فال متولدین اسفند

فال متولدین اسفند – با خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولد این ماه آشنا شوید

به‌زودی وارد آخرین ماه از فصل زمستان می‌شویم و با ورود به اسفند خود را برای آغاز سال جدید آماده می‌کنیم. حالا در فاصله چند ماه مانده به شروع این ماه، بد نیست که با خواندن فال متولدین اسفند کمی با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن فال به‌خصوص فال ماه تولد بسیار سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین اسفند برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولدشان در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین اسفند ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین اسفند – مردان

مردان اسفندی اصولاً انسان‌هایی شجاع و درعین حال سخاوتمند‌اند. این افراد زیرک و فهمیده هستند و در انجام عملیات سخت گاهی موفق و گاهی ناموفق‌اند. اسفندی‌ها در جوانی و پیری افرادی پاک هستند و کسب‌وکار و روزی آنها اغلب از راه حلال بدست می‌آید. از همین‌رو سود خوبی بدست می‌آورند. این افراد باوجود آنکه گاهاً از اطرافیان خود دلخور می‌شوند، از آنها کینه‌ای به دل نمی‌گیرند.

رنگ مردان اسفند قهوه‌ای روشن است و دوست‌دار پاییز هستند. آنها با دیدن غروب پاییز به وجد می‌آیند. در طالع آنها سفرهایی دریایی دیده می‌شود، اما در دلدادگی موفق نیستند  و اگر مراقب انتخاب خود نباشند، گرفتار خواهند شد. سه خطر در زندگی مردان اسفند در کودکی وجود دارد که با گذر آنها، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنج‌شنبه روز خوش یمن این افراد است و انگشتر عقیق و یاقوت مناسب روحیات آنها.

فال متولدین اسفند – زنان

زنان اسفند ماهی مغرور، کمی خودخواه و در عین حال امانتدار و صبور‌اند. این زنان معمولاً قدی متوسط دارند و به‌شدت مهمان‌نواز و غریب دوست‌اند. باوجود آنکه در زندگی زناشویی یک کدبانو و شریکی بی‌عیب به حساب می‌آیند، از سمت دوستان و خویشاوندان آنگونه که لیاقتش را دارند، محبت نمی‌بینند.

زنان اسفندی در سنین کم با بیماری‌هایی نسبتاً جدی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که اغلب دردی از ناحیه شکم را برای آنها به همراه می‌آورد. به‌طورکلی خطر و بیماری عضو ثابتی در زندگی این افراد است که با اعمال نیک، کمک به دیگران و مثبت اندیشی از پس آنها برخواهند آمد. یشم سنگ خوش یمنی برای این زنان است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.