فال متولدین اردیبهشت

فال متولدین اردیبهشت – مردان و زنان این ماه چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

در حال تجربه آخرین روزهای اولین ماه از سال جدید هستیم و به زودی وارد دومین ماه بهار، یعنی اردیبهشت دوست داشتنی خواهیم شد. در فاصله اندکی مانده به این ماه، بد نیست که با خواندن فال متولدین اردیبهشت کمی با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن فال، به‌خصوص فال ماه تولد بسیار سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین اردیبهشت برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولدشان در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین اردیبهشت ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین اردیبهشت – مردان

مردان اردیبهشتی به خوشرویی و اخلاق خوب شهرت دارند. این افراد اغلب مورد توجه دیگران هستند و خانواده وابستگی خاصی به آنها دارد. مردان این ماه اهل هنر بوده و در این رشته استعدادهای خوبی از خود بروز می‌دهند. این افراد در زندگی ثروت خوبی به دست می‌آورند، البته اگز سستی و تنبلی را به زندگی خود راه ندهند، از همین رو در کارهای خیر هم دستی دارند. اردیبهشتی‌ها اهل تنوع هستند و گفته می‌شود که تمایل به وقت گذارنی با زنان را به وفور دارند، اما در اکثر مواقع تنها یک زن اختیار می‌کنند، آن هم از خویشان و بستگان.

مردان متولد اردیبهشت اغلب طبع سرد و خشک دارند و در سن 7 و 22 سالگی با چند خطر مواجه می‌شوند که در صورت سلامت گذشتن از آنها می‌توانند تا 80 سالگی هم زندگی کنند. جمعه روز خوش یمن این افراد است و سنگ فیروزه با آنها سازگار.

فال متولدین اردیبهشت – زنان

زنان اردیبهشتی ریزنقش، خوش صحبت، زود رنج و گاهاً اهل خشونت هستند. در ظاهر شاید این افراد را دنیا دوست ببینید، اما در باطن اهل نیکی هستند و قلب رئوفی دارند و هر چه که با زحمت بدست می‌آورند را به دیگران می‌بخشند. دل و زبان اردیبهشتی‌ها یکی است و این گاهاً کار دست آنها می‌دهد. این افراد نباید دروغ بگویند، چرا که در قدم اول این دروغ به خودشان ضربه خواهد زد.

زنان متولد اردیبهشت مستعد بیمار شدن از ناحیه سر هستند، به همین دلیل باید تحت مراقبت و نظارت دکتر باشند. قلنج در این افراد یک موضوع طبیعی است، اما سه خطر بزرگ در زندگی را تجربه می‌کنند که در صورت گذر از آنها، عمر طبیعی خواهند داشت. خال و نشان در بدن این افراد نشان بخت و خوش شانسی است. رنگ سبز و آبی مناسب این دسته است و یاقوت سنگ یمن آنها.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اسفند

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه فروردین

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar امیر گفت:

    یعنی تا سن 22 سالگی خطر مرگ دارم

  2. Avatar blah گفت:

    اگه به دکتر هلاکویی اینو بگی کله تو از جا میکنه. در هر ماه حدود ده میلیون و هشتصد هزار انسان متولد میشن (UN Stats) اصلا کدوم منطقی میتونه اینو قبول کنه؟ اینا از کودکی تو مغزمون Hardcode شدن و مثل …حتی قادر به تفکر در موردشون هم نیستیم

  3. Avatar سوباسا گفت:

    من به این نوع فالااعتقادندارم.
    یعنی این فال درموردتمام متولدین اردیبهشتی یکسانه پس نتیجه میگیریم تمام متولدین اردیبهشت دارای یه نوع فال یکسان ودرنتیجه متولدین اردیهشت ادامای یه نواخت هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.