شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی

شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی به دلیل نقض قرارداد فیلم بیوه سیاه

«اسکارلت جوهانسون» (Scarlett Johansson) پس از اکران فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) در «دیزنی پلاس» (Disney Plus)، از دیزنی به دلیل نقض قرارداد خود شکایت کرد. این در حالی است که طبق بندهای قرارداد، به او اطمینان داده شده که فیلم به طور انحصاری در سینماها اکران می‌شود و حقوق جوهانسون بر اساس عملکرد فروش گیشه بوده است. در ادامه با همراهی دینو جزییات بیشتر شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی به دلیل نقض قرارداد فیلم بیوه سیاه را بخوانید.

شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی

شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی به دلیل نقض قرارداد فیلم بیوه سیاه

گزارشگر نیویورک تایمز «بروکس بارنز» (Brooks Barnes) بخش‌هایی از اعلامیه‌ای که دیزنی در پاسخ به شکایت اسکارلت جوهانسون مطرح کرده را به اشتراک گذاشت. به گفته بارنز، دیزنی به هیچ وجه به این دعوی اهمیت نمی‌دهد و در این باره گفته است:

این موضوع به دلیل اثرات هولناک و طولانی مدت جهانی همه‌گیری COVID-19 و بسیار غم انگیز و ناراحت کننده است.

بارنز همچنین در ادامه گزارشات خود آورده که دیزنی ادعا می‌کند به طور کامل به قرارداد خانم جوهانسون پایبند بوده و انتشار فیلم بیوه سیاه در Disney Plus Premier Access به طور قابل توجهی توانایی وی را برای دریافت غرامت اضافی بیش از 20 میلیون دلار تا امروز تقویت کرده است. این خبر که از طریق وال استریت ژورنال منتشر شد، مطرح می‌کند که بخش زیادی از دستمزد خانم جوهانسون بر اساس عملکرد گیشه در سینماها بوده که با انتشار اختصاصی نقض شده و به او خسارت مالی وارد شده است. از آن جایی که این فیلم در اختیار دیزنی پلاس قرار گرفت، منابع آگاه از این پرونده می‌گویند این جریان برای جوهانسون بیش از 50 میلیون دلار هزینه داشته است. در این دادخواست آمده است:

دیزنی به منظور جلوگیری از این که خانم جوهانسون به سود کامل معامله خود با مارول پی ببرد، عمدا بدون هیچ توجیهی توافق مارول را بر خلاف واقعیت القا کرده است.

نتیجه شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی

گفته می‌شود که حتی قبل از شروع همه گیری ویروس کرونا، جوهانسون نگران بود که فیلم با عنوان Premier Access اکران شود و این بازیگر به دنبال اطمینان از اکران سنتی این فیلم در سینما بود. در نهایت باید منتظر نتیجه قطعی این شکایت باشیم. نظر شما درباره فیلم اخیر اسکارلت جوهانسون چیست؟ آیا شما هم بازی او در بیوه سیاه را می‌پسندید؟ انتقادات و پیشنهادات ‌تان را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.