صرفه جویی در هزینه ها

۴ مواد غذایی که می‌توانید برای صرفه ‌جویی در هزینه‌ ها ، در خانه درست کنید

برای برخی از مردم پختن غذا بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. اما برخی دیگر برای آشپزی دلهره‌ دارند و معمولا نتایج خوبی در آشپزی بدست نمی‌آورند به همین دلیل سعی می‌کنند معمولا غذاهای خود را به صورت آماده خریداری کنند. از سوی دیگر برخی مواد غذایی هستند که برخی سعی می‌کنند آنها را آماده در اختیار داشته باشند که برای مثال می‌توان نان اشاره کرد. ولی راه‌ها و روش‌هایی برای پختن این مواد غذایی نیز وجود دارد که به صرفه ‌جویی در هزینه‌ ها و پایین آوردن خرج زندگی کمک می‌کند. در ادامه برخی از این مواد غذایی را نام خواهیم برد.

نان

نان یکی از مواد غذایی است که  برای مصرف روزانه استفاده می‌شود و مخصوصا در ایران مردم به صورت روزانه نان تهیه می‌کنند. از سوی دیگر در این روزهای کرونا مردم روش‌های پختن نان را یاد گرفتند و از این روش‌ها نان روزانه خود را تهیه کردند. در نتیجه نان که جزو مصارف روزانه است و اگر نان روزانه خود را در خانه تهیه کنید، شاهد صرفه‌جویی در هزینه‌های روزانه خواهید بود.

میان وعده برای کودکان

کودکان در روز خوراکی‌های زیادی می‌خورند در نتیجه اگر قرار باشد هر روز مجموعه‌ای از تنقلات را در اختیار کودکان قرار دهیم چیزی از پول‌ ماهانه برایمان باقی نمی‌ماند. در نتیجه بهترین کار این است که میان‌ وعده کودکان را در خانه درست کنیم. به عنوان میان ‌وعده می‌توانیم برای کودکان پف فیل درست کنیم یا کیک و پنکیک بپزیم. همچنین گرانولا برای کودکان بسیار مقوی بوده و البته می‌توانید برای کودکان تنقلاتی سالم را در خانه با موادی که دارید درست کنید و در اختیارشان قرار دهید.

صرفه ‌جویی در هزینه‌ ها

سس سالاد

سالاد معمولا همراه غذا مصرف می‌شود از سوی دیگر سالاد به سس یا یک چاشنی احتیاج دارد. اما برای اینکه هزینه خرید سس را پس‌انداز کنیم کافی است به جای سس از آبلیمو استفاده کنیم یا سس سالاد را در خانه به همراه آبلیمو و ماست درست کنیم. در واقع نیازی نیست که تا برای سالاد یک سس جداگانه مخصوص بخرید. این روزها که تنوع سس‌ها بسیار زیاد و وسوسه‌انگیز است، تهیه سس در خانه می‌تواند باعث صرفه ‌جویی در هزینه‌ هاا شود. شما عزیزان می‌توانید موارد دیگری که در این زمینه به ذهنتان می‌رسد را با ما به اشتراک بگذارید.

شیرینی و شکلات

اگر اهل شیرینی، شکلات یا مرباجات هستید باید بگوییم که برای کاهش هزینه‌ها بهترین کار این است که این مواد غذایی را در خانه تهیه کنید. تهیه‌ی این مواد غذایی در خانه علاوه بر این که باعث صرفه ‌جویی در هزینه‌ ها خواهد شد؛ بسیار سالم هم بوده و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

شما عزیزان می‌توانید موارد دیگری که در این زمینه برای صرفه ‌جویی در هزینه‌ ها به ذهنتان می‌رسد را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: جایگزینی مواد گیاهی و حذف گوشت مرغ از مجموعه کی اف سی (KFC) آغاز شد!
بیشتر بخوانید: دارچین از کجا آمده، چگونه کشت می‌شود و کدام کشور بیشترین تولید دارچین را دارد؟

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.