لباس‌های زمستانی

چند ترکیب رنگی ساده و منحصربه‌فرد برای لباس‌های زمستانی مردانه

در مطلب قبلی در رابطه با ترکیب رنگ‌ها در لباس‌های پاییزی و زمستانی خانم‌ها صحبت کردیم. در این مطلب نیز قصد داریم تا به ترکیب‌بندی رنگ‌ها در استایل آقایان بپردازیم. همان‌طور که در مطلب قبلی اشاره کردیم رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز و زمستان، سبک و استایلی خاص را برایمان به ارمغان می‌آورد. در این مطلب سعی داریم تا چند ترکیب‌بندی رنگ از لباس‌های مردانه‌ی پاییزی و زمستانی را ارائه کنیم.

ترکیب رنگ‌ها در لباس‌های زمستانی مردانه

همان‌طور که می‌دانید رنگ‌های تیره و سرد در استایل مردانه بسیار محبوب هستند و آقایان در انتخاب رنگ لباس‌هایشان کمتر ریسک می‌کنند. اما وجود رنگ‌های متنوع نیز می‌تواند استایل آقایان را به سبکی منحصربه‌فرد تبدیل کند. در ادامه استایل های خاص و متنوعی از لباس‌های پاییزی و زمستانی مردانه را ارائه خواهیم کرد.

استفاده از رنگ طوسی و نوک‌مدادی

رنگ طوسی و نوک‌مدادی یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین رنگ‌ها در بین لباس‌های زمستانی است. درواقع اگر یک کت طوسی یا یک پالتو بلند طوسی داشته باشید می‌تواند آن را با هر رنگ شلوار و پیراهنی ست کنید و استایلی شیک و منحصربه‌فرد داشته باشید. همچنین یک بلوز گپ طوسی یا یک پیراهن طوسی نیز امکان ست کردن با هر کت یا پالتویی را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته در هوای سرد داشتن یک شال‌گردن طوسی نیز با هر سبک و رنگی سازگار خواهد بود و به استایل تیره‌، رنگ خواهد بخشید.

استایل زمستانی 1

استایل 2

استایل 3

استایل 4

استایل 6

استایل 7

استفاده از رنگ کرم و قهوه‌ای

رنگ کرم و قهوه‌ای هم ازجمله رنگ‌هایی است که در یک استایل مردانه سبکی خاص و زیبا را به ارمغان می‌آورد. باید اشاره‌کنیم که رنگ کرم و قهوه‌ای دست شمارا برای ست کردن باز می‌گذارد و می‌توانید از رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، نارنجی یا رنگ‌هایی درتم قهوه‌ای در استایل کرم و قهوه‌ای خود استفاده نمایید. وجود یک پالتوی کرم به همراه یک جفت بوت قهوه‌ای و یک شال‌گردن مشکی یا قهوه‌ای تیره می‌تواند استایلی خاص در فصل سرد زمستان باشد درنتیجه این رنگ گرم را در رنگبندی لباس‌های زمستانی خود در نظر بگیرید.

استایل مردانه 1

استایل مردانه 2

استایل مردانه 3

استایل مردانه 4

استایل مردانه 5

استایل مردانه 6

استایل مردانه 8

استفاده از رنگ آبی و سرمه‌ای

رنگ آبی و سرمه‌ای ترکیب خوبی از یک استایل زمستانی خواهد بود. یک کت یا پالتو سرمه‌ای به همراه یک بلوز گپ آبی ملایم می‌تواند سبکی متفاوت را ایجاد کند درنتیجه داشتن یک پالتو سرمه‌ای ضروری است زیرا با رنگ‌هایی دیگری چون طوسی و کرم نیز ست می‌شود. ازآنجایی‌که سرمه‌ای یک رنگ خاص است درنتیجه می‌توانید برای جلسات کاری مهم یا مراسمات رسمی حتماً از آن استفاده نمایید.

استایل سرمه ای 1

استایل سرمه ای 2

استایل سرمه ای 3

استایل سرمه ای 5

استایل سرمه ای 6

استایل سرمه ای 7

استایل سرمه ای 8

استفاده از رنگ سبز تیره

استفاده از رنگ سبز تیره و روشن هم در بین استایل های زنانه و مردانه بسیار رایج است. یک پالتوی سبز تیره برای آقایان سبکی متفاوت خواهد بود و با تمامی رنگ‌های دیگر اعم از سرمه‌ای، طوسی، قهوه ای و کرم ست خواهد شد. درنتیجه با داشتن یک کت، پالتو یا کاپشن سبز تیره می‌توانید لباس‌ها و رنگ‌های مختلفی را برای استایلی خاص بپوشید. رنگ سبز جزو رنگ‌هایی است که در بین آقایان کمتر دیده می‌شود درنتیجه شما با پوشیدن این رنگ می‌توانید استایل خاص و منحصربه‌فرد خود را نشان دهید.

استایل زمستانی

استایل سبز

سبز تیره

پالتو سبز

سبز لجنی

بافت سبز

پالتو

امتیاز: 4.5 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar المیرا گفت:

    خدایی چقدر استایلا و تیپاشون خوبه:))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.