15 مورد از زیبا ترین باغ‌ های جهان 2021

زیبا ترین باغ‌ های جهان کدام‌اند؟ البته، زیبایی ذهنی است، اما این فضاهای سبز خیره‌کننده در میان بهترین و زیبا ترین باغ‌ های جهان قرار دارند. چه خودتان باغبان مشتاقی باشید و چه به سادگی از بازدید آنلاین آنها لذت ببرید، نمی‌توانید تحت تاثیر این باغ‌ها قرار نگیرید.

15مورد از بهترین باغ های جهان :

1. Keukenhof هلند

بهترین باغ جهان در هلند

یکی از بزرگترین باغ‌های گل جهان، کوکنهوف هلند است. با مساحت 32 هکتار در شهر Lisse واقع شده‌است که یک سفر یک روزه آسان از آمستردام است. سالانه حدود 7 میلیون پیازگل در اینجا کاشته می‌شود و حدود ۸۰۰ نوع لاله در آن وجود دارد.

2.  Fondation Monet in Giverny فرانسه

دیدن باغ های زیبای فرانسوی

این شهر فرانسه به خاطر باغ کلود مونه نقاش امپرسیونیست فرانسوی معروف است و مکانی جادویی برای بازدیدکنندگان تلقی می‌شود.

3. Jardin Majorelle مراکش

باغ زیبا در مراکش

ساخت این باغ توسط ژاک ماژورل، نقاش فرانسوی، تقریباً 40 سال به طول انجامید. این باغ گیاه شناسی دارای ویلای آبی پر جنب و جوش است که توسط پل سینویر به سبک کوبیست طراحی شده‌است.

4. Isola Bella ایتالیا

باغ های زیبای ایتالیایی

Isola Bella به معنای جزیره زیبا، در نزدیکی دریاچه Maggiore واقع شده‌است. ایزولا بلا یکی از سه جزیره Borromean که از قرن شانزدهم متعلق به خانواده Borromeo است، به خاطر باغ باروک به سبک ایتالیایی مشهور است.

5. Longwood Gardens ایلات متحده

باغ های زیبا در ایالات متحده

این باغ گیاه‌شناسی خارق‌العاده در پنسیلوانیا بیش از 1077 هکتار وسعت دارد و باید 3 تا 4 ساعت برای قدم زدن و دیدن آن وقت بگذارید.

6. The Butchart Gardens کانادا

باغ های زیبای کانادا

باغ بوچارت با بیش از یک میلیون بازدید کننده در سال، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در بریتیش کلمبیا است. در 55 هکتار از این باغ‌های ویکتوریایی، 900 گونه گیاهی و 26 گلخانه وجود دارد.

7. Royal Botanic Gardens at Kew انگلستان

باغ های زیبای انگلستان

باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی در کیو که به خاطر گلخانه‌های ویکتوریایی‌اش معروف است، مرکز مهمی برای تحقیقات باغبانی است. این باغ میراث جهانی یونسکو، میزبان بزرگترین مجموعه گیاهان و قارچ‌ها در جهان است.

8. New York Botanical Garden ایالات متحده

ایلات متحده نیویورک

باغ گیاه‌شناسی نیویورک با وسعت 250 هکتار، خانه 1 میلیون گیاه است! این باغ همچنین یک سازمان تحقیقاتی مهم گیاهی و یک نشانه تاریخی ملی است. این باغ‌های باشکوه توسط گیاه شناسان الیزابت و ناتانیل لرد بریتون در سال 1891 پس از سفر آن‌ها به باغ گیاه شناسی سلطنتی کیو ایجاد شد.

9. Gardens of Versailles فرانسه

باغ های سبک فرانسوی

باغ‌های رسمی ورسای که توسط هنرمند فرانسوی منظر آندره لو نوتر برای پادشاه لوئی چهاردهم ساخته شده‌است، نمونه‌ای عالی از طراحی باغ فرانسوی است. گسترش باغ‌های کاخ ورسای بیش از 40 سال طول کشید. نارنجستان‌های این باغ دارای بیش از 1000 درخت از جمله درختان پرتقال، لیمو، انار، نخل و زیتون است. 221  مجسمه در باغ های کاخ ورسای وجود دارد که این موزه را به یکی از بزرگترین موزه های مجسمه سازی فضای باز در جهان تبدیل کرده‌است.

10. Monte Palace Gardens, Madeira

زیباترین باغ های جهان

مادیرا به خاطر باغ‌های گیاه‌شناسی و پارک‌هایش معروف است. یکی از بهترین‌ها، باغ‌های قصر مونته است که دارای مجموعه گسترده‌ای از گیاهان عجیب و غریب از سراسر جهان است. در این باغ همانطور که در اطراف پرسه می‌زنید، مناظر فوق العاده‌ای از دریا را خواهید دید.

11. Shinjuku Gyoen National Garden ژاپن

باغ های ژاپنی

یکی از زیباترین باغ‌های ژاپن را می‌توان در توکیو یافت. این باغ در سال 1949 به یک پارک عمومی تبدیل شد و دارای سه نوع باغ سنتی، رسمی و منظره است. اگر بتوانید در بهار از توکیو دیدن کنید، بیش از 1000 درخت گیلاس برای تحسین وجود دارد و در پاییز، از تغییر رنگ 450 درخت افرا ژاپنی لذت ببرید.

12. Dubai Miracle Garden

بزرگ ترین باغ گل طبیعی

این باغ با داشتن 50 میلیون گل و 250 میلیون گیاه، بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان است. این باغ‌ها در منطقه دبی لند واقع شده و بیش از 72000 متر مربع مساحت دارند. سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر از این باغ بازدید می‌کنند.

13. Villa Ephrussi de Rothschild فرانسه

زیباترین باغ های فرانسه

این باغ جذاب که با نام ویلا ایل دو فرانس نیز شناخته می‌شود، در ریویرای فرانسه در سنت ژان کپ فرات واقع شده‌است. در باغ فرانسوی، فواره های موزیکال در فواصل منظم در طول روز کار می‌کنند و همه باغ‌ها به صورت ارگانیک و بدون عملیات شیمیایی کشت می‌شوند.

14. Nong Nooch Tropical Garden تایلند

باغ های تایلند

Nong Nooch یکی از زیباترین باغ‌های تایلند است که بیش از 500 هکتار وسعت دارد. در این باغ زیبا روزانه نمایش‌های فرهنگی در سالن فرهنگی تایلند و برنامه دوچرخه و قایق سواری برگذار می‌شود.

15. Gardens by the Bayسنگاپور

معروف ترین باغ‌های جهان

این باغ‌ از زمان افتتاح در سال 2012 بیش از 50 میلیون بازدیدکننده داشته‌است. این باغ خیرکننده یک فضای عالی برای عکاسی است.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.