فال نیمه اول تیر

فال نیمه اول تیر : روزهای گرم تابستان را بدون خشم بگذرانید!

بالاخره به فصل تابستان رسیدیم و روزهای گرمی در انتظار خواهد بود. چه خوب است که در این روزهای گرم و آزاردهنده مهربان‌تر باشیم و خشم خود را کنار بگذاریدم. در این مطلب فال نیمه اول تیر را با تمرین روزهایی بدون خشم در اختیارتان قرار خواهیم داد.

فال نیمه اول تیر

متولدین ماه فروردین

این روزها برایتان پشت سر هم خبرهای خوب می‌آید اما نباید به این موضوع عادت کنید و توجه داشته باشید که اتفاقات همیشه خوب نیستند. ظرفیت شما در حل مسائل و مشکلاتتان کم است و باید بدانید که مشکلات است که شخصیت واقعی ما را شکل می‌دهد. سعی کنید درزمینه کاری‌تان قدم‌های بزرگ‌تری بردارید. از تغییرات نترسید و برای هر اتفاقی خود را آماده کنید. فال نیمه اول تیر شروع تابستان را برایتان بسیار مثبت پیش‌بینی خواهد کرد. خستگی‌های کاری شما با یک مسافرت ساده حل خواهد شد و بهترین‌ها برایتان اتفاق خواهد افتاد. به زودی روابط عاشقانه‌تان پیشرفت‌هایی خواهد داشت اما فراموش نکنید که در روابطتان سازگارتر باشید.

متولدین ماه اردیبهشت

این روزها برایتان بسیار کسل‌کننده است اما این نباید باعث توقف شما شود. باید به تلاش خود ادامه دهید و مطمئن باشید که نتیجه زحماتتان را دریافت خواهید کرد. در مسیرهای اشتباه قدم نگذارید. سعی کنید قبل از هر تصمیمی با اطرافیان مشورت کنید. با دوستان خود بیشتر وقت بگذرانید. یک معامله خوب در پیش دارید که در آن پیروز خواهید بود. به حواشی و حرف‌های اطرافیان توجه نکنید و همچنین به زندگی دیگران سرک نکشید. خوشبختی شما در مثبت بودنتان است و هیچ‌چیز با ارزش‌تر از این موضوع نخواهد بود. در کارتان پیشرفت‌هایی خواهید داشت اما این پیشرفت‌ها به‌مرورزمان اتفاق خواهند افتاد اصلاً نباید عجله کنید.

متولدین ماه خرداد

فال نیمه اول تیر برایتان روزهایی لبریز از عشق را نوید می‌دهد و باید از این روزها استفاده کنید. این روزها را به خاطر داشته باشید و بدانید که برای تک‌تک لحظات امروزتان لحظه‌به‌لحظه تلاش کرده‌اید. سعی کنید اطرافیان را خوشحال کنید و به آنها محبت کنید و هیچ‌چیز ماندگارتر از محبت نخواهد بود. هرچقدر که عشقتان را بیشتر بروز دهید قطعاً عشق بیشتری دریافت خواهید کرد. سفری کاری در پیش خواهید داشت که شاید برایتان خوشایند نباشد اما از پس آن بر خواهید آمد. در زمینه پس‌انداز بیشتر فکر کنید و با هر پیشنهادی وارد سرمایه‌گذاری‌های نامعتبر نشوید. با کمی مشورت می‌توانید بهترین تصمیمات را در لحظه‌هایتان بگیرید.

متولدین ماه تیر

تولد تیرماهی‌های عزیز را تبریک می‌گوییم. زیاد به گذشته فکر می‌کنید که اشتباه است. اگر اشتباهی را در گذشته مرتکب شده‌اید دیگر جای فکر کردن ندارد. باید بدانید که همیشه بهترین تصمیمات را گرفته‌اید و شک نکنید که فکر کردن به گذشته و اشتباهات شما را افسرده خواهد کرد. به آینده فکر کنید و برای آینده و تصمیمات بعدی‌تان تلاش کنید. سعی کنید بیشتر از همیشه لبخند بزنید و به اطرافیان امید دهید. ورزش را فراموش نکنید و این قالب افسرده درونتان را با ورزش بشکنید.  اگر به کلاس یا هنر خاصی علاقه دارید این را از خود دریغ نکنید و حتماً بهترین‌ها را برای خودتان فراهم کنید تا در آینده افسوس این روزها را خورید.

