فال متولدین مهر ماه

فال متولدین مهر – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

بالاخره وارد اولین ماه از فصل دوست داشتنی پاییز شدیم و حالا زمان مناسبی به نظر می‌آید تا با خواندن فال متولدین مهر ماه با خصوصیات و ویژگی‌هایاخلاقی آنها آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن اینگونه مطالب سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین مهر برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولد آن در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین مهر ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین مهر – مردان

مردان مهر ماهی طبعی گرم دارند و خوش‌برخورد، خوش صحبت و صمیمی هستند. این افراد عموماً قاضی‌های عادلی هستند و در صورت دروغگویی آسیب خواهند دید. مهر ماهی‌ها اهل روزی حرام نیستند. در تجارت و کسب و کار خوش شانس هستند و سود خوبی عاید آنها می‌شود، اما در شراکت حتی با عزیزان خود مشکل خواهند داشت و کار آنها با ضرر همراه خواهد شد.

متولدین این ماه بر روی سینه یا شکم خود نشانی دارند که برای آنها شانس به ارمغان می‌آورد. در سنین 8، 24 و 37 سالگی با خطراتی مواجه می‌شوند که در صورت عبور از آنها سن آنها از 60 عبور خواهد کرد و حتی به 80 هم خواهد رسید. با این حال در زندگی خود با خطرات دیگری نیز مواجه می‌شوند که با نیکی کردن به دیگران و صدقه می‌توانند این بلایا را از خود دور کنند. بزرگترین نقطه ضعف این افراد زودباوری‌شان است. باوجود آنکه گاهاً مورد تهمت قرار می‌گیرند، اما اغلب خوددار هستند و با روی مثبت به استقبال مشکلات می‌روند. روز خوش‌شانسی این افراد جمعه و شنبه است و یاقوت و فیروزه برای آنها خوش‌یمن است.

فال متولدین مهر – زنان

زنان مهر ماهی بسیار خوش‌رو، مهربان، دلسوز، خوش صحبت و شاید کمی پرحرف هستند. این افراد اصول اخلاقی خود را دارند و باوجود شیطنت‌های ذاتی از مسیر درست منحرف نمی‌شوند. همین موضوع برای آنها امنیت و آرامش را در زندگی به ارمغان میاورد. با این حال، زنان ماه مهر زود جوش می‌زنند و اگر این عصبانیت خود را تخلیه نکنند، جای دیگری آسیب خواهند دید. طپش قلب از مشکلاتی است که این دسته با آن مواجه خواهند شد و از همین رو خشم برای آنها بسیار خطرناک است.

این دسته از افراد گاهی دچار تفکرات منفی و اضطراب می‌شوند که این می‌تواند کام شیرین زندگی را برای آنها تلخ کند. با این حال، مهربانی آنها با همسرشان برایشان خوشبختی به همراه دارد. زنان مهر ماهی سه خطر بزرگ را در زندگی تجربه می‌کنند که در صورت عبور از آنها عمر طبیعی خواهند داشت. آنها در زندگی خود اغلب از ناراحتی‌های صفرا و بلغم رنج می‌برند. سه‌شنبه روز مبارک و یشم سنگ خوش‌یمن آنها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اسفند

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه فروردین

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اردیبهشت

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه خرداد

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه تیر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه مرداد

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه شهریور

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar مجتبی گفت:

    ایا خانومم مال من میشه حالمه نیس و همیشه بامن خوبه و من تو زندکی یک فرده خوب و پول دار میشم انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.