فال ماه تولد آبان

فال متولدین آبان – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

به آبان نزدیک می‌شویم و حالا فرصت مناسبی است که فال متولدین آبان را در این مطلب به اشتراک بگذاریم. فال ماه تولد از آن دست فال‌هایی نیست که افراد زیادی به آن اعتقاد راسخی داشته باشند و بنای زندگی خود را بر پایه‌ی آن بگذارند، اینگونه مطالب تنها سرگرم کننده‌اند و خواندن آنها عموماً حس مثبتی به اشخاص القاء می‌کند. از همین در اولین مطلب از سری مطالب فال ماه تولد ، طالع‎بینی متولدین آبان را عنوان خواهیم کرد.

فال متولدین آبان – مردان

مردان آبان ماهی افراد خوش برخورد و با درایتی هستند و خالی دارند که نشان از عزت آنهاست. آنها چون بسیار خیرخواه هستند، هر چه بیشتر از عمرشان بگذرد، عزیزتر می‌شوند. مردان آبانی در کارهای خود شتاب‌زده‌اند و این موضوع گاهاً باعث پشیمانی می‌شود. آنها پول خوبی در می‌آورند و اغلب هم آسان آن را از دست می‌دهند. آبانی‌ها هر زمان که برای انجام کاری همت کنند، در آن کار موفق خواهند شد.

متولدین ماه آبان عموماً از ناحیه کمر، سینه و قلب دچار حساسیت هستند، از این رو مصرف کنجد و عسل برای آنها مفید است. در زمان بیماری اغلب از درد دل، شکم و قولنج رنج می‌برند. آبانی‌ها در سن 8، 24 و 30 سالگی با خطر روبه‌رو می‌شوند و چنانچه از این خطرات بگذرند، زندگی طبیعی خواهند داشت. این مردان زمانی که نذری می‌کنند باید آن را ادا کنند. انگشتر عقیق یمنی برای مردان آبانی خوش یُمن است.

فال متولدین آبان – زنان

در فال ماه زنان آبان آمده است که آنها افرادی خوش‌رو، خوش قدم، مودب، دارای طبع لطیف و تا حدی نسبتاً مغرور و خودخواه هستند. گاهاً این افراد غمگین و بی‌حوصله می‌شوند و بعضاً رنج و آسیبی را از طرف فرزندان خود دریافت می‌کنند. با تمامی این اوصاف، زنان متولد آبان ماه در زندگی خود از آسایش و رفاه نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

زنان آبان ماهی از درد در نواحی کبد رنج می‌برند که با مصرف کدوی آب‌پز، آب گشنیز و میوه‌هایی مانند لیمو، هلو، هندوانه و آلو می‌توانند آن را کنترل و درمان کنند. لباس‌هایی به رنگ آبی، سبز و انگشتر عقیق برای زنان متولد آبان ماه خوش یمن است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه مهر

امتیاز: 3.3 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar امید گفت:

    هنوزم کسی پیدا میشه به فال اعتقاد داشته باشه یعنی؟

  2. Avatar المیرا گفت:

    در مورد مرد آبانی همسر من در اکثر مواقع وقتی درد داره ناحیه کمرشه.بخش جالبیه.امیدوارم ادامه دار باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.