فال متولدین آذر ماه - پاییز

فال متولدین آذر – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

یکی دو روز به انتهای آبان باقی مانده است و به زودی وارد آخرین ماه از فصل دوست داشتنی پاییز می‌شویم. حالا زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا با خواندن فال متولدین آذر با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی آنها آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن اینگونه مطالب سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین آذر برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولد آن در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین آذر ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین آذر – مردان

مردان آذر ماهی افرادی راستگو و دمدمی مزاج‌اند. اعتنای زیادی به عشق ندارند و طرفدار آزادی و بی‌قیدی هستند. این مردها خطرناک‌ترین انتخاب برای ازدواج به حساب می‌آیند اما در دوستی بسیار مطمئن‌اند که به جای توجه به ظواهر به باطن آدم‌ها توجه می‌کنند. طبع آنها گرم و خشک است. زود تصمیم می‌گیرند و زود از کوره در می‌روند.  در زندگی مردان آذر ماهی یک مادر یا همسر به عنوان حامی وجود دارد. با وجود آنکه مدتی در سکوت می‌مانند اما به جمع‌های دوستانه علاقه دارند.

معامله، کشاوزی و تجارت با روحیات مردان آذر ماهی سازگار است. این افراد گاهاً بر اثر سودا و صفرا بیمار می‌شوند که آب انار شیرین با شیر و شکر برای آن خوب است. تا سن 30 سالگی با دو خطر جدید مواجه می‌شوند که اگر از آنها با موفقیت عبور کنند، حتی به نود سالگی هم خواهند رسید. انگشتر فیروزه با این افراد بسیار سازگار است.

فال متولدین آذر – زنان

زنان آذر ماهی خوشرو، باوقار، صبور و چالاک‌اند. از گناه و اشتباه دوری می‌کنند و معمولاً چشم خود را بر روی اشتباهات دیگران می‌بندند. پدر و مادر این زنان خوب‌اند، اما فامیل‌ها چندان بامحبتی ندارند. حسودان زیادی دور این دسته وجود دارند، با این حال از محبت همسر خود سرشارند و زندگی متعادلی پیش رویشان وجود دارد.

متولدین آذر با عبور از سن 14 سالگی عمر طبیعی خواهند داشت. هر چند که گاهاً در نواحی سر و معده درد ظاهر می‌شود. برای درمان معده باید از آب سیب‌زمینی خام، آب گشنیز و آب کدو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar فرزانه گفت:

    فال بقیه ماه ها کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.