لباس مجهز به تهویه هوا

شرکت سونی در حال ساخت یک لباس مجهز به تهویه هوا برای فصول گرم

در برخی نقاط جهان هوا بسیار گرم و مرطوب است تا حدی که این گرما قابل تحمل نبوده است. شرکت سونی سال گذشته راه حلی را برای قابل تحمل کردن هوای گرم در تابستان ارائه کرده بود و اکنون این پروژه به مرحله‌ی اجرا رسیده و این لباس مجهز به تهویه هوا در دسترس قرار گرفته است. البته برای شروع، ایده‌ی این محصول برای خنک کردن بدن در فصول گرم بوده اما در آینده با ویژگی‌هایی برای فصول سرد نیز ارائه خواهد شد. در ادامه به جزییات بیشتر در مورد این لباس خواهیم پرداخت.

لباس مجهز به تهویه هوا

سونی، به تازگی پروژه‌ی لباس مجهز به “تهویه هوا” را اجرا و به بازار عرضه کرده است. به لطف این لباس مجهز به تهویه هوا، مردم می‌توانند در هوای گرم تابستان، خنک شوند. در واقع در پشت یقه این تیشرت یک تهویه قرار می‌گیرد که این تهویه می‌تواند در گرما، دمای داخل لباس را کاهش دهد و در آینده احتمالا قادر خواهد بود تا در فصول سرد به افزایش دمای داخل لباس و بدن بپردازد. اما ایده‌ی اولیه این لباس فقط برای فصول گرم خواهد بود تا تابستان‌های سخت را برای انسان قابل تحمل کند.

لباس مجهز به تهویه هوا

سرمایه‌گذاری‌های اولیه برای اجرای این پروژه حدود ۶۶ میلیون ین معادل ۶۰۶/۴۷۴ دلار بوده است. سونی ویدیو‌هایی از این محصول را با عملکرد و جزییات بیشتر ارائه کرده است. این محصول اکنون به بازار عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار دارد. سونی نام این محصول را Reon Pocket گذاشته و اکنون به صورت انحصاری در ژاپن در بازار عرضه شده است. هزینه دستگاه تهویه هوا ۱۳۰۰۰ ین معادل ۱۲۲ دلار بوده و هزینه لباس مخصوص آن ۱۸۰۰ ین معادل ۱۷ دلار است. این لباس از کارایی و عملکرد بالایی بهره برده و در ایران نیز برای مردم مخصوصا در مناطق جنوبی کشور بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هزینه هنگفت قایق تفریحی مفهومی پایدار طرح قو با الهام از جانوران
بیشتر بخوانید: هشدار شرکت اپل: کاهش تولید و عرضه آیفون در پی شیوع ویروس کرونا
بیشتر بخوانید: 5 دستاورد تسلا در سال 2020 که انتظار می‌رود به بازار عرضه شود

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.