تشخیص سرطان سینه

تشخیص سرطان سینه با هوش مصنوعی یک سال زودتر از بروز علائم آن

به تازگی شرکت IBM موفق شده تا از تکنولوژی هوش مصنوعی در زمینه تشخیص سرطان سینه بدخیم یک سال زودتر از بروز علائم آن بهره ببرد. این هوش مصنوعی با دقت 87 درصدی خود ار عملکرد بسیار دقیق بهره برده و به راحتی می تواند بیماری سرطان سینه بدخیم را قبل از وقوع در بدن بیماری شناسایی کند. در ادامه جزییات این هوش مصنوعی را در اختیار شما علاقه مندان قرار خواهیم داد.

تشخیص سرطان سینه بدخیم با هوش مصنوعی

همانطور که در بالا اشاره کردیم هوش مصنوعی اکنون قادر است تا با چند روش به تشخیص سرطان سینه بپردازد که این دو روز در واقع ماموگرافی و پرونده پزشکی فرد بوده است که هوش مصنوعی IBM با کمک هر دو روش اکنون می تواند نتیجه قابل اعتمادی را در اختیار پزشکان و بیمار قرار دهد.

تشخیص سرطان سینه

بر اساس گزارش ها این هوش مصنوعی به قدری از دقت بالایی برخوردار است که پزشکان به راحتی می توانند به آن اعتماد کنند و به عنوان یک تشخیص قطعی روی آن حساب نمایند. از سویی این تکنولوژی می تواند مانع انجام بسیاری از آزمایش ها در زمان تشخیص سرطان سینه شود و یک مزیت مهم به حساب می آید.

باید اشاره کنیم که این علم روز به روز در حال پیشرفت است و پزشکان روز به روز به تکنولوژی های پیشرفته تری در این زمینه دست می یابند. برای مثال اکنون با کمک تکنولوژی های جدید محققان ماساچوست توانسته اند تا با کمک تصاویر پزشکی از وقوع سرطان از 5 سال قبل جلوگیری کنند یا این بیماری را از 5 سال تشخیص دهد. در واقع بخش اصلی این بیماری هم تشخیص به موقع است که می تواند در نتیجه کلی تاثیر گذار باشد.

در هر صورت باید به جایی برسیم که تشخیص و درمان بیماری سرطان مخصوصا سرطان سینه بدون هیچ دردسر و سختی انجام شود. در واقع انسان در نهایت باید بتواند تا بر بیماری سرطان غلبه کند و این بیماری را شکست دهد. شما عزیزان می توانید نظرات خود را در رابطه با این هوش مصنوعی جدید با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.