فال متولدین بهمن - تقویم بهمن 97

فال متولدین بهمن – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

چیزی به شروع دومین ماه از فصل زمستان نمانده است و به زودی دی ماه را پشت سر خواهیم گذاشت. حالا زمان مناسبی است که با خواندن فال متولدین بهمن ماه با خصوصیات و یژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن اینگونه مطالب سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین بهمن برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولد آن در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین بهمن ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین بهمن – مردان

مردان متولد این ماه معمولاً افرادی خوش‌رو، خوش‌قلب و خیرخواه به حساب می‌آیند. این گروه علاقه زیادی به هنر دارند و تعدادی از آنها هم هنرمند از آب در میایند. پدر و مادر و فرزندان خوبی دارند و سفرهای دور و خارج از مرز در طالع آنها به چشم می‌خورد.  متولیدن بهمن در بعضی از مواقع در برابر افراد ستمگر، معصوم و مظلوم‌اند. اما در عین حال فرصت‌های معنوی و روحی خوبی در زندگی بدست می‌آورند. این گروه از مردان بدشان نمی‌آید که کمی هیجان و ماجراجویی عشقی هر چند غیر عادی در زندگیشان جریان داشته باشد.

این افراد به رنگ سبز علاقه دارند و اگر از 14 سالگی به سلامت عبور کنند و چهار خطر بزرگ زندگی خود را پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت. پنجشنبه برای این افراد مبارک است و انگشتر فیروزه و یاقوت و لباس‌هایی با این طیف رنگی برای مردان بهمن ماهی مناسب است.

فال متولدین بهمن – زنان

زنان بهمن ماهی بسیار خوش اخلاق، معصوم، عاشق و صادق‌اند. این دسته از زنان مادران فداکاری هستند که رنج خود را در ازائ راحتی دیگران طلب می‌کنند. فرزند محبوب والدینشان هستند و بسیار احساساتی. این حساس بودن ممکن است آنها را در نگاه دیگران کمی لوس نشان دهد، اما در واقع آنها دانا و سیاست‌مدار هستند. زنان بهمن ماهی کمتر رازی را پیش خود نگه می‌دارند و این مشکل اساسی آنهاست. این افراد خوشگذرانند و چرب‌زبان و البته کمی حسود.

سه خطر در زندگی آنها سلامتیشان را تهدید می‌کنند و با عبور از آنها عمر طبیعی خواهند داشت. بهمن ماهی‌ها از شکست‌های خود درس می‌گیرند و از آنها پلی به موفقیت می‌زنند و در نهایت به خواسته و مراد خود می‌رسند. انگشتر عقیق برای زنان متولد بهمن بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.