متولدین ماه مرداد

زیاد نگران آینده هستید. فال نیمه اول تیر به شما می‌گوید که آینده شما همین لحظه است پس سعی کنید این لحظه را به بهترین شکل بگذرانید. شاید مسائل مالی شما را آزرده‌خاطر کرده باشد اما مطمئن باشید که نتایج خوبی در انتظارتان خواهد بود. در هر ماه پس‌اندازی داشته باشید و برای رویاپردازی بیشتر وقت بگذارید اما فراموش نکنید که برای رسیدن به رویاهایتان با دو برابر از الان تلاش کنید. تفریحات کوچک و مهمانی‌های دورهمی را فراموش نکنید و از بودن در کنار دوستان لذت ببرید و از فکر کردن به آینده دست بردارید. زندگی شما باید تشکیل شده از علایق و رویاهایتان باشد پس باید از همین حالا زندگی بهتری را آغاز کنید.

متولدین ماه شهریور

درگیر حواشی شده‌اید که فعلاً از آن خلاص نخواهید شد. اینکه تلاش می‌کنید بسیار پسندیده است اما در مسیر درستی تلاش کنید زیرا اگر در مسیر خوبی نباشید تلاشتان قطعاً با نتایج خوبی همراه نخواهد بود. در مواردی ولخرجی را کنار بگذارید و پول‌هایتان را برای اهداف بزرگ‌تر پس‌انداز کنید. سعی کنید بر روی تمرکزتان بیشتر کار کنید. اگر خوشحالتان می‌کند برای تشویق خودتان هر ماه هدیه‌ای برای خود در نظر بگیرید. لباس‌های شاد بپوشید و امید به زندگی را در خود پرورش دهید. دیدن دوستان را فراموش نکنید و تفریحات تان را در آخر هفته‌های داشته باشید. عادت جروبحث را ترک کنید و در مواردی حرف دیگران را بپذیرید.

متولدین ماه مهر

مهر ماهی‌های مهربان این روزها روزگار به کامتان است و فرصت خوبی برای پیشرفت به حساب می‌آید. اگر برنامه کاری جدیدی دارید در این ماه اقدامات لازم را انجام دهید. اگر هم قصد ایجاد تغییراتی در زندگی دارید وقت را تلف نکنید. کلاس‌های آموزشی برای شما خوب است اما در دورانی هستید که به جای این کلاس‌ها باید تمرکزتان را بر روی کارتان بگذارید. کینه‌ای نباشید و اطرافیان را زود ببخشید. این روزها کمی به اطرافیان سخت‌گیرشده‌اید که اصلاً برای روحیه احساسی شما اتفاق خوبی نیست. اگر دچار بیماری شدید سعی کنید قوی با بیماری مواجه شوید و خودتان را نبازید همه چیز خیلی زود به حالت قبل باز خواهد گشت.

متولدین ماه آبان

در مورد اتفاقی که به زودی به وقوع خواهد پیوست باید بیشتر فکر کنید و احساساتتان را کنار بگذارید. مطمئن باشید که تصمیمات منطقی همیشه به نفع شما خواهد بود. پاسخ منفی دادن را یاد بگیرید و هرجا که احساس کردید لازم است نظر واقعی خود را اعلام کنید. به هر درخواستی پاسخ مثبت ندهید. اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید و با اطرافیان در مواردی قاطع‌تر برخورد کنید. با انرژی بیشتری کار کند و برای یک دوره سخت کاری آماده شوید. در کارهای گروهی سعی کنید سازگارتر باشید و به دوستان هم‌گروهی احترام بگذارید. همچنین باید یاد بگیرید که خودمختار نباشید و از نظرات دیگران هم در کار استفاده کنید.

