قوانین عجیب خاندان کارداشیان

قوانین عجیب خاندان کارداشیان که همه اعضای خانواده موظف به رعایتش هستند

جالب است بدانید که کارداشیان‌ها خانواده شماره یک آمریکا هستند که علاوه بر محبوبیت زیاد، عده زیادی نیز از آن‌ها متنفرند. این خانواده به لطف فیلم خانگی کیم که سال‌ها قبل افشا شد، به یک نام آشنا در جهان تبدیل شدند. اکنون دیگر زمانی شده که کارداشیان‌ها تقریبا در تمام شبکه‌های تلویزیونی آمریکا حضور دارند و یک سریال تلویزیونی واقعی به آن‌ها داده شده که به یک موفقیت فوری برای آن‌ها تبدیل شد. با این حال احتمالا نمی‌دانید که این خانواده عجیب قوانین سرسختانه زیادی دارند که همگی آن‌ها باید رعایت کنند. در ادامه همراه دینو با جزییات بیشتر قوانین عجیب خاندان کارداشیان که همه اعضای خانواده موظف به رعایتش هستند آشنا شوید.

قوانین عجیب خاندان کارداشیان

قوانین عجیب خاندان کارداشیان

هر خانواده‌ای قوانین خاص خود را دارد که باید توسط اعضای آن رعایت شوند. البته قوانین اکثر خانواده‌ها شامل چیزهای معمولی است، مثلا اگر کسی حرف خوبی برای گفتن ندارد، پس نباید اصلا چیزی بگوید، یا قبل از شام غذای ناسالم نخورد، شاید حتی چیزی شبیه به این باشد. جالب اینجاست که خانواده کارداشیان قوانین بسیار سخت گیرانه‌تری دارند که از شنیدن آن‌ها متعجب خواهید شد. در ادامه این قوانین عجیب خاندان کارداشیان را بخوانید.

#1

هیچ کدام از اعضای خانواده کارداشیان حق نوشیدن مشروبات الکلی در مکان‌های عمومی را ندارند و همگی باید این قانون را رعایت کنند.

#2

کودکان این خانواده حق این را ندارند که به هیچ وجه، «کریس جنر» (Kris Jenner) را مادربزرگ صدا بزنند!

#3

همه اعضای این خانواده مجبورند قبل از خوردن غذا، گوشی‌های خود را به صورت بی‌صدا روی میز بگذارند و نباید در حین صرف غذا از آن‌ها استفاده کنند.

#4

هیچ یک از کارداشیان‌ها حق ندارند بدون آرایش از خانه خود خارج شوند و در ملا عام دیده شوند.

#5

اعضای این خانواده حق ندارند در صفحات مجازی خود، به جز برندها و نام‌های تجاری مختص خودشان نام‌های دیگری را تبلیغ کنند.

#6

همیشه باید گوشی‌های همراه تمامی اعضا از امنیت بالایی برخوردار باشد تا اطلاعات و تصاویر شخصی آن‌ها محفوظ بماند.

#7

تمام مهمانان این خانواده قبل از ورود به خانه این خانواده باید یک قرارداد عدم افشای اطلاعات و اسرار خانوادگی خارج از منزل را امضا کنند، وگرنه اجازه ورود به خانه را ندارند.

#8

از آن جایی که تمامی اعضای این خانواده به تغذیه و ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند، هیچ کس حق خوردن غذاهای آماده، فست فود و نوشابه را ندارند.

#9

بعد از اتفاقات عجیب و منفی گذشته که برای این خانواده پیش آمده است، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که هرگز به پاپاراتزی و عکاسان جنجالی لبخند نزنند و اهمیت ندهند. بنابراین می‌بینیم که این موضوع به یک قانون در خانواده تبدیل شده است.

#10

تمامی فیلم‌ها، عکس‌ها و هر محتوای دیگری که در منزل و به صورت شخصی بین اعضای خانواده گرفته می‌شود، به هیچ عنوان اجازه انتشار در فضای مجازی را ندارد و هرگز نباید برای کسی به جز اعضای خانواده پخش شود.

نظر شما درباره این قوانین عجیب خاندان کارداشیان چیست؟ آیا این موارد را منطقی و عاقلانه می‌دانید؟ نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Baby Gaga

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.