پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر

پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر با نام جوزف بائنا وارد صنعت بازیگری خواهد شد

به تازگی خبری مبنی بر وارد شدن یکی از پسران آرنولد شوارتزنگر به عرصه بازیگری منتشر شده که حقایق جالبی را درباره این اسطوره محبوب فیلم‌های اکشن افشا می‌کند. در ادامه با همراهی دینو درباره این که پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر با نام جوزف بائنا وارد صنعت بازیگری خواهد شد بیشتر بخوانید.

پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر

خبرها در دنیای بازیگری حاکی از آن است که پسر کوچک اسطوره پرآوازه فیلم‌های ترمیناتور قصد دارد مانند پدر خود وارد عرصه بازی در سینما شود. پسر «آرنولد شوارتزنگر» (Arnold Schwarzenegger) با نام «جوزف بائنا» (Joseph Baena)، در حالی که کوچک‌ترین فرزند پدر است ولی بیشترین شباهت را به او دارد. او در تمام مدت نوجوانی و جوانی خودش با پرورش اندام، تلاش کرده جا پای پدر خود بگذارد و حتی چندین بار در کنار شوارتزنگر در سالن بدن سازی تمرین کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که بدنساز 23 ساله با تبدیل شدن به یک بازیگر، قصد دارد بیشتر از همیشه به مسیر شغلی پدرش نزدیک شود. او قرار است با بازی در فیلم Bully High به زودی و به طور رسمی وارد صنعت بازیگری شود. در تصاویر زیر پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر را می‌بینید.

جوزف بائنا در کنار آرنولد شوارتزنگر
پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر در صحنه فیلم برداری فیلم Bully High

ماجرای زندگی جوزف بائنا

در پشت صحنه ساخت فیلم Bully High که ماجرای پسری پولدار است که در مدرسه‌ای خصوصی تحصیل می‌کند، به پست اخیر اینستاگرام جوزف بائنا نگاهی می‌اندازیم. او در پست خود با خنده می‌نویسد:

بالاخره فهمیدم که محصل یک مدرسه خصوصی بودن چه حسی دارد.

این جمله کنایه آمیز اشاره به تربیت غیرمعمول او دارد. البته پسر یک پدر فوق العاده معروف و پولدار بودن دقیقا همین شکلی است به شرطی که واقعا یک پسر حقیقی باشید. اگر شما نیز در این باره اطلاعی ندارید باید بگوییم که جوزف در حقیقت پسر نامشروع آرنولد از خانه‌دار سابق منزل شوارتزنگر است. این موضوع تا مدت‌ها حتی برای خود آرنولد نیز پنهان مانده بود و به همین دلیل با توجه به وضعیت مادر خود، جوزف مشخصا در شرایط نامناسبی بزرگ شده است. بائنا در واقع تنها چند روز از برادر ناتنی خود «کریستوفر شوارتزنگر» (Christopher Schwarzenegger) کوچک‌تر است.

شباهت زیاد پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر به پدر

علیرغم چنین شرایطی، آرنولد شوارتزنگر به محض این که متوجه حقیقت ماجرا شد، جوزف بائنا را به عنوان فرزند رسمی خودش پذیرفت. شباهت شگفت انگیز پسر به پدرش، حتی بیشتر از سایر فرزندان فرماندار سابق کالیفرنیا، همان چیزی است که در ابتدا منجر به این باور شد که او پسر واقعی خود آرنولد است. اگر چه این موضوع زمانی باعث رسوایی این چهره پرآوازه شد؛ اما، اکنون که تقریبا دو دهه از آن ماجرا گذشته است به نظر می‌رسد که پیوند او در خانواده کاملا مستحکم است و می‌تواند به راحتی درباره زندگی سابق خود شوخی کند. طرفداران و منتقدان به شکل بسیار عجیبی تحت تاثیر شباهت بسیار زیاد این پدر و پسر قرار گرفته‌اند. ورود او به عرصه بازیگری و شروع تحول جدیدی در زندگی قبلی می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران آرنولد شوارتزنگر باشد. از آن جایی که جوزف از بسیاری جهات ردپای پدرش را دنبال می‌کند، احتمال این که تاریخ تکرار شود و ما شاهد ظهور یک آرنولد دیگر در صنعت سینمای جهان باشیم بسیار زیاد است.

پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر

شما درباره پسر نامشروع آرنولد شوارتزنگر چه نظری دارید؟ به نظر شما آیا او می‌تواند در صنعت بازیگری جا پای پدر خود بگذارد؟ دیدگاه‌های ارزشمند خود در این زمینه را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Cinema Blend

بیشتر بخوانید: برندگان اسکار ۲۰۲۱: لیست کامل نامزدها و برندگان مراسم اسکار ۲۰۲۱

بیشتر بخوانید: 30 فیلم برتر سال 2020 سینمای جهان از نگاه منتقدان طی محدودیت های ویروس کرونا

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۳ دیدگاه

  1. Avatar توکا گفت:

    الکی با واژه ها بازی نکنید حرام خدا تا ابد خرامه و حلال خدا تا ابد جلاله… باحرف های مثلاً قشنگ در مورد عشق و عاشقی قبح روابط نامشروع رو از بین نبرید و عادی سازی نکنید. در ضمن ماها نمی‌گیم بچه حرومزاده اونجا زیاده یه موسسه تحقیقات خارجی این موضوع رو افشا کرده دوست عزیز و آمار دقیق از حرامزاده های کشورهای مختلف و آمار روابط نامشروع داده…نکنه میخوای بگی اون موسسه هم مال ماست حتما!

  2. Avatar جمشید مشیری گفت:

    همهخارجی نامشروع چون صیغه نخوانده
    و همه شوهرا در ایران و جهان که به عنوان مشروع و عرفی اما بازور زندگی می کنند نامشروع اند و فقط زن و مرد عاشق مشروع و زن ومرد با اخلاق که راه حق و بندگی می روند ……………نظرتون چی؟ ایا اشتباه؟من موندم با این طرز فکرم ایا درست یا نه
    من چون یک مردی هستم و بعضی افراد دیدم مثل اب خوردن فوش و اذیت می کنند و خیلی شرور و وحشی که واقعا قانون های طلاق درست کنه ؟ من دیدم این افراد در نهایت خشم به راحتی داد می زنند و بی حیا تمام عیارند که زندگی جهنم
    و در یک اتوبوسی بودم یک دختری داشت حرف می زد که دیگه نمی تونه می خواد خودکشی کنه از دست شوهرش و واقعا قانون طلاق باید درست کنند قران بسیار سخت گرفته برای دروغ و ظلم و اذیت مومن اینها را قانون گذاران سفت بگیرند مثل طلاق و تبعیض در ایات قران نزاید و همه را یکسان محاکمه بزارید
    در یک کشور اسلامی 8 سال زندان برای یک دروغ
    ……….

  3. Avatar علی گفت:

    چون فرزند نامشروع بوده میتونه تو صنعت بازیگری فیلمهای بزرگسالان موفق باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.