سریال وست ورلد

فصل سوم سریال وست ورلد احتمالاً تا سال 2020 پخش نخواهد شد

دومین فصل از یکی محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه HBO، یعنی سریال وست ورلد (Westworld) ماه ژوئن سال 2018 به پایان رسید و بینندگان خود را با انبوهی از سوالات بی‌جواب باقی گذاشت. از همین رو طرفداران این سریال بی‌صبرانه در انتظار شروع پخش فصل سوم این سریال هستند، اما به‌نظر می‌رسد که برای این موضوع باید مقداری صبر کنند.

سریال وست ورلد - اد هریس در نقش مرد سیاهپوش

انتظاری طولانی برای فصل سوم سریال وست ورلد

به‌نظر نمی‌رسد که سریال وست ورلد تا سال آینده، یعنی 2020 پخش شود. البته این جدول زمانی منطقی است. چرا که اولین قسمت از فصل یک این مجموعه در اکتبر سال 2016 پخش شد، فصل دوم آن هم در ماه اپریل سال 2018 آغاز شد. کیسی بلویس، مدیر بخش برنامه‌ریزی شبکه HBO روز گذشته اعلان کرد که تولید فصل سوم سریال وست ورلد از ماه مارچ (اواسط اسفند) آغاز خواهد شد، اما او تأیید نکرد که پخش این سریال در سال 2019 اتفاق خواهد افتاد. از همین‌رو منطقی است که با توجه به فرآیند تولید و پس از تولید اینگونه در نظر بگیریم، فصل جدید وست ورلد تا قبل از سال 2020 آماده پخش نخواهد بود.

درباره سریال وست‌ورلد

وست ورلد یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، رازآلود و علمی-تخیلی است که اسفتن ویلیامز کارگردانی آن را بر‌عهده دارد و جاناتان نولان (برادر کریستوفر نولان) به همراه لیزا جوی نویسندگان اصلی آن به حساب می‌آیند. رامین جوادی موزیسین ایرانی-آمریکایی هم وظیفه ساخت موسیقی این سریال را برعهده دارد. داستان این سریال در یک شهر وسترن مجازی در آمریکا اتفاق می‌افتد که “میزبان”های این شهر روبات‌هایی هستند که برای برطرف کردند نیازهای “مهمان”ها یا همان انسان‌های واقعی در شهر طراحی شده‌اند. با جلو رفتن روند سریال، شاهد این موضوع هستیم که روبات‌ها به مرور زمان به خودآگاهی می‌رسند و این موضوع به شورش آنها در پارک منجر شده که زمینه‌ساز اتفاقات دیگری می‌شود.

سریال وست ورلد - آنتونی هاپکینز در نقش رابرت فورد

در این سریال جذاب بازیگران بزرگی مانند اد هریس و آنتونی هاپکینز در کنار ایوان ریچل وود، تندی نیوتن، جفری رایت، تسا تامپسون، جیمی سیمپسون حضور دارند. همانطور که پیش‌تر گفتیم فصل دوم سریال Westworld با سوالات بیشماری به پایان رسید که امیدواریم در فصل بعد پاسخی برای آنها پیدا کنیم. به عنوا مثال برنارد، دلورس و میزبان هیل قرار است که در دنیای واقعی چه کاری انجام دهند، آن هم در حالیکه دلوس تلاش می‌کند تا فاجعه‌ای که در پارک وست ورلد به وقوع پیوسته را آرام کند.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar مهدی زد گفت:

    سلام. بهتون بگم این سریال شاهکاره و هر کسی سلیقه ای داره محترم….
    من تمام کارهای جاناتان نولان رو تماشا کردم همه یکی از یکی بهتر. داداش دست روی چیزی گذاشتی که همه باهاش حال کردند. برو عزیزم سریال فضیلت خانم ت رو ببین.

  2. Avatar Daniel گفت:

    سلام بهتون بگم این سریال واقعا مزخرفه و به زور قیافه بازیگرا اومده بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.