متولدین ماه آذر

نگرانی بیش‌ازحد شما باعث شک و تردید همیشگی‌تان خواهد شد و این موضوع مانع تصمیم گیریتان خواهد بود. نگران آینده نباشید و همه‌چیز را به دست خداوند بسپارید اما تلاش خود را متوقف نکنید و به راهتان ادامه دهید. به یک مسافرت کوتاه نیاز دارید تا بتوانید انرژی خود را مجدداً بدست آورید. به زندگی لبخند بزنید و زیاد درگیر جزییات نشوید. کمی بیشتر از قبل به خودتان برسید و توجه کنید که زندگی همین چیزهای ساده و کوچک است. در زمینه مالی نگران نباشید. با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید. مشورت با دیگران را فراموش نکنید. به خانواده خود احترام بگذارید. سعی کنید شاد زندگی کنید و دیگران را هم شاد کنید تا زندگی‌تان شیرین‌تر شود.

متولدین ماه دی

در این روزهای گرم هیچ چیز به اندازه ی قلبی بزرگ نمی تواند برایتان آرامش بخش باشد. نگاهتان را به زندگی مثبت کنید. با احتیاط قدم بردارید. به دیدن اقوام بروید و بیشتر با دوستان خود وقت بگذرانید. ورزش را کنار گذاشته اید در حالی که ورزش برای روحیه تان بسیار خوب است. کار خود را گسترده تر کنید و به آن عشق بورزید. به مهمانی ها و دورهمی ها نه نگویید. تلاشتان را برای رسیدن به خواسته هایتان بیشتر کنید. اگر از دوستانتان کسی به کمک مالی نیاز دارد هوایش را داشته باشید و به او اعتماد کنید. ذهن خود را از درگیری های کوچک خلاص کنید. به دنبال آرامش باشید و با آرامش زندگی بهتری را برای خود تجربه کنید.

متولدین ماه بهمن

اگر موضوعی روابط عاطفی شما را به هم ریخته باید هرچه زودتر خود را از آن موضوع دور کنید. سعی کنید روابط عاطفی خود را حفظ کنید و از آسیب‌های اجتماعی دور بمانید. زیاد احساسی فکر نکنید و گاهی از منطقتان در روابط عاطفی خود استفاده کنید. به هر کسی اعتماد نکنید. سعی کنید پشت سر کسی صحبت نکنید تا بعدها آسیبی در این زمینه نبینید. حرف‌های خاله‌زنکی را کنار بگذارید و سرتان توی لاک خود باشد. به تغذیه سالم خود بیشتر اهمیت دهید. سعی کنید تحت نظر پزشک باشید تا بتوانید سالم‌تر از قبل زندگی کنید. یک مسافرت خارجی برایتان در راه است که مربوط به کارتان خواهد بود و در آن خواهید درخشید.

متولدین ماه اسفند

اگر منتظر پیامی هستید از حالا بدانید که آن پیام مثبت است. در نتیجه خودتان را برای قدم‌های بزرگ آماده کنید و فال نیمه اول تیر در این ماه برایتان خبرهای خوبی خواهد داشت. جایگاه اجتماعی شما به شکل قابل‌توجهی پیشرفت خواهد کرد اما این نباید باعث غرور شما شود بلکه باید به شما احساس موفقیت و سرزندگی دهد. امید به زندگی را در خود تقویت کنید و احترام را در کار فراموش نکنید. مطمئن باشید که احترام برایتان احترام خواهد آورد در نتیجه جایگاهتان روزبه‌روز محبوب‌تر خواهد شد. یک خرید بزرگ در راه است که باید در این زمینه بیشتر فکر و تحقیق کنید اما ر نهایت به نفعتان خواهد شد و در این زمینه موفق می‌شوید.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.