5. از برج طلا بازدید کنید

شما هرگز نباید Torre del Oro، برج 12 وجهی طلایی معروف را از دست بدهید. این برج قابل توجه قرن سیزدهم تا به امروز چندین کاربری مختلف داشته و از یک مکان دفاعی و زندان گرفته تا یک کلیسای کوچک به مردم خدمت کرده و اکنون یک موزه دریایی کوچک با یک تراس عالی برای تماشای مناظر زیبای اطراف است.

6. در پارک پرسه بزنید

6. در پارک پرسه بزنید

به عنوان شهری غرق در نور خورشید واقع در جنوب اسپانیا، سویل مملو از پارک‌ها و باغ‌های سرسبز است که مهم‌ترین آن ماریا لوئیزا نام دارد. شما در محوطه درختان نخل آن می‌توانید از گرما فرار کنید و همزمان چندین جاذبه مختلف را ببینید. ما در حال صحبت کردن از چشمه‌ها، غرفه‌های مجلل، مجسمه‌های مرمر و همچنین تعداد انگشت شماری از موزه‌ها و یادواره Plaza de España هستیم.

7. به ویرانه‌های رومی ایتالیکا بروید

7. به ویرانه‌های رومی ایتالیکا بروید

در 9 کیلومتری شمال غربی سویل، ویرانه‌های شهر ایتالیکا (سومین امپراتوری بزرگ در زمان خود) را مشاهده می‌کنید که دارای یک آمفی تئاتر، تئاتر، خیابان‌های سنگفرش شده و موزاییک‌های رنگارنگی با نقوش پرندگان، حیوانات و موجودات افسانه‌ای است. این اثر تاریخی که در سال 206 قبل از میلاد تاسیس شد و زمانی رونق فراوان داشت، اکنون محل حفاری‌های مداوم است و بقایای آن به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دارد. اگر به روم باستان علاقه‌مند هستید، می‌توانید با سفری یک روزه یا نیم روزه از این مکان دیدن کنید. همچنین بسیاری از یافته‌های قابل توجه این سایت تاریخی را می توان در موزه باستان شناسی سویل واقع در پارک ماریا لوئیزا نیز مشاهده کرد.

8. در آفتاب اسپانیایی حمام بگیرید

در آخر فراموش نکنید که از آفتاب فوق‌العاده سویل لذت ببرید. تابستان‌های این شهر گرم، خشک و به طور شدید آفتابی است و بیش از 12 ساعت در روز آفتاب دارد. دمای هوا در تمام ماه جولای به طور میانگین نزدیک به 30 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. جالب است بدانید که حتی در زمستان نیز سویل آفتاب بسیار زیبایی دارد و شما می‌توانید حمام آفتاب بگیرید.

شما چه مواردی را برای افزودن به راهنمای محلی سویل در نظر دارید؟ از تجربیات خود برای ما بنویسید و با دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمندتان در نظرات با ما همراه شوید.

منبع: Love Exploring

بیشتر بخوانید: راهنمای محلی بلیز: 4 ماجراجویی باورنکردنی و پایدار در طبیعت شگفت‌انگیز آمریکای مرکزی

بیشتر بخوانید: راهنمای محلی ونیز: 10 کاری که باید در سفر به شهر آب‌ها انجام دهید

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.